האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שיבוש הזמן



כותב: elephanti
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6212
3 כוכבים (3.333) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: לילי וסוורוס סנייפ, לילי וג'יימס פוטר, מולי ווויזלי ולופין, מולי וויזלי וארתור וויזלי - פורסם ב: 18.04.2009 - עודכן: 24.04.2009 המלץ! המלץ! ID : 426
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

פרק 1

העובד החדש

 

 

זה היה בוקר חמים במיוחד. השקט שהיה בחוץ הכריח את הארי פוטר לשכב על הדשא בגינה הגדולה בבית משפחת דרסלי. כל השכנים לא האמינו שהארי פוטר הוא קרוב משפחה של הדרסלים. בעוד שהדרסלים תמיד לבשו חליפות מהודרות ואכלו עד שכאבה להם הבטן, הארי פוטר הי לבוש בג'ינס קרוע ומשופש בברכיים וחולצת טריקו שהייתה פי 3 מהגודל של הארי עצמו. הארי פוטר היה רזה ושיערו נראה כאילו הוא הסתפר או הסתרק רק פעמים ספורות בשנה. שיערו של הארי היה ארוך למדי והמשקפיים שלו, כרגיל, היו שבורים ועטופים בסלוטייפ.

הארי היה כמעט בן 16 למרות שהוא נראה כאילו הוא בן 14 בלבד. הארי נראה כמו ילד עני שאימצו אותו אחרי שמצאו אותו ברחוב. אבל הוא רק נראה כך. הארי היה קוסם. ולא סתם קוסם. הארי למד בהוגוורטס, בניהולו של אלבוס דמבלדור, וכמו שהאגריד אומר  "דמבלדור הוא המנהל הכי טוב של הוגוורטס עד עכשיו". הארי תמיד הסכים איתו.

הארי חשב על רון והרמיוני.

הוא קינה בהם מאוד. שניהם היו מחוברים ודרך כל שהיא לעולם הקוסמים.

רון. רון גר בבית מעץ שהקיפה אותו חווה ויער. לגברת וויזלי, אמו של רון,  אף פעם לא היה זמן לשום דבר, היא היתה צריכה להכין אוכל וטפל ב-7 ילדיה ובעלה, ארתור וויזלי, שכל יום חזר מאוחר בלילה ממשרד הקסמים, שם עבד.

והרמיוני, היא כל הזמן קראה את ספרי הלימוד בחופש ולמדה אותם בעל פה. היא היתה התלמידה הכי טובה בהוגוורטס.

הארי התהפך על בטנו והחל לקטוף עלים בצמח הנענע שגדל בערוגת משפחת דרסלי.

"מה אתה עושה?!" צווחה פילחה את השקט הנעים. זה היה דאדלי דרסלי.

"מה נראה לך שאני עושה דדליק, או דובשנון או איך שלדודה פטוניה לא קוראת לך... בפעם האחרונה זה לא היה דדלוש?" אמר הארי והמשיך לקטוף את עלי הנענע אחד אחד.

"אתה... אתה... אני יודע!!! אמא!!!! הארי הורס לך את הערוגה!!!!!!!!!!" צעק דאדלי ופתח בריצה לעבר המיטה של הזוג דרסלי.

היה ברור שדאדלי הספיק להגיע אל דודה פטוניה לפני שהארי הספיק להסתלק מהגינה כי נשמעה צרחה איומה.

"צא לי מהגינה!!!!!" אמרה דודה פטוניה בעודה רצה לעבר הגינה היקרה שלה. הארי תהה באוויר. הוא לא הבין מתי דאדלי הספיק ללמוד איך רצים מהר.

"עכשיו... אתה... הולך... לדח...לחדר... של...שלך.... ואתה... לא מקבל.... ארוחה..." אמר דודה פטוניה כשהיא מתנשפת בכבדות.

"אבל ארוחת צהריים אני מקבל נכון?" שאל הארי.

"אם תגיד עוד מילה, לא תקבל גם ארוחת ערב!!!" אמרה דודה פטוניה וסילקה את הארי לחדרו כדי שיתכונן ללימודי הקיץ שהדרסלים רשמו אותו ואת דאדלי כדי שלא יסתובבו להם בין הרגליים.

אחרי מס' דקות שהארי שהה בחדרו, דודה פטוניה נכנסה.

"היתה שריפה במתחם הקורסים. אתם נשארים בבית החל מהיום." אמרה דודה פטוניה בקצרה.

רק כשדודה פטוניה יצאה הארי העז זוז.

"יש!!!" הוא אמר בליבו.

הארי הסתכל בלוח השנה שהרמיוני נתנה לו לפני שהארי נפרד ממנה ומרון.

"ה-30 ביולי. מחר יש לי יום הולדת..." חשב הארי.

באותו הרגע נשמע פעמון הדלת.

דוד ורנון פתח את הדלת כשהוא לבוש בחלוק.

על הרצפה היה בקבוק ובתוכו משקה מוזר שדוד ורנון לא ראה מימיו. המשקה נראה בדיוק כמו יין.

"מצויין!!! שלחו לנו יין!!! חה! עכשיו יהיה לנו מה לשתות היום בסעודת יום ההולדת של..." אמר דוד ורנון ולא סיים. הוא רצה לתת תקווה להארי שזאת תהיה סעודה לכבודו.

"דאדלי!!!" הכריז דוד ורנון.

"אבל דוד ורנון, יום ההולדת של דאדלי היה כבר לפני 6 ימים..." אמר הארי כשירד לסלון.

"נכון פוטר, אבל דאדלוש שלנו גדל כל יום! ובמיוחד כל שבוע!!!" אמר דוד ורנון ומעך את פניו של דאדלי בחיבוק גדול.

הארי, מאוכזב, עלה לחדרו בחזרה.

"מעניין איזה יין זה... לא שמעתי מעולם על משהו שקוראים לו בירפת..." אמר דוד ורנון לדודה פטוניה.

"מה זה משנה אבא? יש יין וזה מה שחשוב!" אמר דאדלי.

"הו, דאדלי שמאדלי הקטן שלי כל כך חכם!" אמרה דודה פטוניה והתחילה לשבח את בנה כרגיל.

 

***

 

הגיעה שעת הארוחה החגיגית.

"למרות שדודה פטוניה התעקשה להשאיר את הארי בחדרו בזמן האוכל, דוד ורנון אמר שיגיע אורח מיוחד מאוד ושאסור שהוא יחשוב שהם מרעיבים את הילד.

"בגלל שאני העבוד של החודש בעבודה, כרגיל, אני צריך לארח ת'עובד החדש שלנו!!!" אמר דוד ורנון בפה מלא גלידה.

מישהו דפק בדלת.

דודה פטוניה מיהרה לפתוח.

בחוץ עמד מישהו שלהארי הזכיר את...

טום רידל.

 

 

על הפרק הבא: הסוד המשפחתי

 

אורח המסתורי מהציג את עצמו כטום רידל. כשאף אחד לא מקשיב, הארי שואל את טום שאלות כי הוא לא בוטח בו.  ואז מגיע עוד אורח שלאחר בואו, הארי פוגש אישה מוזרה שמזכירה לו את... את מי היא מזכירה לו?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 הערות: הפרק הראשון והשני קצת קצרים אך ההמשך יהיה יותר ארוך

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

לקניללוורתי וויספ1 · · פורסם על ידי :elephanti (כותב הפאנפיק)
אם באת לקלל אז זה לא המקום הנכון!

נחמד · · פורסם על ידי :דני כהן
ואני מסכים אם elephanti והפיק ממש נחמד

יפה מאוד · · פורסם על ידי :הוגוורטסית בדם
צריך בטא ודרוש שיפור בשפה אבל ממש אהבתי

חמוד.. · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~
זה נחמד, אבל יש מקום לשיפור.
ולקנילוורתי וויספ1 תביאי דעה תגידי אותה, תביעי אותה, אבל, בצורה נחמדה. בואי אני יכתוב לך על הפיק תגובה ראשונה פיכס גועל של סיפור. אז תיהיה בשקט.

לקנילוורתי וויספ1 · 02.05.2010 · פורסם על ידי :talush
מותר לך להביע דעתך.. אבל לפחות תגידי למה את לא אוהבת וכך היא תוכל להשתפר!

אהבתי מאד מבוטא המהמם! · 25.12.2010 · פורסם על ידי :lover boy

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007