האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סנייפ ונכדתו של המנהל



כותב: LuckyLegend
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 15643
3 כוכבים (3.059) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: הט סנייפ/איירין - פורסם ב: 21.05.2008 - עודכן: 29.06.2008 המלץ! המלץ! ID : 4
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כבר יומיים שלמים שיורד גשם. טיפות ריקדו בעליזות בשלוליות הבוציות בגינה של בית גרין, והנערה אשר הביטה החוצה מבעד לחלונה טרקה אותו בחריקה והתקדמה אל ארון הספרים כדי למצוא ספר מעניין שיפנה את מחשבותיה למקום אחר ורחוק. מקום, שבו ארנבונים לבנים מתעופפים ברוח. להתיישב בכורסא המרופדת והנוחה של אביה, ולכמה שעות להתנתק מהעולם. היא התחילה להתנהג כך מאז מוות הוריה, כדי להיגמל ממחשבות מייסרות.
בזמן שפתחה את אחד הספרים היא שמעה נקישות על החלון המתפורר. היא קמה כדי לפתוח אותו, וינשוף הנסער עף דרכו אל תוך הבית. הינשוף קרס על הרצפה בחדר החמים, נוטף מים קרים. היה זה מוזר ביותר, שכן הינשוף הצליח לעבור דרך כל ההגנות שהציב דמבלדור. ומה שהכי מוזר הוא שהמכתב נשא חותמת של הוגוורטס. הנערה תהתה למה נשלח אליה מכתב מהוגוורטס, אם את השנה השביעית ללימודיה תשלים בדורמשטרנג?! המכשפה הצעירה תלשה את החותמת מהמכתב. איירין קראה את המכתב שהורה לעלות לרכבת אקספרס להוגוורטס מתחנת קינג קרוס באחד בספטמבר ואליו הייתה מצורפת רשימת הספרים החדשים, - נו ומה אני אעשה עכשיו? איירין קראה את המכתב פעמיים.
"גברתילי אריין, בטרקלין חכה מחכה אדון דמבלדור," קרקר גמדון בית זקן.
מצויין. בדיוק בזמן הנכון היא גיחכה לעצמה. "תודה מייק. ותביא משהו מהמטבח כדי לכבד את האדון, בסדר?" הגמדון צלל לכיוון הרצפה בהשתווחות עמוקה.
איירין ירדה לטרקלין, לוקחת איתה את המכתב הלא רצוי עם מטרה ברורה לדעת מה קורה. כאשר היא נכנסה לטרקלין, אלבוס דמבלדור כבר ישב על הספה בנינוחות והביט באש המרצדת באח המוסק. היא לבשה ג'ינס מוגלגי כחול כהה וסוודר כחול, שערה הבהיר היה אסוף לקוקו קטן. היא התבגרה מאוד בשבועות האחרונים - ציין דמבלדור. עכשיו היא מתעסקת בעצמה עם כל השאלות הפיננסיות, הקשורות להחזקת כמה מנעולים, ונכסים בגרינגוטס וגם את כל שאר הבעיות היא פותרת בעצמה. איך היא מסוגלת לזה, היא בסך הכל ילדה.
"שלום סבא! בדיוק עכשיו קיבלתי את המכתב המטופש. אולי תסביר לי במה העניין?" כמו תמיד בלי מילים מיותרות, היא ניגשת לעניין. דמבלדור חייך.
"ובכן בוקר טוב איירין, בדיוק בגלל המכתב אני פה", הוא החל לענות לשאלתה.
"כמה נחמד מצדך!" הצהירה איירין בסרקסטיות מסויימת, והתיישבה על הספה מול סבה.
"בהתאם לנסיבות, אחרי מות הוריך זאת אומרת, הייתי רוצה שתמשיכי בלימודך בהוגוורטס. אם זיכרוני אינו מטעני, אימך הייתה אמנם נגד זה, אני יודע, אבל בהתחשב במקרים האחרונים כרגע זוהי האפשרות הטובה ביותר."
"המנהג שלך לדבר בחידות הורג איתי. דבר בגלוי, מה מתרחש, ולמה זה הכרחי לזרוק הכול ולחזור להוגוורטס?" מייק נכנס בשקט לטרקלין עם מגש ועליו תריסר עוגיות ודובשניות, ו שתי כוסות קפה. הוא הניח את המגש על השולחן ליד האח, קד קידה ועזב את החדר במהירות. מראה הדובשניות שיחרר קצת את המצב המתוח בחדר. "בסדר," דמבלדור נאנח קלות והמשיך, "את יודעת למה הוריך נרצחו, וזו רק אחת הסיבות. האחרת מסתכמת בכך שוולדמורט הציב לעצמו מטרה למצוא אותך ולהורגך."
"מה גרם לו לחוש כלפי חוסר חיבה כזה?" היא אמרה בטון ציני במקצת.
"העובדה היא שהוא גילה מי את ביחס אלי."
"אבל איך? אפילו אני שמעתי על זה רק לא מזמן."
"לצערי גם אני לא ממש בטוח בזה."
"יכול להיות שוולדמורט חושב שלא תוכל להגן עלי?" היא שאלה בהרימה גבה נדהמת.
"וזו בדיוק הסיבה שבגללה אני רוצה שתסיימי את לימודיך בהוגוורטס."
"אבל גם בדורמשטרנג, מלמד הסנדק שלי ג'פרי קונרד והוא הציל אותי כבר יותר מפעם אחת."
"הוא כבר לא מלמד שם. לאחר היעלמותו של קרקרוף, עלה מנהל חדש שמינה מורים מאוכלי המוות ואת הסגל הישן פיטר." הסביר דמבלדור.
"אז איפה ג'פרי? ולמה הוא לא אמר לי כלום?"
"אל תדאגי בקשר אליו. הוא מצא לעצמו עבודה חדשה, ולא אמר לך כלום כי לא רצה להדאיג אותך." דמבלדור לקח מאיירין את המכתב שעוד היה בידה.
"ולגבי המכתב הזה, אני חושב שזו האפשרות הטובה ביותר בשביל כולנו." הוא אמר, ושתק. מספק לאיירין זמן לשקול את הכל. אחרי דקות אחדות קיבלה איירין החלטה- "בסדר , אני מסכימה. אבל באותו התנאי שאמא הציבה לך בעבר." היא אמרה לו.
"אני מבין אותך." אמר דמבלדור תוך שהוא מוזג קפה לתוך אחת הכוסות . "יש עוד דבר מה אחד שרציתי להגיד לך. זה בקשר לכמה הימים האחדים שנשארו לך עד להתחדשות הלימודים - חייב להיות עימך קוסם מיומן"
"למה? המנעול גם ככה מכושף מכל הכיוונים."
"לא סביר שתרצי לשבת בין ארבע הקירות כל כך הרבה זמן." הוא גיחך.
"אני מקווה שזה יהיה אתה?" שאלה איירין.
"אני עצמי לא יכול, אבל זה יהיה בן אדם שאני בוטח בו, וכן, את מכירה אותו."
"שוב אתה מדבר בחידות!" התרגזה הנערה.
"סלחי לי. ובכן, זהו סוורוס סנייפ."
"סוו?!"

הפרק הבא
תגובות

בטא · · פורסם על ידי :RaDBoy
כמו שאמרתי לך באשכול, אני מאד אוהב הכל^^
את כל הפיק.
אני יכול להיות הבטא שלך? אני בבטאים רישמים^^

its me · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
יש לי בטא כבר ^^
אבל אם אתה רוצה, ואם אתה מהיר. אני אשמח שתהיה בטא 2 לעבור על הבטא? P:

ללא כותרת · · פורסם על ידי :RaDBoy
בטא שעובר על בטא? @_@
זה לא ילך..
בכל זאת, אני פה אם את צריכה, אה ו..
פ=ר=ק=!

יפה :P · · פורסם על ידי :Godric
אהבתי את הפרק הזה, הוא יותר טוב ביחס לשאר הפרקים. עוד פרק ^^

its me · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
מה זאת אומרת, איזה פרק מהם?
ותודה (:

> · · פורסם על ידי :Godric
הכוונה לפרק 4:S
אני תמיד מגיב על הפרק האחרון.

(: · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
תודה חח. יש תגובות בונות?

פרק 5 · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
נו מה דעתכם. [:

אהבתי אבל יש בעיה... · · פורסם על ידי :אלינה בלאק
אין לו ילדים, איך הוא יכול להית סבא? אבל הפיק ממש יפה.

[= · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
הו זה פאנפיק הוא לא תמיד יהיה קאנוני בכל מקרה תודה[=

נחמד:-) · · פורסם על ידי :MeNdeL
הפרק הזה מרתק מאוד..יש עוד פרקים של זה ?..

כן עוד איזה 4 ^^" · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
ויש לי במוח עוד לפחות 20 פרקים

????????? · · פורסם על ידי :מרביצן
דמבלדור? סבא? לא מסתדר לי איכשהו. אבל הפיק הזה מאוד יפה!

הו זה קצת לא קאנוני D: · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
פרק 6 חדש D:

יפה אבל חשבתי... · · פורסם על ידי :בלטריקס המרשעת
a שדמבלדור הוא לא הומו?

סליחה · · פורסם על ידי :בלטריקס המרשעת
a אנסח את התגובה שלי יותר בברור:
דמבלדור הוא הומו, אז איך הוא יכול להיות סבא?

^6. · · פורסם על ידי :LuckyLegend (כותב הפאנפיק)
הממ יש מצב הוא גילה את זה בגיל מאוחר >

סבבה!! · · פורסם על ידי :הודיה פוטר:)

מדהים · 18.12.2011 · פורסם על ידי :עידו המתוק
זה מדהים אבל אני רוצה לכתוב פנפניק אבל אני מליח לעשות רק פיקצרים עזרה בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

??? · 09.04.2021 · פורסם על ידי :maayan13
מה זה פיקצרים???????

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007