האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


תכירו ת'חיים, שלי !



כותב: ~!~ noa ~!~
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 9795
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - קונדסאים - זאנר: הומור (אני ינסה :) פלאף - שיפ: סיריוס/OFC - פורסם ב: 09.03.2009 - עודכן: 10.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 400
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כן הנה אני יושבת פה, באולם הגדול,

לבד! ויי איזה כיףף אז זהו, שלא.

בזמן שכל השאר מתכננים את מסיבת יום שבת עם החברים שלהם.
המסיבות האלה הם כדי 'לשחרר לחצים לפני יום ראשון' אבל באמת זה פשוט מסיבה בשביל סקס זול ושתיה, בן בטח ישתו ויחגגו ויתגנבו להוסמיגד ואני יהיה בחדר המעונות, לבד יעשה שיעורים בתולדות הקסם, תולדות הקסם! השיעור שהמורה שמלמד אותו מת בלי לשים לב!אני ימות מרוב שעמום! למי אכפת מהגובלינים הטיפשים ואיך הם יוצרים חרבות וכלי נחושת מדהימים?!

אני לא מאמינה! אפילו אגתה הוזמנה למסיבה! ראית ת`פתק שלה בשיעור שיקוים אחרון! כל כך לא פייר!

 

אז כולם יהיו במסיבה, ואני יהיה פה, יעשה שיעורי בית, ווי איזה כיףף אני פשוט רוצה לישון ולדחוף את האף שלי לתוך החביתה הטעימה שלי !

אבל למה ציפיתי?

כלומר זה שזה הולך להיות השבוע האחרון לפני חופשת חג המולד לא אומר שמישהו יזמין אותי למסיבה (חרא)

כלומר מי יעשה את זה?

החברים שאין לי?

טוב בגלל שאני פשוט לא יכולה לשמוע על עוד מסיבה אחת אני יתן לכם ידע כללי עלי - לא מעניין

 

אני בת (הידד)

ואני בת 16 שבחיים שלה, אבל בחיים שלה לא יצאה לדייט עם בן כלשהו, מה שאומר שבחיים שלי לא התנשקתי...

הזכר היחיד שהשתתף בחיים שלי הוא אבא שלי.. וגם זה מתוך הכרח, או בגלל המחשוף העמוק של אמא שלי..

 

טוב אם כבר התחלתי לספר לכם על המשפחה שלי אז אני יעשה את זה כמו שצריך.

 

אבא שלי מזכיר את כל המדריכי טבע האלו עם המכנסי חאקי שמגיעים להם עד לחזה

ובכל זאת אפילו שהוא בן 43 אמא שלי טוענת שהוא לוהט, כן ממש ככה.

 ואני רק יכולה לומר - אמא, תתעוררי! (כן אבא שלי הוא הקוסם.. אחד שמת על מוגלגים!)

 

אמא שלי היא מלכת פופולריות מוחלטת!

היא יפה והיא הייתה מלכה התיכון! היא יכולה לגרום לכל אחד אבל לכל אחד, אפילו לוולדמורט, לעשות כל מה שהיא רוצה בעזרת חיוך!

אהאה חיוך, אני יודעת לא פייר! אני מניחה שזה נשמע מאוד זונתי אבל היי היא אף פעם לא שתפה כלים!
נקודה לאמא! 

ועכשיו הרגע שכולכם חיכתם לו, אחותי..

אחותי לוסי פארקר.

לוסי פארקר היא במילה אחת, מושלמת!

היא יפה.

היא חכמה.

 היא תמיד מוזמנת לכל המסיבות עד שלחלקן היא לא יכולה לבוא (מאוד פייר!)

היא ההודת המורים

ויש לה פורום נגד ניצול ילדים בעולם השלישי!

מה יותר מושלם מזה?

אחותי ירשה את היופי של אימי בזמן שאני ירשתי את האף החזירי של דודה חנה, למרות שתיקנתי את זה שנה שעברה בעזרת איזה קסם שקראתי ב"מכשפה".. רק שתדעו בדרך כלל אני לא קוראת את זה, והאמת אף אחד לא שם לב..לזה שתיקנתי ת`אף שלי זאת אומרת..

ואחורה פנה לאחותי..

אחותי יכולה להשיג איזה בחור שהיא רוצה על ידי נפנוף בשיער הדבש המהמם שלה (תיזכור לחיוך של אימי, למה לכולם יש נשק סודי ורק לי אין?)

בכל אופן אז כמו שאמרתי לוסי חכמה! ממוצע הציונים שלה יפיל את לילי אוונס החרשנית על הקרשים!

יש לה כל כך הרבה חברים עד שבחופשת הקיץ (החופשה היחידה שבה אני באה הביתה) אז בחופשה הטלפון שלה לא מפסיק לצלצל! מצליצלים אליה מ-6 בבוקר עד 3 בלילה! ככה שזה מה שאומר שאני תעוררת מוקדם על ידי ביונסה אחת הזמרות האהובות על לוסי והולכת לישון מאוחר מכוון שביונסה לא מוכנה לסתום!

אז כמו שאמרתי, מושלמת!

אוה ואל תחשבו שהיא לא קיבלה מכתב! אוה היא בהחלט קיבלה מכתב, שנה לפני שאני קיבלתי מכתב  אחותי קיבלה מכתב,
ינשוף הגיע לבית ואמא שלי פשוט צרחה הוא זרק ללוסי את המכתב אבל בגלל הרוח שנכנסה מהחלון שאבא שלי פתח כדאי להוציא את הינשוף המכתב עף ונפל לי על האף ועשה לי סריטה גדולה ומכוערת.
אחותי פתחה את המכתב, קראה והביאה להורי, הורי קראו וכשסימו הניחו על השולחן
פילחתי את המכתב וקראתי שגמרתי הרמתי ת`ראש וכזה שאלתי "לוס, את הולכת?"
ולוס פשוט בהה בי ואמרה "אני לא יכולה לעזוב אותכם! ואת החברים שלי! ופשוט לנטוש לגמרי את הפורום שלי ואת החיים שלי!
אני לא הולכת לוותר עליכם בשביל פנימה שתלמד אותי לעשות הוקוס בוקוס!"
  ואני כזה בהיתי כי כמובן שלי לא כמו לוסי לא טרחו לספר שאבא קוסם ואני כזה "זאת לא בדיחה?" ואז קיבלתי ת`סיפור, גדול!

ועכשיו למה שאחותי אמרה.. איך??. איך ילדה בת 11 יכולה לומר כזה דבר? איך היא בכלל חשבה על זה? אני בחיים לא הייתי חושבת על כזה דבר !
וגם אם כן, לא הייתי יכולה לומר את זה, כלומראין לי חברים שאני יכולה לנטוש,  והפורום הכי מצליח שעשיתי זה פורום על גוון סטפאני וגם אז כולם נכנסו בגלל שלוסי הייתה רשומה ברשימת החברים של הפורום.

 והמשפחה שלי? תינוזאור רקס מגיע! לברוחחח

ואיזה חיים בדיוק? העלובים שלי? אני מעדיפה לקחת אקדח ולירות בי!

 

חרא! אפילו דברים שאחותי אומרת אני לא יכולה לו-

"את יכולה להעביר לי את הדבש?" מי מפריע למחשבותי?!

להרים את הראש, אוה זה רמוס לופין, כל חודש הוא נראה יותר חולני מקודם אבל הוא חמוד ואדיב.
מה הוא עושה עם ג`יימס פוטר וסיריוס בלק היהירים ופיטר פיטגרו האדיוט? אין לי מושג!

כדאי שאני יעביר לו את הדבש, להרים ת`צנצנת, אומיגד ! הדבר הזה שוקל טון או מה?! "הנה-"
"סרי! אתה לא יכולה לזרוק אותי!" בום הדלת נפתחה וצעקות נצעקות ממנה וראש לדלת והראש לכיוון הדלת, אוה סיריוס בלק נפוח!
בנות! סיריוס בלק נכנס לחדר והוא נפרד מהחברה שלו מיה פנאלי! חיוכים כובשים קדימה! - אני שונאת אותו!
"אממ האמת מיה, כרגע עשיתי את זה" עשה את מה? אה כן זרק אותה נו טוב שיגרה.

"קח לופין"
"אה?" הערתי אותו ממשהו?
"מי את?" אוקי.. זה היה משפיל
"אממ.. הילדה שביקשת ממנה להעביר לך את הדבש" למען השם כך את זה ממני זה כבד! והצנצנת יצאה מכף ידי אוה הוא הסמיק! חמוד, איה!

מי דחף אותי למען מרלין! לסובב את הראש ואני רואה את..
סירוס בלק, נהדר! כמה נחמד!
ולחזור לצלחת, טעיםםם...
"סיריוס" לילי אוונס החבוקה בין זרועתיו של ג`יימס פוטר האגדי באופן מבחיל.
מתי ג`יימס הצליח סוף סוף לכבוש את ליבה? נו טוב למי אכפת..
"מה אוונס?"
איכס! הוא יכול לגמור לבלוע לפני שהוא פותח את הפה! אני בטוחה שזה לא חלק הקסם הסירוס בלקי שלו כי אחרת אני לא יכולה להסביר את מבט הגועל שנמרח על פניה של מאריה לנסי.

ולשיחה:
"אתה זרקת אותה מול בצפר שלם!"ואו היא כועסת!
"אה, כן אני יודע, אז מה אתה אומר קרניים? על מי כדאי לי ללכת?" ואו חוצפן ורודף שמלות מדרגה ראשונה!
"טוב, יש את-" ג`יימס השתתק אחרי מבט מאיים במיוחד מלילי, אני נשבעת מבט כזה יכול להשתיק כל אחד!
שיט שיקוים וחרא שכחתי ת`ספר למעלה, ביי ביצה מקושקשת טעימה שלי, אני בחיים לא אשכח אותך!

ולרוץ למעלה! מה הסיסמא??

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007