האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...
טריוויה צ'אט

The Sidekick

דראקו מאלפוי & הרמיוני גריינג'ר



כותב: סטפני פוטר
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5477
4 כוכבים (3.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף, רומנטיקה. - שיפ: דרמיוני - פורסם ב: 21.01.2013 - עודכן: -- - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 4071
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"היי מאלפוי, אז, איך זה מרגיש להיות העוזר של זאביני?" מרקוס פלינט לעג.

דראקו נעץ בו מבט. "רק שתדע שהעובדה שלא שכבתי עם כל כך הרבה אנשים כמו זאביני לא אומרת שאני לא מזיין טוב כמוהו. למען האמת, אני בטח מזיין יותר טוב ממנו!"

"מה שתגיד, אדון-כמעט-הכי-טוב," פלינט צחק בעודו עולה במדרגות מחוץ לטווח ראייתו. דראקו קם מכיסאו במהירות כה גדולה שהוא הרגיש מעט מסוחרר, אך במהרה הוא אגר את כוחותיו וצעד אל הדלת. הוא עמד לגרום

למישהי להיות מאוד שמחה, אבל לא לאיזו מטרה קלה כמו תלמידת שנה חמישית סלית'רינית. הו לא, דראקו חפץ באתגר.

הוא עמד לחזר אחרי הילדה האחת שהוא תמיד רצה, אך לא יכול היה.

היא הייתה שם, פשוט ישבה, מניחה את ראשה על אגרופה. היא בילתה את כל היום בספרייה הזו לבטח. דראקו פינה דקה בכדי להתפעל ממנה. תלתליה החומים שופעים במורד כתפיה, עיני השוקולד שלה נעות מדף לדף.

הוא חייך חיוך קטן, אך באותו הרגע נזכר שהוא לא בא לשם בכדי לעקוב. הוא בא לשם בכדי להשיג.

הוא שאף עמוקות מספר פעמים, וצעד אל שולחנה של הרמיוני גריינג'ר. "אכפת לך אם אני...?" הוא שאל, מחווה בידו על הכיסא הריק שממולה.

הרמיוני אפילו לא הביטה בו. "שיהיה," היא משכה בכתפיה באדישות.

דראקו התיישב. הוא הביט בה, עדיין קוראת, וצחק, "אחד האנשים שביזית לאורך כל זמנך בהוגוורטס מבקש ממך לשבת בשולחן שלך ואת מסכימה? מה לעזאזל את קוראת?"

הרמיוני הרימה את ספרה. כותרתו הייתה שינוי צורה למתקדמים: דרגה III. עיניו של דראקו התרחבו. "קראת את כל הדרגות בלילה אחד?"

הרמיוני סגרה את ספרה. "עכשיו כן." היא החלה לקום ממושבה.

"לאן את הולכת?" דראקו שאל.

"למדור הלחשים," הרמיוני השיבה במרירות, "לא כאילו שאכפת לך."

"מה גורם לך לחשוב שלא אכפת לי?" דראקו שאל.

הרמיוני התיישבה. "אולי זה קשור לעובדה שאתה קורא לי בוצדמית בכל פעם שאתה רואה אותי?"

"את לא רוצה להיכנס לוויכוח הזה איתי, גריינג'ר," דראקו הזהיר."אוה, אני לא?" היא שאלה, מרימה את גבותיה.

"ולמה לא?"מאלפוי נעמד ומיקם את ידיו על השולחן, נשען לפנים כך שפניו היו קרובים לשלה. "כי הפעמים היחידות בהן אי פעם קראתי לך בוצדמית היו כשחשבתי שאת מושכת במיוחד וניסיתי להזכיר לעצמי שאסור לי לפנטז עלייך! קראתי לך בוצדמית בכל פעם שהתעמתת איתי, וחשבתי שהביטחון שלך ממש סקסי, ובפעם ההיא בנשף חג המולד כשהיית עם האידיוט היומרני הזה, קרום, שמובן מאליו שלא הגיע לו אותך. הגיע לך מישהו שינהג בך ביותר כבוד משהוא נוהג בעצמו."

חום פגש באפור-כסוף לדקות אחדות בעוד שדראקו התנשם בכבדות, ואז התיישב. "אז זו הסיבה, גריינג'ר, שלא רציתי שתיכנסי לוויכוח הזה. כי ידעתי שעם הוויזל בתמונה, לעולם לא הייתי יכול להתקבל על ידך. ואפילו עכשיו אני עדיין לא אתקבל, כי תמיד שנאת אותי.

"הרמיוני סוף סוף הצליחה לדבר. "אתה... מתכוון לכל הדברים האלו?" היא שאלה.

"כשהיית בבית שלי, ואוכלי המוות היו שם ורצו שאזהה אותך, למה נראה לך שניסיתי לא לזהות? עם כמה שאני לא רוצה חבורה של אוכלי מוות על הגב שלי, לעולם לא ארצה לפגוע בך. את חושבת שאמא שלי הצילה את החיים של פוטר כי היא ריחמה עליו? לא. אמרתי לה שכל זמן שאני חי, גם הם חיים. כי ידעתי שאם הם ימותו, את תקרעי מבפנים. ולא רציתי שזה יקרה לך, גריינג'ר. אז כן, אני מתכוון לכל הדברים האלו."

"מה אם אני עשיתי את אותו הדבר?" הרמיוני שאלה, ודראקו הרים את מבטו אליה, נדהם. "מה אם הסיבה היחידה לכך ששכנעתי את עצמי לשנוא אותך במהלך היום היא שחלמתי עלייך בלילה, ולמרות שרציתי שהחלומות האלה יתגשמו, הם אף פעם לא. זו הסיבה בגללה נכנעתי לבקשות של רון, כי אתה שונא אותי, ולעולם לא תקבל בוצדמית מטונפת כמוני." הרמיוני נשפה, ודראקו לא הצליח להפסיק להביט בה. הוא נשען על השולחן ונישק אותה.

ידיו נעו אל צווארה והוא הניח את ברכו על השולחן בכדי להיות קרוב יותר אליה. היא משכה את חולצתו, אומרת לו ללא מילים שהיא רוצה שיתקרב אפילו יותר. הוא דשדש לרוחב השולחן על ברכיו, ישב על הקצה השני ומשך אותה מעלה, כך שישבה על ברכיו.

הוא העביר את לשונו כנגד שיניה, מתחנן להיכנס. היא העניקה לו את מבוקשו, פותחת את פיה ומרשה ללשונה להחליק לפיו. השניים נלחמו לשליטה כשלפתע הרמיוני דחפה את דראקו מטה, כך ששכב על השולחן. היא ישבה עליו בפישוק רגליים, מביטה סביב, והתירה את עניבתה. היא זרקה אותה, לא מסתכלת היכן נחתה. לא היה לה אכפת. הלילה, היא עמדה לעשות את המעשה הכי-פחות-גריפינדורי שאי פעם עשתה.

היא החלה לפתוח את חולצתה באיטיות. כשדראקו ניסה להרים את ידיו ולעזור לה, היא הניחה אותן בחזרה מטה ללא אומר. היא המשיכה לפשוט את חולצתה, ואז החלה להסיר את שלו. הוא לא ניסה לעצור בעדה הפעם, הוא חשב שזה ממש סקסי.

הוא היסס כשהיא הסירה את חולצתו לגמרי. "חכי," הוא אמר, והתיישב שוב, "את בטוחה שאת רוצה שנעשה את זה? כאילו, לא שאני לא רוצה, אבל את לא-""אני לא בתולה, אם לזה אתה מתכוון. לא, רון לקח את זה ממני בתור, ארר," היא כחכחה בגרונה, "מתנת גיל בגרות.""את באמת עשית סקס עם הוויזל?" דראקו שאל, נדהם. אין מצב שוויזלי סיפק אותה.

"זייפתי את זה," הרמיוני גיחכה. "הוא לא השתווה לפנטזיות שלי. בטח בגלל שהוא בכלל לא היה בהן." דראקו גיחך ונישק אותה שוב. בפעם הזו, הוא הבריש את קצות אצבעותיו במעלה רגלה והניח את ידו גבוה, על ירכה. הוא הכניס את ידו לתוך מכנסיה והעביר שם אצבע. אלוהים, היא הייתה כל כך רטובה! הוא פשט את תחתוניה ואת חצאיתה, והחדיר אצבע אחת, אחר כך שתיים, לתוכה. היא גנחה בפיו, והוא צחק קלות. הוא החל להניע את אצבעותיו מהר יותר, הפעם לוחץ את שפתיו על צווארה, מנשק, מוצץ ונושך. הרמיוני נעצה את ציפורניה בכתפו. היא אחזה בלסתו, וסובבה לו את הראש כך שהיו באותו גובה עיניים. עיניה התחננו, ודראקו הנהן. הוא השכיב אותה על השולחן ופשט את מכנסיו ואת הבוקסר שלו. הרמיוני שמעה מפנסי על הגודל שלו, אבל היא תמיד העריכה שהיא מגזימה בכדי לגרום להרמיוני לקנא. אך היא לא הגזימה כלל וכלל. לעזאזל, היא המעיטה בגודלו!"סיימת כבר לבהות?" דראקו גיחך, ומיקם את עצמו בכניסה אליה.

היא הנהנה והוא נכנס. אלוהים, היא צרה, דראקו חשב כשדחף לתוכה. מותניה של הרמיוני התפתלו מעט ודראקו צחקק. הוא דחף מהר ומהר יותר עד שהיא לא יכולה הייתה לשאת את זה יותר. "אוה פאק, דראקו!" היא צעקה.

צעקת שמו הפרטי על ידה הייתה מספקת בכדי להביא אותו לקצה. "או מיי גאד, הרמיוני!" הוא הניח לנוזל הזרע שלו למלא אותה ונשאר מרפרף מעליה בעדינות, חזותיהם מתרוממים ומכוסים זיעה.

פניו של דראקו נפלו. "חכי, אף אחד מאיתנו לא השתמש באמצעי מניעה. מה אם-""אם הנורא ביותר קורה, אז הוא קורה. אני אוהבת אותך, דראקו. כבר שמונה שנים עד היום." היא שטפה את הדאגה מעיניו.

"כל זמן שתעזור לי לפרנס בשבילו, זה הכל," היא צחקה.

"את צוחקת עליי? אעשה הכל כדי שתהיה לי משפחה איתך, הרמיוני גריינג'ר. אני אוהב אותך."

 

תשע עשרה שנים לאחר מכן


הארי וג'יני היו שם עם ג'יימס, אלבוס ולילי, רון ולונה עם רוזי ואפתליה [שם שבחרה לונה]. הרמיוני צעדה לעברם, אוחזת בידו של דרייק הקטן.

"תתנהגו כמו שצריך בבית הספר, שניכם," היא הזהירה אותו. "תזכור, לכולנו יש שם מרגלים עכשיו.""אבל אמא, מה אם אלבוס יתמיין לגריפינדור ואני לסלית'רין בגלל אבא?" דרייק שאל.

דראקו התקרב לכיוונם בכדי להצטרף אליהם, ואמר, "ובכן, תזכור שגם אמא שלך הייתה בגריפינדור. ושניכם הרבה יותר דומים לאמא שלכם באישיות מאשר לי."

"וחוץ מזה, לא משנה לאיזה בית תתמיין, הם ירוויחו תלמיד מצויין." הארי גיחך."תודה, הארי!" דרייק קרן. דראקו והארי החליפו הנהונים כהכרת תודה.

"אבל אבא, זה בדיוק מה שאמרת ל-"אך ג'יני השתיקה את אלבוס לפני שיכול היה להגיד מעבר לכך, וכולם צחקו.

דרייק פנה לאחותו. "אנני, זה באמת נורא כל כך, להיות בסלית'רין?""לא ממש. תסמוך עליי, מהסיפורים של אמא ואבא, הבתים היו הרבה יותר גרועים משהם היום. אם אתה בסלית'רין, זה בגלל שאתה יותר שאפתני מהשאר. הגריפינדורים אמיצים יותר, הרייבנקלואים חכמים יותר, וההפלפאפים...""מישהו יודע במה ההפלפאפים טובים?""בהכל!" אפתליה צייצה.

"כמובן, תליה," לונה חייכה לביתה. כולם צחקו, אך הצחוק גווע למשמע קול הרכבת המתקרבת.

"אנני, איפה המזוודות שלך?" הרמיוני נלחצה."אמא, תרגעי. סיימתי ללמוד בשנה שעברה, זוכרת? לא כולנו היינו צריכים שמונה שנים, את יודעת," היא גיחכה. רון צחקק. למרות שסלח להרמיוני על מה שקרה, הוא עדיין נהנה לעקוץ אותה בערמומיות פה ושם. היא נעצה בו מבט.

"כן, ובכן, זה היה שונה. הייתה מלחמה. נו, קדימה, דרייק! אתה תפספס את הרכבת!""כן, אתה צריך לעלות לרכבת," דראקו הזכיר, וגרר את מזוודתו של דרייק. "צריך עזרה?" שאל את הארי, מחווה בידו על העגלה הקורסת.

הארי הנהן, "תודה, אחי. ותודה על זה שגרמת לאלבוס להרגיש בסדר והכל. אני יודע שזה קשה-""נה. מה שהיה היה וכל השטויות האלה." הם סיימו להעמיס את כל המטען של ילדיהם ונפנפו להם לשלום."אבל ברצינות, מה אם אני אהיה בהפלפאף?" היה הדבר האחרון שנשמע לפני שהרכבת פנתה בפינה.

תגובות

אהבתי מאוד לא משנה שזה NC17 · 30.04.2013 · פורסם על ידי :Mischief Managed
וגם לא משנה שזה מתורגם !
יפה ותודה שתרגמת! <3

אין בעד מה ^^ · 30.04.2013 · פורסם על ידי :סטפני פוטר (כותב הפאנפיק)
אני די אוהבת לתרגם, ואני מאוד אוהבת שיפים עם דראקו. שמחה שאהבת ^^

אני חולה על השיפ הזה!!! · 02.06.2013 · פורסם על ידי :Mischief Managed

חחחח חמוד · 09.12.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
זה השיפ ה *כמעט* הכי מושלם (בכל זאת הארקו יותר.. חח)

חח, כן D: · 09.12.2013 · פורסם על ידי :סטפני פוטר (כותב הפאנפיק)
אבל זה יותר התאים לי לדרמיוני ^^
למרות שאני מעדיפה הארקו ודרפני *~*

שנים שחיפשתי את פאנפיק הזה!!! · 16.04.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
תודה!!!!

יפה!! · 16.07.2014 · פורסם על ידי :לוניתוש
את יודעת לתרגם!! תעשי עוד כאלה!!!

וואי מהמם!!! · 29.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
פיקצר מדהיםם חולה על דרמיוני!!!! את מתרגמת מעולה!!

פיקצר מדהיםם! · 14.10.2014 · פורסם על ידי :אולי זאת אני
למרות שדראקו שלי ^^

תודה לכולם D: · 14.10.2014 · פורסם על ידי :סטפני פוטר (כותב הפאנפיק)
אהמ, ולא, דראקו שייך לי, קישטה -_-

באיזה בית יהיה דרייק? · 02.11.2016 · פורסם על ידי :Midway Atoll

אז ככה: · 13.11.2016 · פורסם על ידי :Silver Lake Queen
פעם ראשונה שאני קוראת פאנפיק בדירוג כזה גבוה, וזה סותה לגמרי, אבל בגלל שזה דראמטני לא יכולתי לא לאהוב את זה.

מהמם · 13.08.2017 · פורסם על ידי :כותב הפאנפיקים המושבע

. · 03.09.2021 · פורסם על ידי :אליס7777
רון ולונההההההה
למה אף פעם לא חשבתי על זה?!
איזה חמוד זההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007