האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מאוהבת

הארי או מייקל?<br>ג'ני וויזלי לא יודעת מה להחליט,<br>והיא בשנה חמישית! יחד עם כל בחינות הבגרות, ג'יני וויזלי עוברת עוד מבחן



כותב: מארינה פוטר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3541
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטררררררררררררררררר! (ברור?!) - זאנר: רומנטיקה, ודרמה - שיפ: הארי\ג'יני ג'ני\מייקל - פורסם ב: 29.04.2013 - עודכן: 14.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 4422
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מכיון שההפסקה עוד לא נגמרה, ג'יני ניצלה את ההזדמנות להיפרד ממייקל. “מייק!” היא קראה, “יש לי משהו חשוב להגיד לך!” “מה?” שאל מייקל, אך לפתע נשמע הצלצול,ושניהם רצו מהר לכיתת לחשים. “לא משנה,” אמר מייקל, “בהפסקה הבאה” “אוקיי…” מיד כשהסתיים השיעור, ג'יני פתחה את פיה לקרוא למייקל, ומהר מאוד התחרטה, אך מייקל כבר ראה אותה וניגש אליה. “מה רצית לומר לי?” “ש… ש… אוח… נו, בוא למדשאות!” כשהגיעו למדשאות, ג'יני הובילה את מייקל לפינה שבה מייקל הציע לה חברות. “אה… תראה, לא כל כך נעים לי אבל…” “ג'יני! ג'ני! אני צריכה אותך דחוף!!! איפה היית?!” הגיעה הרמיוני פתאום, “סתם, דיברתי עם מייקל…” “אבל אני צריכה אותך עכשיו!!” “טוב, טוב, מה קרה?” “בואי למגורי הבנות.” ג'יני והרמיוני הלכו למגורי הבנות, וכשהגיעו ג'יני חזרה על שאלתה, “מה קרה?” ופתאום הרמיוני פרצה בבכי, “רון נפרד ממני!” בכתה, “הוא אמר שאני לא מספיק טובה בשבילו!” “איזה אידיוט! הוא לא מספיק טוב בשבילך! אני הולכת ברגע זה לדבר איתו! מפגר אחד…” מלמלה ג'יני כשיצאה ממגורי הבנות, ופתאום נזכרה שעוד לא נפרדה ממייקל, “אוי, שיט! טוב, קודם אדבר עם רון!” חשבה והמשיכה ללכת, כשראתה את מייקל, “היי, אני מצטערת שברחתי לך, אבל רון אחי…” “זה בסדר, הבנתי אותך…” אמר והמשיך ללכת. “היי! סורי! אני מצטערת!” “זה בסדר…” מלמל, “היי! חכה! עצור!!! אוח… לא משנה…” כשמצאה את רון, לקחה אותו לפינה נסתרת מעיני העולם, והתחילה לצרוח עליו: “יא מפגר! אידיוט! מטומטם! אתה חושב שלהרמיוני אין לב, והיא לא נפגעה ממך?! היית צריך לראות איך היא בכתה כשסיפרה לי שנפרדת ממנה!!! עכשיו, לך להתנצל!!! מייייייייייידדד!!!!!!!!” מבטה הזכיר לו מאוד את המבט הכועס של אימו, שהפחיד כל אחד, אך הוא התגבר, בזכרו שזו לא אימו, אלא אחותו הקטנה, “מי את שתגידי לי מה לעשות?! את לא אימא שלי או אבא שלי, אלא אחותי הקטנה, אז סתמי ת’פה!” ג'יני כל כך כעסה על אחיה. היא נתנה לו סטירה, והלכה לחפש את מייקל.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אוקיי!!! · 12.11.2014 · פורסם על ידי :מארינה פוטר (כותב הפאנפיק)

כולם! · 12.11.2014 · פורסם על ידי :מארינה פוטר (כותב הפאנפיק)
תגיבו!
יש לי עוד כמה פרקים בשרוול, אזזז...
תגיבו תגיבו ו....
תגיבווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אשמח גם לתגובות בונות...
שחר

חמדמד... · 12.11.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream
טוב... אם הבנתי נכון כל הפואנטה בפיק זה שג'יני מתאהבת בהארי - ובמקרה כזה אני אישית בתור קוראת הייתי מצפה לראות דבר ראשון תיאור של הרגשות שלה, דבר שלא מופיע אצלך. וזה די מקשה על התחברות לדמות. תיאורים באופן כללי כמעט ואי אפשר למצוא בפרקים שלך - הפרקים כולם הם בעיקר דיאלוגים. אני חושבת שאם היית מוסיפה תיאורים זה היה מעלה את הרמה של הפיק ומסייע לזה שהתקדמות העלילה לא תהיה יותר מידי מהירה.
וגם האופי של הדמויות, הוא מאוד לא קאנוני. אני לא יודעת אם זה בכוונה או לא, אבל אני חושבת שאם את רוצה להתמקד ההתאהבות של ג'יני וללכת לפי העלילה (בערך) של הספר אז כדאי לך שהדמויות כן יהיו קאנוניות. ובלי קשר לקאנון או לא האופי עצמו מאוד רדוד בכללי. אני ממליצה לך לעבוד על זה. שמתי לב גם שרשמת בסוף "מריאנה כל כך כעסה על אחיה." אני חושבת שהתכוונת ל "ג'יני כל כך..."
בעניין הפיסוק - את שמה יותר מידי סימני קריאה וסימני שאלה. וגם החלוקה לפסקאות לא כל כך טובה אצלך. אני ממליצה לך להיעזר בבטא - גם בשביל זה וגם בשביל כל הדברים האחרים - זה יעלה את הרמה של הפיק בהרבה. מקווה שלא נעלבת, ניסיתי לכתוב את הת"ב הכי תב"ית כדי לעזור לך להשתפר (מנסיון אישי ת"בים זה אחד הדברים שהכי עוזר להשתפר).

המשך! · 13.11.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis
תמשיכי!

תודה! · 19.11.2014 · פורסם על ידי :מארינה פוטר (כותב הפאנפיק)
ממש ממש תודה לשתיכן, ובעיקר לעורבני חקיין, על הת"ב...
אם את לא עסוקה מידי, אשמח שתהיי הבטא שלי, נראה לי שאת מאוד קפדנית בעניין, וזה מה שאני צריכה, אז אם את יכולה תפני אלי בפרטי ונדבר על העניין... (יש לי עוד פרק "מוכן" שישמח מאוד לבטא...)

באמת · 23.07.2015 · פורסם על ידי :סיר ניקולס
שתזרוק אותו וזהו ממש באלי אבל היא לא היתה בקשר עם דין? חוץ מזה מושלם

המשך בבקשה! · 20.08.2015 · פורסם על ידי :מאיה ווטסון

המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!!& · 28.06.2016 · פורסם על ידי :רייצ׳ל
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007