האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ניגודים משלימים .



כותב: Broken Babsi
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2768
3 כוכבים (3.444) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הלו קיטי XDD . ה"פ ,, דא !! - זאנר: רומנס. אולי הומור. - שיפ: לילי / ג'יימס - פורסם ב: 07.03.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 393
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ניגודים משלימים.  
ממתי יש דבר זה??
איזה מין דבר מגוחך זה. ניגודים משלימים. הסטיגמה הזו תמיד הצחיקה אותה .
לילי חשבה ש"ניגודים משלימים" יכול להיות שם נחמד לאיזו קומדייה רומנטית אמריקאית וקיטשית , אבל לא ממש מוטו לחיים.
אחרי הכל , מה בעצם יחבר אותם יחד , אם לא אותם דברים ? סלוטייפ ?
לא.
היא גלגלה עיניים בכל פעם שפוטר הזכיר לה שוב ושוב שהם פשוט  'ניגודים משלימים' , ואחר כך פשוט זרקה לו שאם הוא חושב ככה הוא פתטי לגמרי ושקוע עד הראש בשטויות של טיניינאג'ר.
היא לעולם לא התעסקה בשטויות של טינייג'ר.
ובכן , היא בהחלט הייתה " טינייג'ר ," אבל חשבה שזה מעט אידיוטי להתעסק בדברים כה רדודים , כשהיא בסוף השנה השישית שלה !
לילי לעולם לא הודתה בזה - אבל לפעמים עלתה בראשה מחשבה שיכול להיות שהיא פשוט , מה שוקרה לעיתים נדירות ביותר , איך אומרים , טועה , בקשר לפוטר. לילי מיהרה לסלק את המחשבה המגוחכת הזו מראשה והחלה לעסוק שוב בלשכנע את עצמי שפוטר הוא שובניסט שמתכחש לפמיניזם.

היא הסתכלה בעיניים של האדם שאהבה . היא לא האמינה שזה באמת יקרה. לעיתים ממש רחוקות היא חשבה על כך בתור בדיחה ואחר התפקעה מצחוק במשך שעות אם לא ימים , עיניה דומעות והיא דופקת על הרצפה ברוב אנרגיה , אך היא לעולם לא לקחה את זה באמת ברצינות.
אבל תראו אותה עכשיו.
היא מתחת לחופה עם האיש שכל הזמן הזכיר לה שהם ניגודים משלימים , שהיא כל הזמן נפנפה אותו בשאת-נפש והייתה בטוחה שהוא יירד ממנה מתישהו.
והיא אוהבת אותו.
בדרך כלל היא הייתה מתעמקת בעניין - איך היא בעצם התאהבה בו ? הבחור שהיא כל כך שנאה , שהדביקה עליו את מדבקת " השובינסט הנודניק " , ג'יימס פוטר , כעת מביט בה בעיני האגוז החומות שלו ועומד לנשק אותה לקול תרועות הקהל . לילי מחליטה שלא אכפת לה . היא מנשקת נשיקה מספקת וענוגה את הבחור שהיא כה אוהבת , בין אם הוא ג'יימס פוטר ובין אם הוא לא.

" ואל תשכח לבקש ממנו עוד קרמבואים ! " , לילי ההרה מזדעקת באוזניו של ג'יימס שכותב קלף ארוך במיוחד לדמבלדור , בו הוא מבקש את מצרכי המזון שהוא ובעיקר לילי צריכים.
ג'יימס מוסיף לרשימה ' 10 חבילות קרמבואים - '
"במילוי אקסטרה וניל ! "
' - במילוי אקסטרה וניל. '
"ובכן , " הוא מחייך אל אשתו , שבדיוק עשתה פרצוף מעוות - כנראה כי הצירים דבקו בה . " לעולם לא פגשתי מישהי שמזמינה בסוף יולי - אוטוטו אוגוסט  - קרמבואים במיילוי וניל . "
"במילוי אקסטרה וניל ! "
"כמובן , אקסטרה וניל . איך יכולתי לשכוח . "

"ג'יימס".
"לילי , אני ישן " , נוהם ג'יימס ומתהפך לצד השני .
" אבל ג'יימס ! "
"מה ? את עוד פעם חולמת שהמרשמלו מאתמול מפתחים נגדך נשק ? "
"לא !  "
" אז מה ? עכשיו - " ג'יימס הציץ הצצה חטופה בשעונו. " שלוש וחצי בלילה ! "
"אבל - ג'יימס - אני עומדת ללדת !! "

" עוד קצת , עוד קצת , הוא עוד דקה יוצא , ו - "
" אהההההההההההההה !!!!!! " .
צעקה חדה פילחה את בית החולים מנגו וגרמה לחירשות זמנית של רוב האנשים השהו במקום.

"הוא יפהפה .. " לחשה לחשה לילי באושר , והביטה בפעוט המעורסל בזרועותיה .
" יש לו בדיוק את העיניים שלך , ליל'ס. " אמר ג'יימס בהתרגשות .
התינוק פלט על זרועה של לילי פליטה בריאה והתהפך . ג'יימס ניסה לכבוש זעקת צחוק וכשל .
" נקה את זה " .
ג'יימס הביט בעיניה של אשתו , בהם נדלק זיק מסוכן , ומלמל לחש קרצוף שניקה את זרועה .

" לילי ! זה הוא ! קחי את הארי ורוצי ! אני אלחם בו ! אני אלחם בו ! אני אנסה להרחיק אותו ! רו - "
אך לפני שג'יימס פוטר הספיק לסיים את המשפט , פגעה בו קרן אור ירוק וקטפה את חייו.
לילי כבר הייתה בקומה העליונה , מערסלת את הארי בידיה ומנסה להרגיעו כשדמעות נוצצות זולגות על לחייה . היא מנדנדת את בנה  על זרועותיה והוא נרגע . לילי מניחה אותו בעדינות בערסל שהיה בקרבת מקום , ומנשקת את הפעוט בלחיו הרכה , בעודנה לוקחת בחשבון שזו הזדמונתה האחרונה להיפרד מבנה יחידה. נשמע פיצוץ עז , לילי בקושי הספיקה להתרחק מבנה היקר , ו - וולדמורט עמד בדלת  , עיניו המפחידות רושפות , והוא נראה מאיים מתמיד. לילי ידעה מה הוא עומד לעשות עוד לפני שהוא מילה מפיו חסר השפתיים.
"לא את הארי ! לא את הארי ! רק לא את הארי - "
"זו הצידה , ילדה טיפשה - "
"רחמים ! תהרוג אותי במקומו ! רק לא את הארי !"
הדבר האחרון שלילי הרגישה ושמעה  בחייה הוא את קול בכיו של הפעוט שזה עתה התעורר , ודמעה שמנמנה שזלגה על לחיה.

" אז אנחנו מתים ? "
" אני מניח שכן ."
לילי וג'יימס  היו במין תחנת רכבת מוזרה כזו , אם אפשר לכנות כך תחנת רכבת . היא נראתה כמו ארמון עם כיסאות מסביב , אך למרבה הפליאה הזכירה בו בזמן את קינגס קרוס. לפתע רכבת צחורה שבצחורות , הגיחה ממקום בלתי נראה וכאילו שאבה את לילי וג'יימס אל תוכה , ואז - ואז החלה לנסוע בשיא המהירות .

"אבדה קדברה ! "
"אקספליארמוס ! "
שני השרביטים נפשו במטח של זיקוקים צבעוני , אך לבסוף שרביטו של וולדמורט - שחור על רקע הזריחה - חמק וטס מבין האצבעות הלבנות . הקללה ההורגת פגעה בו , והוא מת עוד לפני שנפל על הקרקע המוצקה , כמו קליפה ריקה שאיבדה את תכנה לחלוטין .
הארי הריע , וכך גם חבריו , מוריו , וההמון ששרץ באולם הגדול .
לילי נשענה על ג'יימס , מחייכת בעקבות מה שקרה זה עתה . היא וג'יימס צפו בהכל מן מקום המצאם . מאחוריהם דמבלדור , רמוס , פיטר , עין הזעם , דובי , וטונקס חייכו חיוכים מאושרים . סיריוס הריע בקול גדול ועשה פליק פלאק לאחורנית.
" אני מניחה שבנקודה זו בננו סיים לעולם עם כוחות האופל . אני לא חושבת שכל זה עשה לו טוב . "
" אני דווקא חושב שכל הקרמבואים שזללת ובלסת כשהיית בהיריון עלו למוח שלו ."
לילי רק צחקה. לא היה לה מה לומר , חוץ מאותה משפט מאוס ומייגע - ניגודים משלימים .

 

 

 

 

תגובות

התגיבו ?? · · פורסם על ידי :Broken Babsi (כותב הפאנפיק)
ברוור שכןן !
XDD

יפה מאוד!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :דושי נושי
המשיכי כך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חזק XD · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me
הפעם הראשונה זה זמן רב שקראתי פה משהו טוב =]

^^ · · פורסם על ידי :Broken Babsi (כותב הפאנפיק)
הוו תודה לכולם יא חמדמדים XDD
בקרוב פיק חדש ^.-

נחמד מאוד · · פורסם על ידי :magic girl

ת'נקיו D: · · פורסם על ידי :Broken Babsi (כותב הפאנפיק)

מהמם · · פורסם על ידי :צמננה
ממש אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

#####מדהים##### · · פורסם על ידי :talush
למה את לא ממשיכה???
פאנפיק מהממממממממם
ממש אהבתי כ=

יפה רצחחח · · פורסם על ידי :gavriella.p
יפה רצחחחחחחחחח את חייבת להמשיךךךךךך!!!!!!!

מהמם ^.^ · 06.05.2010 · פורסם על ידי :Lovely
אהבתי.
מקסים.
דירגתי 5.

מהמם! · 06.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
ממש יפה ומצחיק ניקרעתי!

מהמם · 07.05.2010 · פורסם על ידי :Stop And Stare

וזה פיקצר · 07.05.2010 · פורסם על ידי :Stop And Stare
אז לא יהיה המשך ..
ממש יפה

חמוד ^^ · 16.06.2010 · פורסם על ידי :The Invisible Girl
קראתי את זה לפני המון זמן ופשוט לא הייתי מחוברת אז עכשיו אני מגיבה ומסכמת את געתי על הפיק במילה אחת (או שתיים. או שלוש. או קצת פחות ממיליון): חמוד, מדהים ופלאפי שטוב בדיוק לזייניקית שמחר מסיימת בצפר :)

ממש אהבתי:) · 12.12.2010 · פורסם על ידי :valle
רק משהו אחד-הקטע עם קינגס קרוס-אם הבנתי נכון את הספר השביעי זה כל אחד רואה משהו אחר,יכות להיות שהם ראו את אותו דבר,אבל רק בכללי לידע:)ואולי אני בכלל טועה!

חחחחח · 13.12.2010 · פורסם על ידי :Broken Babsi (כותב הפאנפיק)
איזה נוסטלגיה, כתבתי את זה בכלל בסוף כיתה ה'

מהמם!!! · 16.02.2011 · פורסם על ידי :tehila antman

אומיגאד (': · 10.03.2012 · פורסם על ידי :Direction Infction ♥
את כובת ממש יפה, ולא אכפת לי שזה ישן (:

יפה! · 20.12.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
ממש אהבתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007