האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקונדסאים

סיפור מרגש על ארבעת החברים הכי טובים בעולם.



כותב: הרמיוני2131
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 34266
5 כוכבים (4.55) 20 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: משתנה - שיפ: משתנה - פורסם ב: 19.01.2013 - עודכן: 05.06.2014 המלץ! המלץ! ID : 4063
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הילד שחור השיער וחום העיניים נשק על לחיה של אימו. הוא הביט סביבו ונרגע. אף אחד לא הבחין במעשה מביך זה. "תעלה חומד, עוד 5 דקות הרכבת יוצאת." לחשה אימו האוהבת באוזנו. ג'יימס פוטר אהב את אימו מאוד, אך לא היה דומה לה כלל. לאימו היו עיניים ירוקות כדשא, ובהן מבט עמוק, חם ואוהב. אביו חיבק אותו ותפח על שיכמו. "בן, רק שלא תהיה לי בסלית'רין!" צחקק האב. שני הורי של ג'יימס היו קוסמים, הוא הגיע ממשפחה טהורת דם כבר מאות בשנים. 

הנער הנאה הרים את מזוודתו הכבדה ורץ אל הרכבת. 

 

הוא לא הכיר אף אחד. הוא סרק את התאים בחיפוש אחר תא ריק, אך לא מצא אחד כזה. בסוף המסדרון הוא ראה נער בן גילו יושב לו לבד בתא אפרורי וקודר. ג'יימס מרח חיוך על פניו ושאל את הנער הרזה :"אפשר לשבת פה?" הנער נראה המום ביותר, והשיב מייד "כן, ברור." ג'יימס הניח את מזוודתו על מושב ריק והתיישב מול הנער. "מה שימך?" שאל ג'יימס בנינוחות מופרזת. "רמוס... רמוס לופין." השיב הנער בפחד. "אני ג'יימס פוטר." ענה ג'יימס בביטחון. הנערים דיברו ודיברו, ואז נכנס נער נוסף אל התא. "היי. אפשר לשבת פה?" הוא שאל. "ברור." ענה ג'יימס והנער הנאה בעל השיער הארוך נכנס לתא. "אני סריוס בלק. ואתם?" הנערים האחרים הציגו את עצמם והשיחה זרמה לה בנינוחות.

 

אישה שמנמה נכנסה אל התא. "משהו מהעגלה, חמודים?" היא שאלה ופיה התעגל החיוך ילדותי. רמוס השפיל את מבטו, והאישה הבינה שאין ברשותו כסף. ג'יימס הוציא את ארנקו ואמר בגאווה:"שלוש צפרדעי שוקולד בבקשה." הוא הניח 6 חרמשים בידה של האישה ונתן צפרדע לכל אחד מחבריו החדשים. בעודם נהנים מהשוקולד, נפתחה דלת התא ושני ילדים עמדו מאחוריה. ילדה ג'ינג'ית, יפה וירוקת עיניים וילד בעל שיער שחור, ארוך ומוזנח. "שלום!!! אנחנו יכולים להכנס?" אמרה הנערה בחיוך כובש. הנערים הנהנו בראשם והצמד נכנס לתא. הילדה ישבה ליד ג'יימס ומול ידידה שחור השיער. "מי אתם?" שאל רמוס. "אני לילי אוואנס וזה סוורוס סנייפ." חייכה הנערה והצביעה על הנער הזועף. "אני סיריוס בלק, ואלה רמוס לופין וג'יימס פוטר." אמר הנער הנאה בחבורה והצביע על חבריו. 

 

ג'יימס כבר ידע. הוא ידע שהוא אוהב אותה, את לילי. עינייה הירוקות כדשא הזכירו לו את אימו, וזה חימם את ליבו. יופיה היה בעיניו הדבר המופלא ביותר שראה בחייו. הוא לא יכל להפסיק לבהות בנערה היפייפיה, ולהקשיב לקולה המתוק פונה אל הנער הזועף שוב ושוב ושוב. הוא קינא בנער המוזנח, שכן לילי התעלמה מקיומו. 

 

"מאיפה אתם מכירים?" שאל ג'יימס. "אממ... חברים הכי טובים... מה..שכונה..." מלמלה לילי. "אווווווו!" קרא סיריוס והנערה הזעיפה את פניה. "בוא סוורוס, נמצא לנו תא אחר!!" הנער הזעוף קם מייד בעקבות הנערה. ג'יימס קרא אחריו:"הייי! סבר מאוס!!"

 

הרכבת הגיעה להגסמיד. איש ענק צעק לעברם :"היי!!!! תלמידי שנה ראשונה!! אחרי!!" הנערים צעדו אחריו בדממה. הוא הוביל אותם לאגם רחב ידיים. "כל 4 בסירה!" הם פגשו בילד שנראה חסר אונים לחלוטין, עמד לו לבד ליד סירה ריקה ורעועה. הם קרבו אליו. ,רוצה לשוט איתנו?" שאל רמוס. הנער הנהן בביישנות והם נכנסו לסירה. במהלך השייט הם דיברו, הכירו, והנער התברר כפיטר פטיגרו.

הפרק הבא
תגובות

נחמד :-) · 28.01.2013 · פורסם על ידי :לורינוש
אהבתי :)
את האמת אינלי הרבה לרשום לך...
כי זה רק ההתחלה, אבל עם תמשיכי זה יכול להתפתח מעניין!

nice · 28.01.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
רעיון יפה(;
מעניין אותי לאן זה יתפתח.

תודה · 29.01.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני2131 (כותב הפאנפיק)
תודה על המחמאות, אני רצה לכתוב עוד פרק :-)

ממגגננייב · 04.02.2013 · פורסם על ידי :גדגדוניא
יפה ביותר המצאה גאונית

ממגגננייב · 04.02.2013 · פורסם על ידי :גדגדוניא
יפה ביותר המצאה גאונית

מהמם!! · 18.10.2013 · פורסם על ידי :תמר גריינג'ר
תמשיכי דחוףףף

. · 20.10.2013 · פורסם על ידי :יובל ב
נחמד תמשיכי

נחמד · 07.05.2014 · פורסם על ידי :p_saray
יכול להתפתח למשהו מעניין

לא רעה · 08.06.2014 · פורסם על ידי :חפציבה סמית
ממש נחמד עוד פרק!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007