האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מאלף הדרקונים



כותב: Dominique
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13979
5 כוכבים (4.5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: הארי/דראקו - פורסם ב: 16.06.2008 - עודכן: 22.11.2008 המלץ! המלץ! ID : 41
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני רק מתרגמת את הפיק אז תנו תגובות גם על התרגום =]

 

"חמש דקות...רק עוד חמש דקות" הארי פוטר רטן לעצמו ,ניסה נואשות לרצות את עצמו דרך סוף שיעור שיקויים.
הוא מת לצאת מהצינוק הקודר לאולם הגדול לארוחת צהריים.
איך שהוא היתחיל לנקות את שולחנו ציפה לחופש שלו, הדלת לכיתה נפתחה ותלמידי שנה חמישית מרייבנקלו שלא הכיר הלכו לשולחנו של סנייפ והביאו לו פתק.

סנייפ הביט בפתק בקצרה ,וקרא "מר מאלפוי ,אתה משתחרר מוקדם היום. אביך מחכה לדבר איתך."
דראקו מאלפוי נתן לכולם את החיוך היהיר שלו ,הוא לקח את חפציו וצעד לכיוון הדלת.
הארי קילל תחת נשימתו מקנא במאלפוי ובהתלהבות קיווה שגם הוא יוכל לעזוב את החור הזה.

כשדראקו עבר ליד הארי (הארי יושב בקידמת הכיתה כדי שסנייפ יוכל לפקוח עין עליו),
הוא במהירות הוציא את שרביטו והפיל צלוחית של ארמדיל מר על כל השולחן של הארי.

"מאלפוי" צעק הארי, אך לא הועיל, דראקו היבזיק אליו בבירור חיוך מרושע.
דראקו עזב במהירות את הכיתה ,וסנייפ היה על הארי תוך שניה.

"זה יהיה חמש נקודות מגריפינדור ,פוטר, על ביזבוז רכיבי שיקויים בעלי ערך" אמר סנייפ בארסיות

"אבל מאלפוי-"

"וחמש נקודות נוספים על ניסיון להאשמת תלמיד אחר על ההתנהגות שלך."

הארי גילגל את עיניו ,רותח בתוכו. סנייפ הסתובב אל שאר הכיתה והתחיל לדבר.

"הכיתה משוחררת. חוץ מהארי ,כמובן שאפילו לא יחשוב על לעזוב עד שהוא ינקה כל טיפה של ארמדיל מר."
מתאפק שלא לענות תשובה מוחצת, הארי לק מגב והתחיל בניקיון,
תופס את הסיפתיה בעיניי חבריו הגריפינדורים בזמן שהוא התעלם מהליגלוג הקבוע של הסלית'רנים.

"נתראה בארוחה הארי" אמרה הרמיוני והיא ורון נעלמו מחוץ לדלת.


בינתיים

"מה?!?" דראקו מאלפוי הביט באביו ,מזועזע "אתה לא יכול להיות רציני?"

"ברור שאני רציני, דראקו!למה לעזעזל לא?זהו מינהג שמקובל בקרב טהורי הדם בעולם הקסמים."

לוציוס ודראקו מאלפוי עמדו בחדר קטן שליד האולם הגדול ,ולוציוס בישר לדראקו חדשות רעות (לפחות לדראקו).

"אבא, אני לא יכול להינשא לפנסי פרקינסון, אתה יודע את זה!אתה באמת חושב שאני אסכים לנישואים מאורגנים?"
דראקו הרגיש שראשו מסתובב, והמילה פאק חזרה על עצמה שוב ושוב בראשו.

"דראקו, באמת, תיהיה קצת מעשי. אני מצפה שתסכים מכיוון שאני מצפה שתעשה את תפקידך נכון על השם מאלפוי. העלמה פרקינסון היא מכשפה נחמדה ממשפחה טובה. שניכם תתחתנו ישר אחרי שסיום לימודיכם מהוגוורטס."
לוציוס נראה שהחשיב את הנושא בעיניין סגור.

"אבא, אני לא יכול להינשא לפנסי. האם שכחת לגמרי למה?"

לוציוס נאנח בכבדות. "שכחתי?מה בדיוק שכתתי,דראקו?"

"אממ אולי שאני הומו??"דראקו לא האמין שהוא משוחח עם אביו על זה. כשהוא יצא אל אביו שנה שעברה, הוא חשב שאביו הבין.

דראקו, אם אתה מתייחס למפגש הקטן שלך עם הילד זאביני שנה שעברה, אני חושב שזה בקושי הופך אותך להומו. אתה רק התנסית. זה שאתה מתראה עם מישהו,וזה בהחלט לא סיבה בלהתחמק מהנישואים המאורגנים שלך."

דראקו רק הביט באביו, באיבוד מילים (פעם ראשונה בחייו). חודשים של סקס לוהט עם 'הילד זאביני' היה בקושי מפגש לדעתו, שלא להזכיר את הניצב הרייבנקלואי שהשתטה איתו ושחקן הקווידיץ' שהיה איתו כל הקיץ.
הוא אחז נואשות בדבר היחיד שאביו אמר שיכל להשתמש כדי לצאת מהמצב הזה.

"רגע, אבא, מה אם הייתי אומר לך שאני מתראה עם מישהו?" דראקו עצר את נישמתו

לוציוס הסתכל עליו בזהירות. "אני מניח שאם אתה מתראה עם מישהו כרגע, אני איהיה יותר ממוכן להאמין שהמיניות שלך היא אמיתית ולא עבר מסובך. למרות זאת, דראקו, זה בקושי הנקודה, אתה לא מתראה עם מישהו ,אתה בבירור מנסה לצאת מהנישואים המאורגנים האלה-"

"אבל אני באמת מתראה עם מישהו!" דראקו צעק בנואשות. לוציוס הזעיף את פניו בכבדות מכיוון שהפריעו לו.

"באמת, דראקו?אני מתקשה להאמין לך.מותר לי לשאול למה לא סיפרת לי?"

דראקו חשב במהירות. "בגלל ששמרנו על זה בסוד."

לוציוס לעג. "ניסיון נחמד, דראקו, אבל אף אחד לא ישמור בסוד שהם יצאו עם מאלפוי."

"ובכן, כן, אבל אתה מבין שמרנו את זה בסוד בגללו, לא הייתי בטוח שאני יכול לספר לך אתה מבין ,הוא כל כך שונה מאיתנו ואנחנו פשוט היינו זהירים..." דראקו ידע שהוא פיטפט אך הוא היה נואש.
נישואים לפנסי פרקינסון לא הייתה אפשרות.

"טוב, דראקו, אני לא מאמין לך אבל אני אשחק איתך עם המשחק הזה. אז מי הילד המיסתורי הזה שאתה מתראה איתו, שאתה מרגיש שאתה צריך להסתיר מאביך?"
לוציוס הרים גבה, דראקו הרגיש שליבו חובט בחזהו.

"הוא...זה...אני מתראה..." באותו רגע דראקו שמע צעדים בחוץ, והתפלל שיהיו שייכים למישהו שיוכל לעזור לו, הוא רץ לדלת ודחף לתוך החדר את האדם שהלך ליד הדלת מתעלם מכך שהוא אמר "היי!".
דראקו בלע את רוקו כשראה את מי בדיוק תפס והיה בשוק אך אמר "אבא, אני רוצה שתכיר את חבר שלי, הארי פוטר."

הפרק הבא
תגובות

מה?! · · פורסם על ידי :
a

פוי! · · פורסם על ידי :קנילוורתי וויספ

וול · · פורסם על ידי :הרמי
מושלם, פשוט מושלם.
את יודעת מה אני חושבת על זה :P

מה?!?!?! · · פורסם על ידי :בלטריקס המרשעת
a לא הבנתי כלום, לא מצחיק,
רק רגע, את רוצה להגיד לי שהארי פוטר הוא הומו?!

חחחחח · · פורסם על ידי :maayanr
מצחיק... --> בלטריקס המרשעת: אני חולק על דעתך!!

הסוף קורע...

אוקי · 16.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
עכשיו הגזמת ובגדול!

אוקיי · 24.07.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
היום שבו דראקו מאלפוי יהיה הומו הוא היום שבו טום רידל יצא עם מירטל המייללת תעשו טובה..... (ולמעלה יש משפט שלא ממש הבנתי בשורה הראשונה...)(אני יודעת שרק תרגמת אותו...)

בסדר · 14.09.2010 · פורסם על ידי :ניקו
נחמד

אויש, אנשים, באמת! · 16.09.2011 · פורסם על ידי :אוראו לשלטון XD
תיפתחו קצת! הפיק הזה הוא הפיק הכי מצחיק שקראתי אי פעם- תנו לו צ'אנס!
גאד, הרמיוני יכולה להיות לסבית עם רון שמסתבר שהוא טרנסג'דר. הכל יכול לקרות בפאנפיק!
אין לכם זכות בכלל להגיד דבר כזה. לא אוהבים? תקראו את השיפ לפני ותחסכו את הכאב של המתרגם, או הכותב.

...

התרגום מעולה, אני אלך לקרוא את שאר הפרקים! :)

לול · 17.08.2020 · פורסם על ידי :דראריפוראבר
לול מישהי העלתה אותו באינסטגרם >~<

מה????????? · 03.08.2023 · פורסם על ידי :original draco malfoy
התרגום טוב, מתייחס גם למשמעות של המילים במשפט ולא רק תרגום מילולי כמו הזבל הידוע לשמצה "google translate".
בנוגע לתוכן הדברים אני פשוט - מה?????????
זה הדבר הכי לא קשור בעולם, סתם דוחפים ערימות של זיבולים פוסט מודרנים לדמויות אהובות והורסים אותם.
בנוסף אני מאוד לא אהבתי את הגישה המגמגמת שדחפו לדראקו מאלפוי האגדי.
בקיצור לא אהבתי בכלל

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007