האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קסם



כותב: ~העלמה גריינג'ר~
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1888
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה, דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.03.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 397
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

השעה הייתה כמעט חצות,בקרוב יצלצל השעון הגדול שניים עשר פעמים. ראש ממשלת המוגלגים הייה עסוק בסידור מסמכים ותיקים שאסף. הוא עמד לפרוש בקרוב ולתת את מקומו בכבוד לבא אחריו. בזמן שאסף את כל הניירת המבולגנת שהייתה לו על השולחן, נזכר ראש הממשלה בכל הדברים שקרו לו במהלכה. הוא נזכר שהיום בדיוק לפני 25 שנה הופיע אצלו ממש מתוך האח איש עם כובע מוזר בצבע ירוק וטען שהוא שר הקסמים, "אוי, עכשיו אני כמעט שלא מאמין שקרה לי דבר כזה..", נאנח ונזכר בכל הדברים שסיפר לו אותו שר קסמים. השר סיפר לו על מקום שקוראים לו הוגרטס,ועל מישהו בשם אריה פיטר, ועל קוסם שלפי מה שהבין ממנו הייה הרשע ביותר במקום ההוא וולדרמוט. לאחר כמה רגעים הבין ראש הממשלה שכבר הרבה זמן לא שמע שום דבר משר הקסמים,המחשבה הזאת נעמה לו מאוד. הוא ישב על כסאו הנוח והמרופד, הדגם הכי יוקרתי שהייה בחנות. ראש הממשלה סרק את כל חדרו כאילו שחשב שמשהו יקרה. הוא שתה קפה והמשיך בעבודתו. פתאום דיבר אליו אותו קול ששנא כל כך.

"לכבוד ראש ממשלת המוגלגים שר הקסמים בא להיפגש איתך עכשיו אנא אשר את הבקשה!" דיבר אליו הדיוקן בעל הפאה הקסופה.

"אויי נו באמת! בסדר בסדר!... אבל רגע אולי קרה משהו רציני? הריי השר אמר שיבוא רק במקרים קיצוניים". אמר לעצמו ראש הממשלה בתימהון. "נו טוב... מה אכפת לי! הריי זאת בעיה שלהם לא? הקוסמים האלו! זאת לא אשמתי!"

"רק עניין שלנו אתה אומר?". אמר איש גבוה ושחור בעל מראה שקצת הרטיע את ראש הממשלה. האיש יצא בדיוק מהאח והוריד מגלימתו הכחולה את האפר. " קינגסלי,נעים מאוד! אני שר הקסמים הזמני לבינתיים של עולם הקוסמים. אני בוודאי מניח שאתה מכיר.. או לפחות השרים הקודמים סיפרו לך על עולם הקוסמים, וכמובן על כל הדברים שהתרחשו לפני כמה שנים."

"מה, עכשיו יש עוד בעיות? כמה אוייבים אתם צוברים לכם שם?! ושתדע לך שאני לא מתכוון לשבת כאן כל היום שהתקשורת רוקדת סביבי ומאשימה את הממשלה, בעוד שאני יודע בדיוק איך ולמה זה קורה!". אמר ראש הממשלה בקוצר רוח.

"אבל רגע", אמר קינגסלי בשלווה, "אתה לא אמרו לפרוש מחר אם אינני טועה?"

"לא! אינך טועה אני פשוט מדבר גם בשמו של מחליפי."

"אינך צריך לדאוג כלל וכלל". אמר קינגסלי שקצת איבד את בסלנותו אבל המשיך עדיין בשלווה." אין לנו שום בעיות. ההיפך הוא הנכון! הבסנו, זאת אומרת הארי פוטר הביס את הלורד וולדמורט הנורא אחת ולתמיד!". הוא חייך אל רא שהממשלה בגאווה, "לכן, כניראה שלא תשמע מאיתנו, או לפחות ראש הממשלה הבא לא ישמע מאיתנו להמון זמן". שמץ קל של חיוך עלה בפניו של ראש הממשלה. 'סוף סוף' חשב לעצמו. קינגסלי ששם לב התעלם והמשיך בדבריו" לכן כל מי שהייה נתון בקללת אימפריוס כבר חופשי לעשות כרצונו,כלומר הקסם בוטל".

"מה וגם אלו שנפגעו מהקללה..נו איך קוראים לה!..אברה קדברה? גם להם הקסם בוטל?"

"הו, לא! אתה בטח מתכוון לאבדה קדברה! קללה נוראית ביותר שאין עלייה מחילה ."

"אבל רגע אני לא מבין אז בשביל מה באת?". שמץ קל של רוגז עלה בקינגסלי לחוסר הסבלנות שהפגין כלפיו ראש הממשלה.

"בשביל לספר לך על כל הדברים שאמרתי לך עכשיו! בשביל לעדכן אותך במה שקורה אצלנו". אמר קינגסלי. כעבור כמה זמן נזכר ראש ממשלת המוגלגים שלא הציע לאורחו (למרות שלא סבל אותו) משהו לשתות. " אוי שכחתי להציע לך משהו לשתות " אמר ראש הממשלה במבוכה למרות שרק רצה שהשר הקסמים הזה ילך כבר.

"לא נורא" הוא הניף מיד את שרביטו ולאחר שנייה הופיעו שלוש כוסות באוויר עם בקבוק יין משובך תוצרת של רוזמרטה.

"בשביל מה שלוש כוסות?". תמה ראש הממשלה." הריי אנחנו כאן בחדר רק שניים"

"נכון", אמר שר הקסמים שהייה נינוח מאוד וכאילו שידע בדיוק מה עומד לקרות בעוד מספר דקות. ובאמת כעבור 2 דקות הופיעה מתוך האח דמות גבוהה יחסית ,אותה דמות ניקתה את גלימתו. חייך חיוך נבוך לעבר קינגסלי ופסע לקרתם.

"ראש ממשלת המוגלגים!". אמר שר הקסמים בכבוד רב. "הרשה לי להציג בפניך את הארי פוטר!"

תגובות

נחמד.. · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~
כדאי רק שתעברי על הפרק, אני בטוחה שתמצאי כל מיני בעיות גם בלי בטא..

אוקיי.. · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)

תמשיכי... · · פורסם על ידי :Just Like You.
יש לך בעיות הקלדה וביטוא. אבל העלילה נחמדה

... · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)
תודה רבה..^^

יפה · · פורסם על ידי :Make You Believe
יפה

ממש חמוד! · · פורסם על ידי :Robsessed
ממש ממ שחמוד!!
כ"כ אהבתי!
ובמיוחד את הרעיון!!!
את מתארת נורא טוב..אני מרגישה כאילו אני בחדר של ראש הממשלה..=))
מחכה להמשך!!-למרות שגם בתור פיקצר זה היה יכול להיות יפה!

אוהבת אותך!,מאי

אוקיי! · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)
תודה..

אני ימשיך..!

3>>>>>>>>

אוקיי! · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)
תודה..

אני ימשיך..!

3>>>>>>>>

אוקיי! · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)
תודה..

אני ימשיך..!

3>>>>>>>>

ממש יפה! · · פורסם על ידי :לילי lili
זה ממש יפה^^
הרעיון ממש מעולה,
אבל הייתי ממליצה לך לקחת בטא.
זה נחמד מאוד, ודורש המשך:)

ארי · · פורסם על ידי :טישו
הארי לא גבוה

יפה!!!!! · · פורסם על ידי :Brianstorm
ממש יפה
הרעיון ממש נחמד
תמשיכי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007