האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

משפחה בהפרעה

מה קורה כששתי משפחות של זוג צעיר ושגרתי למדי, נפגשות?



כותב: just smile
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3331
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: - - שיפ: אלבוס/אמילי הארי/ג'יני ועוד כמה זוגות שזוגיותם מוטלת בספק.. - פורסם ב: 12.03.2013 - עודכן: 19.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4306
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תקציר: החיים של אלבוס פוטר מעולם לא היה נורמליים במיוחד. אביו הוא הארי פוטר המפורסם, אימו הייתה אחת משחקניות הקווידיץ' האהודות ביותר והוא בקושי מצליח לזכור את כל השמות של בני הדודים שלו. ככה זה שלאמא שלך יש חמישה אחים, וכולם נראים אותו הדבר. אחיו ג'יימס הוא סולן להקה כושלת שחי בבית הוריו אף על פי שהוא כבר בן עשרים ושלוש ואחותו לילי היא לסבית ופנימסטית מוצהרת. אבל נראה שחייו סוף סוף הולכים להסתדר. הוא מאורס לבחורה יפהייפיה בשם אמילי, ואף עומד להקים איתה משפחה. אבל גם פה הדברים מתחילים להסתבך- אחיה הבכור של אמילי מעוניין בלילי, בעוד ג'יימס מפלרטט ללא בושה עם אחותה של אמילי, כאשר ההבדל ביניהם עומד על שמונה שנים. וכמובן, ישנו הפרט הקטן- אמה של אמילי היא האקסית של אביו. ונראה שהיא עדיין מעוניינת בו. אין ספק שמשפחה זה עסק מורכב.

 

 

"אלבוס!" קריאת השמחה של אחותו הצעירה קידמה את פניו לפני שעוד הספיק לחצות את סף הבית.

"היי, מה שלום האח הכי מעצבן בעולם?" ג'יימס הגיח וכבר פרע את שיערו של אלבוס באגרופו.

"היי, חמודי, מה שלומך?" אמו הופיעה מן המטבח, סינר לבוש על מותניה.

"תנו לו לנשום!" צווחה לילי אם כי היא בעצמה כבר התנפלה על אחיה הגדול בחיבוק.

"היי, מה שלומכם? איפה אבא?" אמר אלבוס בעודו מתמרן מחיבוק לחיבוק.

"בדרך חזרה מהעבודה. איך היה? אנחנו רוצים לשמוע חוויות!" אמרה ג'יני.

"הו, אני בטוח שהם עשו כיף" אמר ג'יימס וזכה למבט גוער מצד ג'יני לפני שלקח את המזוודה של אחיו לחדרם המשותף.

"היה נהדר. אני ואמילי חייבים ללכת לעיתים קרובות יותר לחופשות" אמר אלבוס והשתטח על הספה.

"אני שמחה לשמוע שנהנית, חמודי. רק תיכנס להתקלח, ואני כבר אתחיל להכין ארוחת ערב" אמרה ג'יני.

"אה, אמא, אל תכיני ארוחת ערב עדיין!" אמר אלבוס בדיוק כשג'יימס נכנס לסלון והתיישב על הספה לצד אלבוס.

"למה לא?" שאלה ג'יני.

"כן, אני גוועת מרעב!" אמרה לילי.

"ההורים של אמילי הזמינו אותנו לארוחת ערב. היא אמרה לי את זה רק היום, לא הספקתי לעדכן אתכם. זה בסדר? נשתמש באבקת פלו להגיע אליהם" אמר אלבוס.

"אהה.. כמובן. אין שום בעיה. עוד כמה זמן בערך?" אמרה ג'יני.

"עוד חצי שעה בערך" אלבוס הסתכל על השעון המכושף שהיה תלוי מולו על הקיר.

"בסדר. תיכנס להתקלח ואז נצא. תספר לנו כבר חוויות מהחופשה שלך ושל אמילי באיטליה בארוחת הערב, יחד איתה" אמרה ג'יני.

**

"איך נראה לכם ההורים שלה יהיו?" שאלה לילי.

"אם אמא של אמילי נראית טוב כמוה..טוב, אני קצת פגוע מאז שאליסיה זרקה אותי, ותמיד אהבתי נשים מבוגרות..."

"ונשואות, ג'יימס" אמרה ג'יני בכעס.

"כן, נו, נשואות" אמר ג'יימס ונשף אוויר בכעס.

"אולי לאמילי יש אחות חמודה" אמרה לילי בשמחה.

"וסטרייטית, לילי" חיקה ג'יימס את טון קולה של אימו.

"ג'יימס!" אמרה ג'יני בכעס.

"אחותה של אמילי תעדיף לצאת עם מישהי לסבית מאשר איתך" הוציאה לו לילי לשון.

"אני בבית!" נשמע קול אביהם שנכנס לבית.

"אבא!" קראה לילי בשמחה.

"היי, מה שלום הבת הקטנה שלי?" אמר הארי בשמחה ונשק לראשה של ביתו.

"היי, מותק" אמר ונישק קלות את אישתו על שפתיה.

"מה שלומך, בן? דיברתי היום עם אדון גרינס, הוא יכול להשיג לך עבודה מתמחה במחלקה למוגלגים, אם אתה-"

"אבא, בפעם האלף, אני לא רוצה לעבוד במשרד הקסמים" אמר ג'יימס וגלגל את עיניו.

"ג'יימס, אתה בן עשרים ושלוש. לא הגיע הזמן לנטוש את הרעיון המטופש של להיות זמר?" אמר הארי בעייפות.

"אתה עוד תראה, להקת "מיץ דלעת חמוץ", תהיה להקת הרוק הכבד הכי טובה בעולם!" קרא ג'יימס.

"אני בטוחה. רק מהשם אפשר להבין כמה הם טובים" אמרה לילי וזכתה למבט זועף מצד ג'יימס ולחיוכים מצד הוריה.

"האוכל מוכן?" שאל הארי.

"לא, אנחנו הולכים לאכל אצל הזוג הדסון, ההורים של אמילי" אמרה ג'יני וחייכה.

"באמת? טוב, סוף סוף נפגוש את המשפחה של החברה הנחמדה של אלבוס. אולי תשיג לעצמך גם איזושהי מישהי נחמדה, ג'יימס?" אמר הארי.

"אליסיה רק זרקה אותי לפני שבוע!" קרא ג'יימס.

"למה אתה מצפה? נפגשתם כשהתמזמתם שניכם שיכורים באיזשהו בר מוגלגי ואפילו לא זיהית את הפרצוף שלה בבוקר. מה ציפית שייצא מזה, חתונה?" אמרה לילי.

"מה שבטוח הוא שציפיתי לאחות קצת יותר נחמדה כשאמא חזרה איתה מבית החולים! באמת היית חמודה כתינוקת. אאוץ'!" אמר ג'יימס בכעס לאחר שכרית נזרקה על כתפו.

**

"כולם מוכנים? ג'יימס ולילי, בבקשה אל תתחילו עם אחותה של אמילי. היא רק בת חמש עשרה. וג'יימס, בלי בדיחות גסות. אבא, בלי סיפורי גבורה. אמא, בלי לספר על המאכלים המהוללים שלך. בסדר?" אמר אלבוס.

"נו, שיהיה" מלמלו כולם בכעס וזעו במקומם באי נוחות.

"יופי. בואו נלך לפגוש את המשפחה של אמילי" אמר אלבוס וחייך.

**

"היי" את הדלת פתחה להן נערה צעירה וחיננית, בעלת שיער שחור וחלק ועיניים כחולות. היא נראתה כמו אמילי, רק בגיל חמש עשרה במקום עשרים.

"היי,חמודה" אמרה לה ג'יני וכולם נכנסו לבית.

"באמת חמודה" אמר ג'יימס ומירפק את לילי שגיכחה לעברו.

"היי, מה שלומכם?" אמר אדון הדסון שחיכה בסלון. לצדו, עמדה אמילי, בשמלה תכולה שהדגישה את עיניה, ולצידה עמד אחיה הבכור.

"נעים להכיר, אדון הדסון" אמר הארי ושני האבות לחצו ידיים.

"היי, כמה טוב לראות את כולם" נשמע קול מוכר מהמטבח.

הארי הסתובב בבת אחת. גברת הדסון זיהתה אותו בשנייה.

"צ'ו.. איזו הפתעה נעימה" אמר הארי. ג'יני לא חלקה איתו את הדעה הזאת.

גברת הדסון הייתה צ'ו צ'אנג.

הפרק הבא
תגובות

מדהים! · 13.03.2013 · פורסם על ידי :umeuntiltheend
הפאנפיק כתוב בצורה ממש טובה, אורך הפרק טוב... אז תמשיכי\ך!

המשך! :) · 14.03.2013 · פורסם על ידי :The Hate
תעשי גם רווחים בין השורות, ככה זה יהיה ארוך יותר.... (אני לא רוצה שייגמר!!!)

נחמד... · 15.03.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
המשך!

זה ממש טוב בשביל פרק ראשון! · 16.03.2013 · פורסם על ידי :YnD
בבקשה תמשיכי!

מרגש · 16.03.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
בבקשה המשך!(נ.ב:את יכולה לסדר איזה שהיא חטיפה\הריגה?אני מתה אל סיפורי דרמה כאלה:))

מהמם!!!!! · 22.03.2013 · פורסם על ידי :מרמלדה
זה ממש יפה!!!!!
תמשיכי!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007