האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אליסון ליונס והכובע המכושף

אליסון היא קוסמת שיכולה לעשות הכל והיא רק בשנתה הראשונה בהוגוורטס.הכל מתחיל ברעידת אדמה שהופכת את כל הקלפים ואנו מגלים גילויים מוזרים,ומהו הכובע הזה ?



כותב: שקד מרק
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6212
4 כוכבים (4.333) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.04.2013 - עודכן: 09.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 4392
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3 (-:

 

תהנו , תגיבו בסוף ותדרגו ^-^


 

אחרי השיחה עם הארי , נוויל ולונה שהצטרפו במהלך הנסיעה הרגשתי ממש טוב , הם סיפקו לי מידע על עולם הקוסמים ועליהם . הם התבררו כאנשים מאוד נחמדים ויצרתיים ( במיוחד לונה ).

 

" בוא הארי ! " קרא רון הילד הג'ינג'י ממשפחת הוויזלים .

" אני בא ! תשמור לי מקום בכרכרה ! " אמר הארי ופנה אליי :

" את הולכת עם האגריד לסירות - ניפגש באולם הגדול ביי ! " .

" ביי " נופפתי לו ביד וראיתי שאת הכרכרה סוחבים יצורים מוזרים , הסתכלתי עליהם לכמה רגעים אך קולו הרם של האגריד קרא :

" תלמידי שנה ראשונה תתחלקו לרבעיות ותיכנסו לסירות "

 

" היי אני מלאני , רוצה לבוא איתי לסירה ? " שאלה אותי ילדה בעלת שיער חום בהיר ועיינים כחולות בהירות .

"ברור ! אבל צריך עוד שני ילדים ... " אמרתי לה

 " הי שתיכן באלכן לבוא איתנו לסירה ?" מלאני שאלה תאומות בעלות שיער בלונדני כהה ועיינים שחורות . הן היו די נמוכות ונמשים היו על פניהם .

" שלום ! אני לולה וזאת דניאל " אמרה לולה לשתינו .

" כן שלום וזה .. " אמרה דניאל בצורה שלילית .

" בואו לסירה פה הינה , תעלו בבקשה " אמר האגריד ועלינו לסירה .

חצינו את האגם בחושך , היה טיפה קריר אבל הרגשתי חום . ראינו את הטירה - היא הייתה ענקית . אחרי שירדנו ראינו כל מיני פסלים בכל מקום ותמונות זזות .

חשבתי לעצמי " זה הארמון שלי ואני המלכה" חייכתי .

 

" כל תלמידי שנה ראשונה בואו ! " קראה אישה עם פרצוף חמוץ עם משקפיים מרובעים . שערה היה אסוף בפקעת הדוקה .

" אתם תיכנסו לאולם הגדול להתמיין לבתים : גריפנדור , סלית'רין , רייבנקלו והפלאפאף . לי קוראים פרופסור מקגונגל " היא המשיכה לדבר אבל כבר לא הקשבתי .

 

"אקספליארמוס" קראתי והנפתי את השרביט שלי בלי שום מחשבה . רוח הועפה לאחור בגלל הקסם שלי . 

" מה זה אמור להביע ? " שאלה אותי הפרופסור מקגונגל .

" אני אני אני הוא בא לזרוק מים עלינו אז אמרתי את הקסם הזה .. " גמגמתי .

" איך את יודעת לעשות את זה ? " היא שאלה אותי

" אני לא יודעת באמת זה פשוט נפלט " אמרתי .

"תיכנסו בבקשה לאולם " אמרה הפרופסור מקגונגל .

נכנסנו לאולם הגדול וכבר הרגשתי יותר טוב היה שם אור מנחם וגם ראיתי את חבריי מהרכבת .

 

" אולינד , וינסנט" מקגונגל התחילה לקרוא את השמות למצנפת המיון . לאחר כמה זמן הגיע השם  "לנדן , כריסטין" היא הייתה אחת לפניי - כל כך התרגשתי.

" אליסון - בהצלחה! " אמרה לי מלאני שהייתה מאחורי בשני מקומות .

" ליונס , אליסון " קראה הפרופסור מקגונגל וניגשתי לשרפרף של מצנפת המיון והיא הונחה על ראשי .

 

" אני רואה אצלך המון חוכמה ורצון - ריינבקלו תיהיה טובה בשבילך " אמרה לי המצנפת .

" לא , אני רוצה להיות בגריפנדור , בבקשה " אמרתי לה

" אני רואה שאני כן יכולה לשבץ אותך בגריפנדור "

 גריפינדור ! המצנפת קראה ותשואות עלו מהשולחן הימני . רצתי לעבר השולחן של גריפנדור והתיישבתי ליד הארי וילד בשם קולין קריווי . גם מלאני חברתי הצטרפה לגריפינדור .

לאחר כשעה הארוחה הסתיימה והלכנו לכיוון חדר המועדון בליווי המדריכים הרמיוני ורון .

 

הגענו לחדר המועדון היה שם צבעי אדום וזהב וכמה תמונות של אריה שואג . עלינו בלווי הרמיוני למגורי הבנוץ.

מצאתי את חדרי ולמרבה הפתעתי המזוודות היו שם . אף אחד לא נכנס לחדרי אז התיישבתי על מיטת האפיריון שלי שלפתע נכנסו שתי בנות אחת עם שיער כתום כהה מתולתל ועיינים חומות איתה הייתה ילדה גבוהה עם שיער בלונדני ארוך וחלק ועיינים כחולות בהירות .

 

" היי , אני אמה תומפסון וזאת רייצ'ל ריץ' " הילדה עם השיער הכתום אמרה והצביעה על הילדה עם השיר הבלונדני שהייתה עסוקה בהתבוננות על ציפורניה .

" אני אליסון ליונס " אמרתי לאמה ורייצ'ל שהייתה עסוקה בהתבוננות במיטה .

בנתיים , אמה ורייצ'ל שמו את הדברים שלהם על המיטה ואני חיכתי לילדה הרביעית שתבוא לחדר .

 

" אומיגאד אליסון אני איתך בחדר ! " פרצה מלאני מתוך הדלת וחיבקה אותי .

" היי , אני מלאני רייט " אמרה מלאני לרייצ'ל ואמה ואמה החזירה לה תשובה גם בשם רייצ'ל .

" הלכתי להתקלח הנסיעה לכלכה אותי והחדר מטונף " אמרה רייצ'ל ועזבה .

 

" איזה טיפוס אה ? " אמרתי למלאני .

" לגמרי " היא החזירה תשובה  .

" היא חברה שלי מהגן .. אני לא באמת אוהבת אותה אבל האמהות שלנו חברות אז .. " היא אמרה באכזבה.

" אני טהורת דם .. מה איתכן ? " שאלה אמה , שרצתה להעביר נושא .

" אני כמעט שלם .. אמא שלי סקיבית ואבא שלי קוסם . ומה איתך אליסון ? " מלאני שאלה אותי .

" אני .. אין לי הורים הם נהרגו כשהייתי בת 5 אז אני לא בידיוק יודעת.. " אמרתי בעצב " יאבל נראה לי שהם היו מוגלגים כי לא גילתי את כוחות הקסם שלי עד ללפני שעה כשעשיתי את האקספליארמוס .. " המשכתי את דבריי .

" אני מצטערת אליסון , לא ידעתי .. אבל באמת איך עשית את האקספליארמוס ? " מלאני שאלה אותי וחיבקה אותי חיבוק חזק .

" אני לא יודעת איך עשיתי את הקסם הזה .. זה פשוט יצא לי מהפה .. " אמרתי

" אבל את לא עברת שיעור אחד בהווגרטס ואני לא חושבת שזה מופיע בספרים , אז איך עשית את זה ? " שאלה מלאני .

" אני לא יודעת ! תפסיקי ! " אמרתי בקול רם ונשכבתי על המיטה לישון כדי שלא אצטרך לסבול עוד דיבורים על אקספליארמוס

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

היוש ! · 23.04.2013 · פורסם על ידי :פסק זמן
פרק מהמם תמשיכייייייייייי

עוד פרק!!!!!!!!! · 23.04.2013 · פורסם על ידי :גרפינדורית חמודה

בקרוב עוד אחד · 23.04.2013 · פורסם על ידי :שקד מרק (כותב הפאנפיק)
אני מחכה לעוד תגובות וצפיות ואני שמחה שאתן נהנות :-)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007