האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

להפוך למיס פוטר- פיקצר

ג'יימס מציע נישואים ללילי.



כותב: זאבה בודדה
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2273
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לילי/ ג'יימס - פורסם ב: 11.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4457
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות שמורות לג'יי. קיי. רולינג.

 

להפוך למיס פוטר|| פיקצר

"התנשאי לי ליליאן אוונס?"

לילי עמדה שם עוצרת את הדמעות מלזרום. הנה היא מסיימת בעוד כמה ימים את שנתה השביעית בהצטיינות וג'יימס פוטר מציע לה נישואים. אותו ג'יימס פוטר שרדף אחריה במשך שנים, אותו ג'יימס שהיא התחילה לצאת איתו רק בגלל משחק אמת או חובה מטופש, אותו ג'יימס פוטר שכבש את ליבה. אותו ג'יימס עמד עכשיו עם טבעת נישואים ביד והציע לה להינשא לו. לילי לא הייתה מסוגלת לדבר, היא הייתה מופתעת ונרגשת מהמצב הזה. נראה שכולם נועצים בה מבטים בציפייה הולכת וגוברת. כל שנייה שעברה ג'יימס נראה לה יותר ויותר מפוחד וחושש מתשובתה. דמעות קטנות התחילו לזרום על לחייה והיא לחשה "כן" בקול חנוק. משהו ניצת באותה שנייה בעיניו של ג'יימס, משהו שהיא ראתה רק פעם אחת כשהסכימה לצאת איתו. נראה שאף אחד מהקהל שכלל את כל בית הספר, לא שמע אותה כי היו כמה מלמולי אכזבה. אבל ג'יימס פשוט חייך חיוך זרוח והרים את לילי וסובב אותה באוויר. לילי הייתה מאושרת, האביר שלה, האביר על הסוס הלבן שבמקרה היה ג'יימס פוטר הציע לה נישואים. היו הרבה קריאות עידוד, במיוחד מסיריוס, רמוס ופיטר. כשג'יימס החליט סוף סוף להוריד אותה מטה, לילי שמה לב שדמעות עמדו בעיניו. "ליליאן פוטר" הוא חייך ונישק אותה. הצרחות ומחיאות הכפיים לא איחרו לבוא והדהדו ברחבי האולם הגדול. "אני אוהבת אותך, ג'יימס פוטר" היא לחשה לו כשהתנתקו. "ואני אוהב אותך, ליליאן אוונס" הוא צחק. אפילו המורים הריעו להם. כזה היה ג'יימס כל מה שהוא היה עושה, הוא עשה בגדול.

ארבע שעות קודם:

"לילי!!!" צרח ג'יימס ברחבי חדר המועדון. לילי נאנחה עד מגורי הנות שמעו את הצרחות שלו. "ג'יימס? מה עובר עליך?" שאלה לילי כשירדה ממעונות הבנות. "סוף סוף"  הוא רטן וניגש אליה, מטביע נשיקה על שפתיה. "מה יש לך?" שאלה בגיחוך. "אני צריך שתעזרי לי במשהו" הוא חייך חיוך מסתורי. "קרה משהו?" היא הרצינה. "אני צריך שבשעה שמונה תבואי לאולם הגדול, ותלבשי את זה" הגיש לה שמלת קטיפה אדומה. "אתה לא חושב שזה קצת מפואר מדי בשביל ארוחת ערב?" היא הסתכלה עליו בגבה מורמה. "בבקשה? לא תעזרי לחבר שלך?" הוא שרבט את שפתיו בצורה שלילי לא יכלה לסרב לו. "אוקי! אוקי! אני ילבש את זה" היא רטנה. "יופי! נתראה בשמונה" הוא נתן לה עוד נשיקה קטנה ופנה ללכת כשלילי תפסה בצווארון גלימתו ומשכה אותו חזרה. "לאן?" טבעה לדעת. "תעלול עם סיריוס, רמוס ופיטר" הוא חיבק את מותניה. "לא נמאס לך מזה? שבוע הבא אנחנו עוזבים" שיחקה בשיערו. "בחיים לא נמאס לי מתעלולים ואת יודעת את זה, חוץ מזה אני צריך לנצל את השבוע האחרון שלנו כי אחריו לא יהיה לי איפה לעשות תעלולים" הוא נשק לראשה. "חשבתי שנבלה את השבוע האחרון שלנו כאן ביחד"  לילי נאנחה. "שמונה אפס אפס ואני שלך" הוא הטביע על נשיקה על שפתיה ויצא מחדר המועדון. "מה אני יעשה איתך" היא מלמלה וחזרה למגורי הבנות.

***

"סיריוס! היא עוד מעט מגיע!" צעק ג'יימס. "ואוו אחי, תירגע קצת, היא תסכים" סיריוס ניסה להרגיע את ג'יימס. "זה לא בטוח, יכול להיות שהיא לא תרצה" מלמל ג'יימס. "למה שהיא תסרב לך?" שאל פיטר בבלבול. "היא רק סירבה לצאת איתי מהשנה השלישית, למה שהיא תסרב להתחתן איתי?!" רטן ג'יימס. "היא לא תסרב לך, היא אוהבת אותך" אמר רמוס. "וזה אומר שהיא רוצה להתחתן?" צייץ פיטר. ג'יימס נהם "תסתום כבר!".

***

"לילי!!!" צרח סיריוס ברחבי חדר המועדון, עשר דקות לפני שמונה. "מה עכשיו?" רטנה לילי, היא סיימה לסדר את השיער וירדה לחדר המועדון "מה אני צריכה ללבוש הפעם?". סיריוס סקר אותה במבטו "את צריכה להיות בחדר המועדון עוד עשר דקות" הוא אמר לבסוף. היא הייתה מהממת בשמלה שג'יימס בחר לה, לסיריוס היה ברור שאם היא לא הייתה חברה של ג'יימס הוא היה יוצא איתה. "שכחתי את העגילים שלי" ניזכרה פתאום לילי ופנתה חזרה למגורי הבנות. "אציו עגילים" מלמל סיריוס והעגילים של לילי התעופפו לתוך כף ידו. "שימי אותם ובואי כבר!" הוא רטן. "מה הלחץ של שניכם?" מלמלה לילי וענדה את העגילים. "בואי כבר!" אמר סיריוס ומשך אותה בעיקבותיו. הם ירדו במהירות במדרגות, כשלילי משתדלת לא ליפול בעיקבות סיריוס. עד שהם הגיעו לעולם הגדול לילי כבר הייתה סמוקה ומתנשפת מההליכה שלהם. "לא בכושר לילי?" עקץ אותה סיריוס. "נסה אתה לרוץ על עקבים" רטנה, מנסה להסדיר את נשימתה. הם עמדו שם עוד כמה שניות ואז דלתות האולם הגדול ניפתחו. ג'יימס עמד בסופו עם טוקסידו שחור ועניבה אדומה. לילי הביטה בו ואז סרקה את האולם הגדול. היו שם ציפורים, פרחים ולבבות יפיפיים בכל עבר. בצידי האולם הגדול כל התלמידים והמורים עמדו ונעצו בה מבטים. "נו...!" סיריוס לחש לה ודחף אותה בעדינות לתוך האולם הגדול. לילי הלכה בצעדים מהוססים לעבר ג'יימס. כשהיא הגיע אליו הוא כרע ברך ושאל "התנשאי לי ליליאן אוונס?"  

 

~~~~~~~~~~

תגובות בונות יתקבלו בברכה(:

תגובות

כזה מושלם! · 24.05.2013 · פורסם על ידי :לחששנית מהלכת!
אני מאוד אוהבת את השיפ הזה הוא בין ה3 הראשונים שאני אוהבת זה כזה חמוד ומושלם!

יפיפה · 23.07.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)

מהמם!! · 20.01.2014 · פורסם על ידי :This is who i AM
זה מהמם!! מושלם.

ממש יפה · 22.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I

אני יודעת שהעלת ממזמן · 21.01.2015 · פורסם על ידי :...All this time
אבל זה יפה

ממש יפה · 29.01.2015 · פורסם על ידי :נוגה רן
קראתי הרבה פיקצרים על הצעת הנישואים של ג'יימס ללילי, אבל זה אחד הטובים.
הרגשות מתוארים ממש טוב, וכול דמות מתאימה לאיך שהיא אמורה להתנהג.
נחמד מאוד (:

יש משהו כזה שנקרא תגובה · 11.04.2015 · פורסם על ידי :The Sea
אני אישית מאוד אהבתי, רק כמה תיקונים קטנים:
בחלק השני כתבת "עד מגורי הנות שמעו אותו" וכנראה בגלל המהירות נפלה לך ב'
כתבת בו גם "אוקי! אוקי! אני ילבש את זה" וצריך לכתוב "אוקי! אוקי! אני אלבש את זה!"
כתבת בו גם "מה אני יעשה איתך" וצריך לכתוב "מה אני אעשה איתך"

בחלק הרביעי כתבתי "ניזכרה לילי" וצריך לכתוב "מזכרה לילי"
כתבת בו גם "ליפול בעיקבות סיריוס" וצריך לכתוב "ליפול בעקבות סיריוס"

חוץ מהכמה טעויות האלה הכל מעולה, כתבת את הפיק בצורה טובה ומרגשת אבל לא יותר מדי קיטשית ושמרת על האופי של הדמויות ולא שינית אותו (דבר שלי מפריע מאוד, כי אם ג'יי. קיי. רולינג בחרה להם את האופי הזה אז הוא צריך להישאר ככה, לא?)

הפיקצר מדהים · 06.05.2015 · פורסם על ידי :לילילולה
מאוד אהבתי.

מדהיםםם · 22.07.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
דירגתי חמש!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007