האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

גוזל החיים

גוזל החיים הוא שמו של אדם שכבר לא אדם. האדם הזה ערבב את דמו בדם שדים ויש לו מטרה - והיא לשלוט.



כותב: So Wonderful
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2066
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: בני הנפילים ראערר *~* - זאנר: רומאנס, פנטזיה. - שיפ: מאלק! ועוד. - פורסם ב: 13.04.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4371
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'ייס וקליירי טיילו. ולא היה רע בזה, כמובן. כי אם היה רע בזה הם לא היו מטיילים, הרי אלו קליירי וג'ייס. נו טוב, הם כן היו מטיילים. ג'ייס לבש את המעיל השחור שלו, קליירי את השמלה השחורה והארוכה שלה. לא, לא הייתה סיבה. היא רק רצתה שלא יראו את כל הרונות שלה במקרה ויבוא שד. הם היו חמושים, כמובן. שתי סכינים ועוד כמה נשקים שאין לכם למה לדעת עליהם.

"קליירי," ג'ייס התחיל בנימה שקטה ופחות עוקצנית מהרגיל. "אם תסתכלי אחורה תראי ילד שעוקב אחרינו, ואל תסתכלי," אמר ג'ייס במהירות, בשביל שקליירי לא תספיק לעשות כלום. הוא תפס במפרק כף ידה הימנית חזק מהרצוי והתחיל ללכת לכיוון המכון, אבל דרך רחובות צדדיים. קליירי ראתה את הבית של סיימון במרחק, אבל סיימון כבר לא שם. עבר זמן רב מאז הזמן בו סיימון עזב, אבל הוא באלסקה. אלסקה. קליירי ניסתה שלא לחשוב יותר מדי על סיימון, אבל זה היה קשה בגלל איזבל. טוב, בגלל שאיזבל בכתה. קליירי הנהנה בלי לשים לב, והמשיכה לנעוץ מבטים במדרכה שלפניה. משטרה עברה, סירנות של אמבולנסים נשמעו ושעטו ברחוב הצדדי.

"א-אתה חושב שזה קרה פה?" קליירי שאלה בפחד, וג'ייס הנהן. הם התחילו לרוץ בתיאום לכיוון אליו נסעו האמבולנסים, ועד מהרה היו בין האנשים שהתקבצו סביב הנפגע. הוא נראה כמו ילד, אך הוא היה לבוש כמו נער בן עשרה ועיניו הפתוחות חלקית שידרו אותו הדבר. מה שקליירי וג'ייס כן ראו היו הרונות המעטות שהיו על כפות ידיו. ג'ייס הצמיד את ידו לפיה של קליירי בשביל שלא תצעק, והיא בהחלט כמעט צעקה. הילד היה זהה במראהו למקס, אך מבוגר יותר. "אוי לא, אלק ואיזבל," אמרה קליירי בשקט וברעד. אם הם ישמעו על זה... זה יגמר רע.

קול נשימה שקט נשמע באוזנה של קליירי, וכאשר היא הסתובבה היא ראתה את חליפת הפאייטים של מגנוס ביין, החבר של אלק. "בוקר, מגנוס." אמר ג'ייס בעוקצניות. הוא סקר את המכשף ההיפיסטרי במבט בוחן. "אתה רץ לספר לאלק שמצאו את הכפיל של אח שלו ברחוב?" שאל ג'ייס בעוקצנות, בעוד קליירי מביטה מהצד בעימות המוזר בין השניים. מה קורה פה עכשיו, מה מגנוס עשה לג'ייס? קליירי לא הייתה בטוחה. "היי, מגנוס," היא אמרה בקרירות, בהתחשב בזה שהוא מחק את הזכרונות שלה או משהו בסגנון שהיא לא הבינה, זה היה בסדר. מגנוס הנהן לכיוונה במהירות.

"לא, הרונדייל, סתם עברתי פה. רציתי ללכת לזאב הירוק," אמר מגנוס בקול רגיל כמו תמיד, והיה נראה כי הוא מחזיק משהו בידו הקפוצה. הוא פתח את היד ליד ראשו של ג'ייס, וקליירי לא שמעה מה לחש באוזנו של המלאך הבלונדיני שעמד לצידה. הוא התסלק במהירות, וג'ייס אסף את האבקה שהתפזרה על גבו.

ההמון התחיל להתפזר, ככה שרק הפרמדיקים, קליירי וג'ייס נותרו במקום. אחד הפרמדיקים הביט בג'ייס וקליירי שעדיין עמדו כמו מאובנים, לוטשים מבטים בילד הזעיר ששכב על הרצפה.

"אתם מכירים אותו?" שאל אותם אחד הפרמדיקים. ג'ייס הניד בראשו לשלילה.

"אז תסתלכו."

תגובות

מה הרונדייל קשור? · 17.04.2013 · פורסם על ידי :Demons
זה לא השם של ההוא ממלאך מכאני? סליחה על הבורות אבל לא הבנתי איך זה השם שלו.

מי? מגנוס? · 20.04.2013 · פורסם על ידי :So Wonderful (כותב הפאנפיק)
כן, מגנוס ממלאך מכני ומכל הסדרה. וגם קליירי וג'ייס והרונדייל.

אומאייגאד!!!!!!! · 28.04.2013 · פורסם על ידי :Lucifer Morningstar
מצטערת על ההתלהבות. את חייבת דחוף להמשיך! למרות שאני עדיין לא המשכתי את הפיק שלי :<

אני יודעת שמגנוס היה במלאך מכני · 05.06.2013 · פורסם על ידי :Demons
התכוונתי לשאול למה מגנוס קורה לג'ייס הרונדייל אם זה השם משפחה של הדמות במלאך מכני, שבכלל חי איזה 50 שנה מוקדם יותר. בכול מקרה אני מחכה להמשך.

ג'ייס · 05.06.2013 · פורסם על ידי :So Wonderful (כותב הפאנפיק)
ג'ייס הרונדייל\לייטווד\פיירצ'יילד. כל זה שמות משפחה שלו. הוא הנכד? או הנין? או משהו בסגנון? אני לא זוכרת של הרונדייל.

אוה · 14.06.2013 · פורסם על ידי :Demons
טעות שלי, כנראה שאת צודקת, בכול מקרה אני מחכה להמשך.

למה לנטוש? · 07.09.2015 · פורסם על ידי :Don't Look Back
תמשיכי, בבקשה ממך תמשיכי!!!!

תנו לי להבהיר את הנושא: · 12.03.2018 · פורסם על ידי :פרופסור לבגוד השנייה
הפאנפיק מדבר על חלק מהסדרה בני הנפילים, שזאת סדרת המשך של מלאך מכני.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007