האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

freez time

כריס ואֵמוֹר הוצאו מהחיים למשך אלפי שנים וכעת צריכים להתמודד עם המציאות הקשה של שנת 5013.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1316
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: אין - זאנר: רומאנס, אנגסט - שיפ: כריס/ אמור - פורסם ב: 25.01.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4098
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"מתי נגיע אבא?" שאלה הפעוטה בקולה הילדותי. רגליה הקצרות התקשו להשיג את קצב הליכתו המהיר של אביה.

"בקרוב קטנה שלי, בקרוב", הוא אמר וניגב את הזיעה ממצחו. עמוק בליבו הוא ידע שזה שקר, הם לא יגיעו בקרוב, אולי הם לא יגיעו לעולם, אבל ביתו הקטנה לא צריכה לדעת את זה.

"אבא, מתי נלך לאכול? אני רעבה", התבכיינה הזאטוטה, אביה הרים אותה על ידיו וחייך אליה חיוך עייף, "בקרוב ילדה שלי, בקרוב".

הפעוטה הביטה באביה בחוסר סבלנות, היא לא ידעה כמה זמן הוא עונה לה את התשובה הזאת אך ידעה שבקרוב כבר עבר מזמן.

"אני רוצה לאמא!" היא יללה.

"אמא לא כאן", אמר האב בטון קודר וכילה את כול שארית האנרגיה שעוד שכנה בגופו. הוא התמוטט על הקרקע, מביט, קדימה, אל קצה ההר שהיה הסיכוי האחרון שלו.

"מתוקה שלי, את רואה את העץ ההוא שם? בפסגה?" שאל האב את ביתו בקול רך.

"לא אבא, איפה הוא?"

"רוצי אליו, כשתתקרבי תוכלי למצוא אותו, קטפי ממנו פרח והביאי לי אותו, בסדר קטנה שלי?" הפעוטה הנהנה והחלה לרוץ לפסגה, לא חושבת לרגע על העובדה שכעת קיץ וכול העצים קמלים.

האב הביט בבתו הקטנה רצה הרחק ממנו וכשהיה בטוח שלא תוכל לראות אותו עוד שמט את תיקו מגבו ושפך את תכולתו על האדמה.

"אבא אני לא רואה פה שום עץ!" צעקה אליו הזאטוטה ממרומי ההר.

"תמשיכי ללכת! את תמצאי אותו בסוף!" צעק אליה בחזרה אביה בקול חנוק מדמעות.

האב חיטט בתכולה המלאה בעפר את שמצא את שחיפש, שני מכלי דלק ומצית סיגריות אחת.

"אין כאן כלום!" צעקה הפעוטה, היא הספיקה להתקרב עוד יותר לפסגה.

"את תמצאי את זה בסוף! את תהי בטוחה", אמר האב כאשר המשפט האחרון לא עלה בקולו על לחישה. "רק על תשכחי לא לחזור אחורה, לא משנה מה!" המשיך האב לזעוק בעודו שופך על עצמו את הדלק.

"אבל אז איך אחזיר לך את הפרח?" צעקה הילדה בתמיהה.

"את לא צריכה", לחש האב והצמיד את המצית הדולקת לחולצתו ספוגת הדלק, "רק אל תחזרי אחורה לא משנה מה!" הוא צעק רגע לפני שהלהבות אחזו בבד וכילו את גופו לאפר.

"אבא? אבא?! אבא!" הפעוטה הביטה בעמוד האש והעשן שנימצא במקום בו עד לפני רגעים ספורים נמצא אביה. היא רצתה לרוץ מטה ולמצוא אותו אך לא עשתה זאת, אביה ביקש ממנה להגיע עד הפסגה ולהביא לו את הפרח, וכך תעשה, הילדה הקטנה לא הייתה מסוגלת להבין שהאש הזאת באופק אומרת שאין למי להביא את הפרח.

תגובות

אני אוהבת את זה! · 17.03.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אני אוהבת את כל הקטע המתח-עתידני הזה! מתי את ממשיכה??

התכוונתי להמשיך מזמן · 17.03.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
אבל נמחק לי חלק ממה שכתבתי אז ייקח לי זמן, אבל תירשמי לעידכונים ואני מבטיחה להמשיך בהקדם האפשרי.

מתי???? · 04.05.2013 · פורסם על ידי :Paramore ♥
מתי את ממשיכה???, אני נרשמתי לעדכונים וכול יום אני נכנסת אליהם כדי לראות אם המשכת אבל את לא ממשיכה וזה נורא חבל לי...!!!

איזה קטע · 04.05.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
בדיוק אני עוברת על כול הדפים שלי ומצאתי חלק מההמשך, אני אשחזר את ההמשך ברגע שאמצא את הכול ואפרסם, אוקיי? אני לא נטשתי.

עצוב :( · 28.06.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
מחכה להמשך!

· 09.08.2015 · פורסם על ידי :המפוצלת הראשונה
אוי זה יפה כל כך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007