האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לילי לונה פוטר

המיון הגדול בהוגוורטס.
3 הבוגרים שואלים את עצמם:
לאן אחיהם יתמיינו?



כותב: הרמיוני ג'יין
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2125
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: בתם של הארי פוטר וג'יני וויזלי - לילי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 12.05.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4459
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הם נחתו על הקרקע.

"זה לא יאומן...שוב מפתח המעבר...", חשב הארי, שזכר את המגף אשר היה מפתח המעבר כשהוא, הרמיוני, רון ומשפחתו יצאו לאליפות העולם בקווידיץ'.

כאילו קראה את מחשבותיו, אמרה הרמיוני:"הוא בדיוק כמו המגף ההוא, באליפות העולם שם, רק שזה לא מגף.".

נראה שלאחר מכן גם ג'יני ורון נזכרו בזה, ורון היה נסער בכל פעם שחשב על האליפות.

כשהוא שמע על זה, נראה היה להארי, הרמיוני וג'יני שהשיער שלו בוער על - אמת.

טום אמר:"אז, תגידו, הרכבת כבר הגיעה?צריך להתמיין.".

זה הזכיר להורים שאם לא ימהרו הילדים יאחרו, ואם הילדים יאחרו, הוגו ורוז לא יוכלו להתמיין.

הם אמרו:"טוב, להתראות, ושמרו על עצמכם בהוגוורטס! כפי ששמעתם, יש שם הרבה סכנות!".

רון וג'יני מעולם לא חשבו שהם יהיו דאגניים כמו אימם, מולי וויזלי.

הם נפנפו לשלום וההורים התעתקו משם בקול נפץ, שהזכיר להם את הקול שהיה נשמע בכל פעם שפרד וג'ורג' התעתקו.

הבעיה בפרד וגורג' עכשיו הייתה שלג'ורג' לא הייתה אוזן, ופרד נהרג בקרב על הוגוורטס.

הארי, הרמיוני, ג'יני ורון לא חיבבו את הזיכרון על פרד, בגלל שזה היה קצת יותר מדי עצוב.

הילדים נכנסו.

הוגו ולילי עמדו וחיכו.

חיכו להאגריד, וכעבור 2 דקות, הם הבינו מיד שהם פיספסו את האגריד.

כלומר, את המעבר לטירה.

הם ידעו שיש להם מטאטא, אבל לא ידעו איך להשתמש בו.

הוגו נזכר שאביו, אימו ואחותו לימדו אותו קסמים וגם איך להשתמש במטאטא, והוא ולילי הוציאו את המטאטאים.

הם שכחו מטום, לגמרי.

אבל כשהוא ראה אותם, טום הבין שהוא אמור להוציא את המטאטא שלו.

והוא הוציא.

הוגו ניסה להיזכר במילה, ופלט כל מיני מילות קסם ולחשים לא קשורים.

"רידיקולוס?לא, זה לא זה...אבדה קדברה? אוי, זו קללה אסורה! ווינגארדיום לביוסה? לא זה מרים חפצים.".

להפתעתו, שלושתם הורמו על המטאטאים, והועפו היישר אל דלת הוגוורטס, ומשם עפו בחוזקה אל האולם הגדול.

הם בלמו בעזרת טיסה נמוכה יותר ותקיעת הרגליים ברצפה, ועצרו מטרים ספורים מול דלת אולם הגדול.

השלושה הכניסו את המטאטאים, והוגו העלים אותם (למרבה המזל, הפעם בקסם), כך שהועפו עם המזוודות אל הרכבת של הוגוורטס, שהמזוודות בדיוק נעלמו ממנה אל חדרי השינה של הילדים.

הם ראו שנוויל, חברם הטוב של הוריהם ועכשיו גם המורה לתורת הצמחים, מלווה את ילדי שנה ראשונה אל האולם.

הם הצטרפו לקבוצה מיד.

הילדים הסתדרו בשורה מול מצנפת מכוסה אבק וישנה מאוד, שאמרו להם שזו מצנפת המיון.

נוויל החל לקרוא בשמות הילדים, והשורה הלכה והתקצרה.

הראשון מבין הילדים היה טום.

"גורמוקו טום!".

גורמוקו?

לילי והוגו לא הכירו את הוריו של טום.

"הפלפאף!", קראה המצנפת.

לילי והוגו נשמו לרווחה.

הם חשבו שבגלל ששמו הפרטי של החבר שלהם הוא כמו שמו האמיתי והמקורי של לורד וולדמורט, הוא יתמיין לסלית'רין.

אבל התכונות קובעות.

מאלפוי, דורמוקו.

מאלפוי?

הם ראו את סקורפיו מאלפוי, ילד מהשכבה של אלבוס ורוז, מסתכל על הילד (שכנראה היה אחיו הקטן) בעניין רב.

"הוא כנראה מצפה שאחיו ישובץ לבית שלו!", לחשה לילי  להוגו.

"רייבנקלו!"

הם ראו את רוז וחבריה מוחאים כפיים לדורמוקו, שכנראה היה חכם יותר משהיה שאפתן.

אולי גם הוא יהיה חבר של לילי והוגו.

וויזלי, הוגו.

"עוד וויזלי?! טוב, את הוויזלית האחרונה שיבצתי ברייבנקלו, אבל אתה נראה לי טיפש, חסר תועלת ומזיק!"

והגיע הרגע שהוגו ולילי תמיד נסערו ממנו.

"אתה לא מתאים לשום בית.אתה תסולק מהוגוורטס".

לילי התעצבה.

חברה הטוב ביותר עוזב את הוגוורטס...

לתמיד.

"לא, שבצי אותי באיזשהו בית, בבקשה, לא רוצה להסתלק, חיכיתי לרגע הזה כל החיים!", התחנן הוגו, ודמעות נצצו בעיניו.

"לא!", שאגה המצנפת.

הוגו נראה על סף דמעות, בדיוק כמו שאימו נראתה כשהיא דאגה או התעצבה.

"אתה לא מתאים, אז לא אשבץ אותך"!, היא שאגה.

גם רוז נראתה על סף דמעות, אבל כמו אביה.

"אתה מסולק מהוגוורטס!", שאגה המצנפת.

רוז הצליחה להתגבר על הבכי, אבל הוגו פרץ בבכי, והמצנפת אמרה:"בסדר, בסדר! רייבנקלו!".

הוגו חייך בשמחה תוך כדי שהוא מוחה דמעות עצב.

הוא רץ אל שולחנם של רייבנקלו.

נשמעו מחיאות כפיים רבות וחזקות, שרובן באו מדורמוקו, מטום, מלילי ובעיקר מרוז.

 

 

 

המשך יבוא!

תגובות

מדהים, המשך · 24.12.2013 · פורסם על ידי :bambi
a אני חייבת המשך דחוף, המשך, המשך. מדהים. אבל לא הבנתי למה שיבצו אותו ברייבנקלו. מקסימום בהפלאף בגלל שהלגה הפלאף לקחה את כול האלו שלא היה להם מקום. וחוץ מזה הכול מדהים. תמשיכו לכתוב.

ממש ממש יפה · 12.01.2015 · פורסם על ידי :יפפיה
זה ממש יפה מחקה למשך

המשך! · 23.01.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
מסכן הוגו...

המשך דחוף · 28.10.2015 · פורסם על ידי :טל1.10
המשך דחוף ותקראי לפרק הבא םהמאכזב עוד יותר

ממש חבל · 02.07.2016 · פורסם על ידי :lididada
למה נטשת מעצבן לקרוא אחד נטוש מבאס כי זה יכול להיות מדהים ....

אנמ · 31.07.2016 · פורסם על ידי :Stargazer
זה נראה ממש מוזר שהמצנפת ככה כועסת וחסרת סבלנות, וגם ממתי לילד אין מקום באף בית? אף ילד הוא לא חסר תועלת וזה, וגם מישהו מהמורים היה עוצר את המבוכה הזאת מול כל התלמידים אם זה באמת היה קורה... וגם אם הוא לא ממש אמיץ ולא שקדן ולא שאפתן, הפלפאף אמרה שתקבל את השאר אז..

כנ"ל על כולם · 15.07.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007