האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ג'וני לנוקס

תנסו לדמיין לעצמכם, איש גבוה, שיער שטני עיניים כחולות, זמר, שחקן ואליל נוער.



כותב: adarkahn
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1415
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ג'וני לנוקס - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4480
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תנסו לדמיין לעצמכם, איש גבוה, שיער שטני עיניים כחולות, זמר, שחקן ואליל נוער. תדמיינו גם שלכל בת בעולם יש לפחות חמש פוסטרים שלו. אז תדמיינו גם שכל זה, אמתי. אז זה נכון. ג'וני לנוקס הוא אליל הנוער של כל מתבגרי העולם. בנות צורחות עליו כשהוא מופיע סתם ככה ברחוב, בנים שואלים אותו מה סוד ההצלחה שלו לשרירים כל כך גדולים כמו שלו, ואפילו הזקנים הקשישים קיבלו ממנו רעיונות. כרגע ניכנס לאותו לילה גורלי, שבו כל חייו השתנו, בגלל שתי אנשים, שלא הבינו מהו כוחו של המעריצות של ג'וני. בואו ניכנס למוחו של ג'וני, לרגע הגורלי בחייו.

"what makes you feel my love" סיים ג'וני את השיר המפורסם שלו. ג'וני שמע מחיאות כפים מכל עבר. "as long as you love me" ג'וני התחיל את השיר שלו. הוא התאמץ לבטא את המילים באופן הנכון, שלא ישמיע כל זיוף. האנשים שילמו הרבה כסף לראות מופע איכותי וטוב, של אליל הנוער הכי טוב בכל הזמנים.
השיר הסתיים במחיאות כפיים סוערות. זהו, סיבוב ההופעות הסתיים, עכשיו הוא חוזר למיאמי, ארץ הולדתו. עד כמה שהוא אהב את יוון, הוא רצה לחזור. אך מה שהוא לא יודע זה שהלילה הזה יהיה שונה. הוא לא יצליח לחזור הביתה כל כך מהר. הוא ירד מהבמה, חתם על כמה תמונות שלו, והתקדם לעבר הלימוזינה.
הכול עבר כל כך מהר, הוא ראה את המאבטח האישי שלו מכה אותו בחזה וזורק אותו לתוך שק מלא בקלקר, הוא ראה את הקהל מתפרץ לבמה לא מבין מה קורה. ואז הוא זכר גם שהוא קיבל מכה חזקה בראשו ונפל אל תוך השק מעולף.

כשהתעורר,הוא מצא את עצמו בתוך חדר. בר קטן עם משקאות, מיטה, מחשב, טלוויזיה ,מדף ספרים שירותים, מקלחת וכיור היו בתוך החדר. לקח לו קצת זמן להתאקלם. הוא הלך למחשב, והוא מצא פתק שאומר הוא:
 

ג'וני לנוקס היקר,

אנחנו מצטערים שהשארנו אותך לבד בחדר. הלכנו כדי לקבל קצת קניות בחנות הקרובה תהיינה שוב בקרוב.

דון.
 

מהסיבה כלשהי, ג'וני לא חושב שהיה זה דון שכתב לו.

ג'וני פתאום שמע דפיקות בדלת. הוא הלך באיטיות לכיוון הדלת. הוא לקח חתיכת ברזל שמצא לו ופתח את הדלת. איש מדמם נכנס לחדר. נשימתו של ג'וני נעתקה. זה באמת היה דון. שומר הראש שלו, דון, צלע חדר Altoc ומישהו גבוה נתמך. "מי אתה?" ג'וני דרש לדעת. "השם שלי הוא אלק 602, שבו הכיסוי, על ידי צו של ה-FBI שלח אותי לעזור לך". הוא הסביר. "מה יש לדבר?" ג'וני שאל, והתיישב על ספת דון. "אני חושש שאני לא יודע. הלכנו הביתה, ופתאום, מישהו יורה 3 יריות דון. לא ראיתי את הרוצח". אמר אלק 602.

"האם הוא יהיה בסדר?" שאל את ג'וני. "אני חושב שהוא הולך להיות בסדר גמור. אה, כמעט שכחתי, הנה הבגדים שלך. ללבוש ג'וני הבגדים שלו עליו. כחולות אדידס נעליים לי קופר וחולצה, מכנסי ג'ינס ו

כובע חדש יורק כחולה. "להודות לך". הוא אמר. אלק 602 מתעלם ג'וני. "הבן שלי להשתמש בו כדי לאהוב אותך. הוא היה משוגע על השירים שלך, אתה מסתכל על הכל ו. פעם אחת, הבטיח לבן שלי, ג'ו, שאני אקח אותו אל מאחורי קלעים כדי להסתכל עליך. אבל אז, כשהלכנו אל מאחורי קלעים , הילד שלי חלה במחלה קשה והוא מת מאחורי קלעים. אתה בא, ואתה מרגיע אותי. אמרת שהכל יהיה בסדר. אתה אדם טוב ג'וני. אני זוכר אותך כשהיית בת 14. אתה גדלת הרבה מאז אתה הופך להיות האיש שהיה. בן כמה אתה עכשיו? " אלק 602 שאל.

"יש לי יום הולדה היום, ואני הולך להיות בן 19". ג'וני ענה. "בן כמה אתה אלק 602?" ג'וני שאל אותו. "אתה יכול לקרוא לי ג'ק, ואני בן 35 שנים." ג'ק אמר. דון היה התעוררות כבר.

"איך אתה מרגיש לא?" ג'וני שאל אותו. "אני בסדר, אל תדאג לי." הוא ענה. "מה יקרה בלילה שעבר?" ג'וני שאל. "אתה יודע מה נכון המפורסם שלך?" דון התחיל "כן, יש כמה אנשים שהם באמת מתים עליך, והעם הזה עשה להקבוצה וזה נקרא" נוקמים ". הם קבוצה כמו 20 אנשים. והם מנסים לחטוף אותך, ולאחר מכן הם רוצים להרוג אותך. " אמר דון. "מה אנחנו יכולים לעשות?" ג'וני שאל. "אנחנו צריכים למצוא קבוצה זו ולשלוח אותו לכלא". דון הביט בשקע ואמר: ".. אנו חוששים שהאדם שיורה בי היה אחד מהם כרגע אנחנו נמצאים היכן שהוא יכול להיות ואנחנו הולכים לשם אחרי שאחלים" ג'וני לקח את הברזל הוא נמצא לפני ואמר: ". בוא נעשה את זה"

"לי 3 שעות ודון לא ראו את השקע בסביבה. ואז שמעו כמה דפיקות. ג'ק נכנס לחדר עם עוגה ביד שלו." יום הולדת שמח לך, יום הולדת שמח לך, יום הולדת שמח יקר ג'וני, יום הולדת שמחה אליך. ג'ק חרוך בקול רם. ג'וני צחק. "תודה לך שקע". ג'וני אמר. ג'ק חבק את ג'וני. "מסיבה כלשהי, אתה מזכיר לי אותו. ג'ואי, הבן שלי." "להודות לך". ג'וני אמר. "יש לי רעיון!" ג'וני קפץ. "איפה האיש תקף אותך?" ג'וני שאל את דון. "קרוב לשוק". "אנחנו הולכים לשם."

הם הלכו עד השוק. "לך ואל תלכו לשם שוב ואני wil לעלות לגג ולהרוג אותו". ג'וני אמר בשקט. "בסדר. אבל אין לך נשק eny!" הם אמרו יחד. "יש לי את הידות שלי." ג'וני אמר ולעלות לגג. "אבל ........." הם התחילו, אבל הם לא יכלו לראות אותו יותר. "באו על דון." אמר ג'ק. ג'וני ראה את האיש שברגע שעל הגג. הוא ראה את דון והשקע הלך ברחוב. האדם להתכונן וג'וני להתכונן, ו... ג'וני קפץ עליו, והוא ירה בו באקדחו.

דון וג'ק עלו לגג. "כל הכבוד ג'וני! רק 19 נשארו".

 

 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007