האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

גורל משותף

הרמיוני גריינג'ר חוזרת הביתה משנת הלימודים הרביעית שלה אל האות האפל, ואל הוריה המתים. מה גורם לה לפנות דווקא אל סיריוס בלק, אסיר באזקבן?



כותב: kineret17
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 52288
5 כוכבים (5) 30 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס/ הרפתקאות - שיפ: הרמיוני גריינג'ר/ סיריוס בלק - פורסם ב: 06.01.2013 - עודכן: 22.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 3988
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היי,

פאנפיק חדש, הפעם שלי.

קריאה מהנה!

פרק 1: פרולוג

מה היה קורה אם סיריוס בלק לא היה רואה את התמונה בעיתון?  מה היה קורה אם הוא לא היה בורח מאזקבן? האם הוא היה מגיע אל חייו של הארי בכול מקרה?

טוב, אולי כן ואולי לא. אולי סיריוס בלק ייכנס לחייו של הארי בדרך אחרת לגמרי.


 

 איך משפיע מוות על ילדה אחת חכמה במיוחד? מה קורה כשהרמיוני ג'יין גריינג'ר חוזרת הביתה אחרי השנה הרביעית בהוגוורטס, אחרי שובו של אדון האופל ומגלה את האות האפל מוטבע על קיר ביתה?

הרמיוני הביטה באות האפל בחרדה. היא רצתה לצרוח, אך גרונה נחסם. היא ניגשת אל הדלת הפתוחה, יודעת כבר מה תמצא בפנים. על המדרגות הייתה מוטלת גופת אמה. היא ראתה בעיניי רוחה את אמה המבוהלת רצה במורד המדרגות כדי לברוח מאוכלי המוות שהיו בברדסים ומסכות. היא יכלה לראות אותה רצה כדי להגיע אל אביה שישב בסלון, היא יכלה לשמוע אותה צורחת, קוראת לו. היא יכלה לראות את הקרן הירוקה פוגעת בה במנוסתה. היא יכלה לראות את אביה נעמד ורואה את אשתו נופלת, מתה. היא יכלה לראות אותו מביט מעלה אל הגברים רעולי הפנים וקרן ירוקה נוספת פוגעת בו והאור כבה בעיניו.

דמעות ירדו על לחייה. היא רצתה לגלות את האמת. איך הכול התחיל, מה באמת קרה באותו הלילה בו מתו לילי וג'יימס פוטר, ואיך חברותה עם בנם היתום הביאה על הוריה את גורלם המר. היא רצתה לשמוע את הצד האמיתי בכול הסיפור, היא רצתה לשמוע ממקור ראשון את שקרה באותו הלילה לפני שלוש עשרה שנה, ממי שהיה עד לנעשה ונלקח למאסר כחשוד, כאשם.

הרמיוני ידעה על סיריוס בלק, למרות שהארי לא יודע עליו. היא קראה ספרים רבים על עולם הקסם, על הארי, על מאורעות אותו הלילה, אך כלום לא הספיק. היא רצתה לדבר עם האסיר, היא רצתה לדבר עם סיריוס בלק.

הרמיוני קרסה על הרצפה של ביתה. היא צריכה לשלוח מכתב, או פטרונוס מדבר, כול דבר שיביא קוסמים אל הבית שלה לפני שתבוא המשטרה. היא לא ידעה מה היא עושה כששלחה את פטרונוס הלוטרה שלה דווקא לשם, אך ככול הנראה משאלת הלב היא שפעלה בשבילה. היא רצתה לשוחח עם סיריוס בלק, ואליו הגיע הפטרונוס שלה.


 

 סיריוס בלק הביט בקירות תאו משועמם למדי כשלוטרה כסופה הופיעה בפניו. הוא הקשיב לקולה של הילדה השבורה.

אני לא יודעת למה שלחתי את הפטרונוס שלי דווקא אליך. קוראים לי הרמיוני גריינג'ר ואני חברה טובה של הארי. אוכלי המוות רצחו את הוריי היום. אני לא יודעת מה לעשות, ואני לא חושבת שיש משהו שאתה תוכל לעשות. אני רוצה לדבר איתך בהזדמנות הקרובה.

סיריוס זינק על רגליו. הוא הביט מחוץ לתאו ובאופן מפתיע למדי הוא ראה את קורניליוס פאדג', שר הקסמים. "אדוני השר!" הוא קרא. פאדג' הסתובב אליו מופתע. אסירים לרוב היו שקועים בתוך עצמם, לא שפויים, במיוחד אסירים כמו בלק אחרי ששהו שלוש עשרה שנה בחברת הסוהרסנים. "כן בלק." אמר פאדג'. "קיבלתי פטרונוס מדבר עכשיו, מילדה," אמר סיריוס. כנראה שהוא בכול זאת לא שפוי, חשב פאדג' ופנה ללכת. "חכה! קוראים לה הרמיוני גריינג'ר! היא לומדת עם הארי פוטר והם עתידים להתחיל את שנתם החמישית בהוגוורטס בעוד חודשיים!" קרא סיריוס כדי להראות את אמינותו.

פאדג' ידע שלבלק אין שום דרך לדעת את זה. "ומה היא אמרה לך?" שאל פאדג'. "שהיא חברה של הארי, ושהוריה נרצחו היום על ידי אוכלי מוות." אמר סיריוס. "זה מגוחך! אין אוכלי מוות יותר, מי שהיה אוכל מוות כלוא פה!" קרא פאדג'. "רק תבדוק את זה, היא בסך הכול ילדה קטנה, ואם הוריה נרצחו על ידי קוסמים, זה יצור לך המון בעיות אם זה לא יטופל כראוי." אמר סיריוס בתקווה שיניע את פאדג' לפעול. "בסדר גמור, כן," מלמל פאדג' ושלח פטרונוס מדבר אל משרד הקסמים והמשיך בסיורו.


 

למחרת בבוקר נכתב בנביא היומי:

טרגדיה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות

אחת מתלמידות בית הספר, שכלה את הוריה ברצח.


התלמידה הרמיוני גריינג'ר, ילידת מוגלגים, הלומדת בבית גריפינדור ועתידה להתחיל את שנת לימודיה החמישית לאחר חופשת הקיץ, הגיעה לביתה (אתמול) מסיום שנת הלימודים ומצאה דלת פתוחה.

על קיר הבית התנוסס האות האפל (סימנו של זה שאין לנקוב בשמו) ובפנים היו מוטלות גופות הוריה ללא רוח חיים.

ממשרד הקסמים נמסר: 'אין שום סימן לחזרתו של זה שאין לנקוב בשמו, ובטח לא של חסידיו אוכלי המוות. זהו רצח שנעשה על ידי קוסמים, והאות נוצר כדי לבלבל את חוקרי משרד הקסמים וליצור בהלה מיותרת. הכול בסדר.'

כך אמר שר הקסמים קורניליוס פאדג', כשנשאל על הרצח. 'הכול בסדר.' נסה לומר זאת לנערה שאך איבדה את הוריה.

מאת: ריטה סקיטר, כתבת לעניינים מיוחדים.

 

 

הרמיוני ישבה בבית משפחת וויזלי וקראה את הכתבה. היא אומנם אסרה על ריטה סקיטר להשתמש בעט צטט אותך הירוק שלה, אך הכתבה הזו נכתבה בבירור על ידי ריטה סקיטר עצמה.

הרמיוני נאנחה והביטה על האור העולה על יום חדש.

הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד! · 07.01.2013 · פורסם על ידי :The Hate
אבל סיריוס ברח מכלאו בספר השלישי. וולדמורט קם לתחייה בספר הרביעי. זה לא הגיוני.
אבל יפה מאוד! את כותבת מצוין!

מקסים · 07.01.2013 · פורסם על ידי :Take Back
משהו שאת כותבת!
את שינית בפאנפיק הזה, נכון? אצלך סיריוס בלק היה בכלא גם בשנה הרביעית, נכון?
בכל מקרה, מחכה להמשך.

יפה אבל- · 07.01.2013 · פורסם על ידי :adidash
סיריוס בלק יצא מהכלא בשנה ה-3 והוא לא היה בכלא בשנה הרביעית

יפה אבל- · 07.01.2013 · פורסם על ידי :adidash
סיריוס בלק יצא מהכלא בשנה ה-3 והוא לא היה בכלא בשנה הרביעית

וואו · 08.01.2013 · פורסם על ידי :New York
וואו פשוט וואו. כנרת את כותבת ממש יפה וטוב,שלא תחשבי שלא!
המשךP:

אהבתי! · 08.01.2013 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
תמשיכי!
אני מתה על הכתיבה הזורמת שלך!
את היית צריכה להיבחר לכותבת הפאנפיקים של השנה!

to these are dont know how to read · 03.02.2013 · פורסם על ידי :theviserdfromazkaban
she "rashma" of sireos dont see the paper... lern to read!

פאנפיק מדהים! · 03.02.2013 · פורסם על ידי :shaharhp
את כותבת ממש טוב אבל דבר אחד הפריע לי: רשמת גופות ללא רוח חיים אז כדי שהמשפט יהיה בנוי נכון כדאי לך להוריד או את המילה גופות או את ללא רוח חיים...

הכוונה לגוף... · 03.02.2013 · פורסם על ידי :kineret17 (כותב הפאנפיק)
גוף של מישהו ללא רוח חיים...
אני כמעט בטוחה שזה הגיוני.

מדהים · 02.04.2013 · פורסם על ידי :TOMI432
הדבר הזה פשוט מדהים, זה מאחד הסיפורים המרגשים ביותר שקראתי(אך רק בינתיים ורק במחשב בינתיים) (:

אחלה פיק- אבל.. · 23.01.2021 · פורסם על ידי :לא ידעתי מה לכתוב
הרמיוני למדה לשלוח פטרונוס רק בשנתה החמישית במפגשי צ"ד. חוץ מזה, בספר השביעי הרמיוני אומרת:"אף פעם לא התנסתי בזה, אבל אני יודעת איך לעשות בתיאוריה" בנוגע לשליחת פטרונוס מדבר, מה שמראה כי היא לא יכלה לעשות פטרונוס מדבר בשנה החמישית, כי הארי עצמו לא יודע והוא זה שלימד אותה לשלוח פטרונוס, ולא בשנה השישית או בכול חייה, כי היא אמרה שהיא מעולם לא התנסתה בזה

מעלף!!! · 18.04.2022 · פורסם על ידי :פרסבת
זה ממש יפה, יש כל מיני דברים ששינית, כמו שסריוס ברח בשנה ה3
ושהרמיוני למדה ליצור פטרונוס בשנה החמישית, אבל חוץ מזה הכל מדהים.
הכתיבה שלך מעולה P:

זה מקסים · 30.10.2023 · פורסם על ידי :אני זו אני זו אני
זה מעולה אבל את שינית כמה דברים כמו זה שסיריוס בלק ברח בספר שלוש והרמיוני אסרה על ריטה להשתמש בעט צטט אותך בספר הרביעי, ולפניו לא נראה לי שהיא אפילו ידעה על העט צטט אותך. אבל חוץ מזה זה פאנפיק מעולה.

אני מקווה שלא העלבתי · 30.10.2023 · פורסם על ידי :אני זו אני זו אני
פשוט אי היגיון כזה נורא מציק לי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007