האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מלחמה אהבה וקווידיץ'



כותב: ~!~ noa ~!~
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7728
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: הומור (ועוד משו שאני לא יודעת איך קוראים לו) - שיפ: תקראו, ותראו ^^ - פורסם ב: 15.04.2009 - עודכן: 10.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 420
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אתה נטשת את המסורת שלך ! את המשפחה ! את הכל ! אתה בוגד דם מסריח !" קראה בלקטריס בכעס מוציאה את שרביטה ושולחת קללה, אך היא מחמיצה.
"את בוגדת בעצמך ! איך את יכולה לחשוב כמוהם ?! הם מרושעים ! הם חושבים שאם מישהו לא טהור דם, או בסלת'רין הוא בוגד, והוא צריך למות ! ככה את חושבת !?" צעק סיריוס חוסם קללה נוספת.
"ככה אנחנו ! אנחנו משפחת בלק ! אתה תמיד תיהיה בלק ! לא משנה מה תעשה ! זה חלק ממך ! אתה שקרן !" בלקטריס שולחת קללה אך סיריוס בורח.
"את טיפשה ! תראי איך את הולכת כמו עיוורת אחריהם ! אחרי הרוצחים האלה !" צעק סיריוס בורח מקללות, הוא מנסה להפיל לבלקטריס את השרביט אך מפספס.
"הרוצחים האלה הם המשפחה שלי ! ולא רק אותם נטשת ! גם אותי ! אתה הבטחת שתמיד ניהיה יחד ! שיקרת ! שקרן מלוכלך !" צעקה בלקטריס דמעות זולגות על לחיה אך היא בגסות מנגבת אותן.
"הבטחתי את זה למישהי אחרת לא לרוצחת מלוכלכת כמוך ! את אדם נוראי ! אני לעולם לא יהיה חברך הטוב ! לעולם !" צעק שולח אליה קללה אך היא חסמה אותה בקלילות.
"שקרן ! שקרן ! אתה תצטער על זה ! אתה הבטחת ! שקרן מלוכלך ! בוגד דם ! לך לחברים בוגדי הדם והבוצדמים מגריפינדור !" צעקה בורחת מקללה.
"אל.תדברי.על.החברים.שלי.ככה. ! את לא מכירה אותם ! ואת גם לא תכירי ! כי את מרושעת ודוחה ! והם לעולם לא יסתובבו איתך ! את תשארי לבד ! את תראי !" שולח קללה היא פגעה ברגלה היא נפלה על הרצפה מהר שולחת קללת נגד ואליו מעיפה קללה הוא לא מצליח לחסום והקללה פוגעת בחזהו והיא, בורחת מהמקום.

*

"לילי, כולם יודעים שאת רוצה אותי, אז למה את מתעקשת ?! בואי, השירותים של המדריכים פנויים עכשיו." לילי הרגישה איך דמה מתחמם. "עזוב אותי פוטר ! אני בחיים לא יהיה עם פוץ סוטה כמוך ! תתרחק !" אבל ג'יימס לא וויתר. הוא טפס את הזרועה של לילי וקירב אותה אליו. "אני לא סוטה, אני מאוהב, אני מאוהב בך. וכן, יכול להיות שאני די פוץ. אבל עכשיו את האמת, את לא נמשכת אלי אפילו לא קצת ?" ג'יימס עכשיו קירב אותה עוד יותר והראש עם השיער שלו היה מטר ספורים מהראש של לילי והגזר. "האמת, שלא." לילי דחפה אותו ממנה והמשיכה ללכת.

*

"אוץ' ! תסתכלי לאיפה שאת הולכת בוצדמית !" קראה בלקטריס משפשפת את ראשה. "עדיף להיות בוצדמית מאשר להיות את." אמרה לילי בארסיות. לרוב היא לא אמרה כלום והמשיכה ללכת אך השיחה עם פוטר חיממה אותה. "מה קרה ? פוטר המסריח עוד פעם שאל אותך אם תצאי איתו?" שאלה בלקטריס בלגלוג. "כן ואת יודעת מה ?זה לא עניינך." לפתע לבלקטריס הכל הסתדר, ג'יימס פוטר החבר הכי טוב של סיריוס מאוהב בלילי אשר לא סובלת את שניהם. "חכי רגע," לילי הסתובבה. "עד כמה את שונאת את סיריוס ופוטר?" שאלה בלקטריס בבישנות. "מאוד. למה?" בלקטריס חייכה.
"יש לי הצעה בשבילך."

_________________________

תגיבו :):)

הפרק הבא
תגובות

יפה ונחמד · · פורסם על ידי :L.o.L AnGiL
פיק נחמד ...=]
את כותבת יפה מאוד...
תמשיכי
אבל מה הקשר לקווידיץ'?

תודה ! · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)

זה הגיב לי בלי התוכן · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)
תודה !
זה פתגם כזה כמו מלחמה אהבה וכדורגל, אז מלחמה אהבה וקיוודיץ' :)

יפה · · פורסם על ידי :בלה סוון
את כותבת מאוד יפה ומעניין אבל את משאירה אותי במתך!!!

ממש יפה · · פורסם על ידי :ראומה
את כותבת יפה ומעניין.תמשיכי...
את שמה הרבה אנשים במתח

אה... · · פורסם על ידי :L.o.L AnGiL
עכשוו אני מבינה למה טוב תמשיכי זה יכול פאנפיק ממש טוב ותעשי פרקים קצת יותר ארוכים

=]
=]

טוב.. · · פורסם על ידי :rohama10
את כותבת פיק מעולה:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007