האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

goodbye my lover-סונגפיק

את מכירה את המקום הזה ששוכן מתחת לצלעות, זה שפועם בכוח רב כל כך בכל פעם בה אני רואה אותך?<br>זה כואב לי בדיוק שם. חזק.<br>דו-שוט.



כותב: OTP
הגולש כתב 45 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2250
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, דרמה - שיפ: לילי/ג'יימס - פורסם ב: 30.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4485
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
לילי יקרה, 
אני מצטער. הכל באשמתי, אני יודע. 
אני מצטער אם הפחדתי אותך, מצטער אם העמדתי אותך בסכנה, מצטער אם פגעתי בך.
אני שונא את המילה הזו. "אם". אני יודע שהפחדתי אותך, שהעמדתי אותך בסכנה ושפגעתי בך. אני יודע שאני מצטער. אין פה שום ספקות. המילה "אם" פשוט מיותרת פה. 
גרמתי לכך שתתרחקי מהחבר הטוב ביותר שלך. בכל פעם שאני מזכיר את זה, את פשוט צוחקת ואומרת שלא היה לי שום קשר לעניין, ואז מנשקת אותי.
לנשיקות האלו יש טעם אחר.
אני חושב שאת סולחת לי בקלות רבה מדי. את לא צריכה לסלוח לי במהירות כזו, אם בכלל.
ושוב, "אם". את לא צריכה לסלוח לי בכלל.
אני יודע שהחיים שלנו, החיים שלך, נמצאים בסכנה. סכנת מוות רובצת על כתפינו יום ולילה. ושוב, הכול באשמתי.
לו רק הייתי מפסיק לעבוד כהילאי ברגע בו את ואני התחלנו לצאת...
כבר שלוש פעמים שברחנו ממנו.אני מודה על כל אחת ואחת מהן, אך לא תמיד המזל ימשיך לעמוד לצידנו. אני לא יודע מה אני אעשה בלעדייך, אם...
שוב המילה הזו. ספקות לא מועילים בדבר, אני יודע.
מעבר למשמעות חסרת הבטחון שבה, אני שונא אותה בגלל האותיות שבה. אותן האותיות, באותו הסדר, יוצרות מילה שמעלה בי מדקרת אשמה בכל פעם בה אני שומע אותה.
אם. מנעתי ממך להפוך לכזו, למרות שידעתי שזה אחד החלומות הגדולים ביותר שלך.
אני כבר יודע בעל פה שאת רוצה ילדים, בן ובת., לצעירה יקראו ונסה, ולבכור הארי.
אני רוצה להקים איתך משפחה, רוצה כל כך עד שזה כואב. את מכירה את המקום הזה ששוכן מתחת לצלעות, זה שפועם בכוח רב כל כך בכל פעם בה אני רואה אותך?
זה כואב לי בדיוק שם. חזק.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
זאת בדיוק הסיבה בגללה אני אורז את המזוודות שלי עכשיו. אני לא מוכן להשתמש בקסם. זה עניין עקרוני. החזרה לדירה של ההורים היא דבר כואב מבחינתי, ואני לא מוכן להקל על עצמי ולארוז בעזרת קסם. זה פשוט מרגיש לי מוזר. 
אני מבקש שלא תנסי למנוע ממני ללכת. אני עושה את זה למענך, וזה מספיק קשה לי גם בלי שתבואי אחריי, שתאמרי לי שאת אוהבת אותי.
אלוהים, לילי, את לא יודעת עד כמה חזקה ההשפעה של המילים האלה עליי.
אני רוצה שתדעי שאני עדיין פה בשבילך. אם תצטרכי אותי- את יודעת איפה למצוא אותי.
אני אעשה הכול בשבילך, לילי. הכול. כל עוד זה לא יפגע בך בצורה כלשהי.
אבל אם תעדיפי להתרחק ולשכוח ממני, אם תחליטי שגרמתי לך למספיק צרות- אני אבין.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
כבר מהרגע הראשון בו ראיתי אותך, ברכבת להוגוורטס, ידעתי שאת מיוחדת. שונה. את הראשונה והיחידה שהצליחה לחדור אליי ללב. גם בתקופות בהן שנאת אותי המשכתי לנסות. הלכתי עם הראש בקיר, סופג חבורות כואבות מעוצמת המכה, אך בכל זאת ממשיך לנסות. 
כאילו שקיר כלשהו יכול להישבר מעוצמת המכות שלי.
ואת, לילי יקירתי, התגלית כקיר עשוי בטון. 
החברים שלי ניסו לגרום לי לוותר עלייך. זנב תולע הפגיש אותי עם אחרות. 
ירחוני ניסה להרחיק בינינו ככל האפשר. המסכן היה תקוע בין שנינו, בתור חבר הנפש שלנו.
רך כף ניסה לדבר אל לבי, וכשלא הצליח היה זורק עליי כריות בתסכול.
לא הקשבתי לאיש.
מי כמוך יודע שאני אוהב את החברים שלי וסומך עליהם בעיניים עצומות? זה היה כך גם אז, רק שאת עיוורת אותי. הייתי שבור מבפנים. השנים האלו גרמו לי לעבור דברים שאני לא מאחל לאף אחד. אבל עכשיו, אחרי כל הזמן הזה, אני עושה לך את אותו הדבר בדיוק.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
את בכלל יודעת עד כמה זה כואב לי להיכנס איתך למיטה בכל ערב, ולדעת שאני לא אוכל להרשות לעצמי כלום מלבד נשיקת לילה טוב?
בתקופה האחרונה ישנתי הרבה על הספה בסלון. אני זוכר שנפגעת ממני, שאמרת שאם יש לי משהו לומר אז אני צריך להגיד לך, ולא לברוח לסלון.
אבל מה לעזאזל אני אמור להגיד לך? שקשה לי להחזיק את עצמי? שאני מפחד להתפתות?
את אומרת שאת מוכנה לקחת את הסיכון הזה. אם הייתי מסכן רק את עצמי בכך, גם אני הייתי מוכן. 
אבל להסתכן בלאבד את התינוק? בלאבד אותך? אני לא מסוגל.
אני מכיר אותך טוב יותר משאני מכיר את עצמי. אני לא יכול לחיות בלעדייך. בלי השיער שלך, הנעים כל כך למגע. בלי השפתיים שלך, שפוגשות את שלי ומשאירות טעם מתוק. בלי הריח שלך.
יש מכון גמילה מלילי אוונס?
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
היית האוזן הקשבת שלי, האחת שאני יכול לספר לה הכל.
הכול, חוץ מהסיבה לריחוק שלי.
בגלל זה אני עוזב. זה נגמר. אני מציע לך למצוא מישהו אחר, להתגבר עליי. 
מישהו שיהיה טוב יותר בשבילך, מישהו שיקים איתך משפחה, כמו שאת רוצה כל כך.
ואני?
אני מקרה אבוד. אני לעולם לא אצליח להתגבר עלייך.
I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
חלמתי על עתיד שבו נוכל לחיות יחד. חלמתי על בית גדול ויפה- אולי אפילו במכתש גודריק- וילדים קטנים שנכנסים ויוצאים ממנו בבטחה. חלמתי על עתיד חופשי ומאושר, ללא כוחות האופל שמאיימים עלינו 24 שעות ביממה.
ברצינות, תעזבי אותי. תוותרי עליי. אני ממילא לא שווה את זה.
סתם איש חלש. פחדן עלוב. גריפינדורי מזויף.
אני רוצה שתזכרי אותי בתור ג'יימס האמיתי. בתור האחד שיכולתי להיות כשאני איתך, רק איתך. ג'יימס בלי המסכות.
תזכרי שהיה לנו טוב ביחד.
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.
ראיתי אותך במצבים טובים יותר ופחות. הייתי שם כדי לתמוך בך כשפטוניה סירבה להיפגש איתך, כשהיא התחתנה ולא הזמינה אותך לחתונה, כשסנייפ חבר רשמית לוולדמורט.
אין לך מושג עד כמה הלורד וולדמורט מסוכן. הוא לא יהסס להרוס עיר שלמה בכדי למצוא מישהו מסוים שהוא מחפש.
אני רוצה להביא איתך ילדים, באמת. אני רוצה לחיות איתך את שארית חיי. אני זוכר את כל הויכוחים שהיו לנו בנושא. הרגשתי את הכאב שלך, חם ופועם בתוכי. עם כל ההבנה שלי אלייך וההזדהות שלי עם הרצונות שלך, אני לא יכול לעשות לך את זה.
אני לא יכול להכניס אותך להריון.
אני חושב שכדאי שנתרחק. זה עדיף בשביל שנינו.
אבל, מצד שני, עדיין יש את ההתמכרות הקשה שלי אלייך. אני לא אשרוד אפילו יום אחד בלעדייך.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
את מכירה את המקום הזה ששוכן מתחת לצלעות, זה שפועם בכוח רב כל כך בכל פעם בה אני רואה אותך?
זה כואב לי בדיוק שם. חזק.

תגובות

איזה מושלמוש · 01.06.2013 · פורסם על ידי :Mischief Managed
חיכיתי שהוא יאושר 😘😍😄😃
אני מאוד אוהבת את השיפ הזה ❤❤❤❤

עצוב · 01.06.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
אבל יפה! פיקצר מושלם! אחד היפים שקראתי!

וואו · 25.10.2013 · פורסם על ידי :Dremione_Love123
OMG MY FEELS
THEY HURT
וואו את כותבת מושלםם גרמת לי לבכות

שוק! · 20.08.2015 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
זה ממש ממש ממש ממש ממש יפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007