האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

I Need You

תקראו ותדעו



כותב: זאבה בודדה
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1569
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: רומאנס - שיפ: פיניק/ אנני - פורסם ב: 16.06.2013 המלץ! המלץ! ID : 4539
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכיות שמורות לסוזן קולינס.

היא חזרה אמרתי לעצמי אנני חזרה הביתה. בחיים לא חשבתי שאני אשמח ככה. אפילו שאני שרדתי את המשחקים לא שמחתי כך. לפני שאנני נסעה למשחקים הבטחתי לה שאני אחכה לה ואני כאן.

הרכבת של הקפיטול הגיע למחוז 4 ואנני ירדה מהמדרגות עם שמלה כחולה קצרה שהבליטו את עיניה הכחולות. ראיתי אותה מתחבקת עם אביה ראש המחוז. פחד היה בעיניה. היא נופפה למצלמות ונכנסה לביתה החדש בשכונת המנצחים.

אחרי כמה דקות הצלחתי להיכנס לביתה. אביה אמר שהיא בחדרה ולשם הלכתי. נכנסתי ומצאתי אותה על הרצפה ממררת בבכי.

ניגשתי אליה וחיבקתי אותה "אל תבכי" מלמלתי לאוזנה "הכל יהיה בסדר".

"שום דבר לא בסדר, פיניק" היא אמרה. ישבנו בחדר של אנני שעות ארוכות.

"יש לי מקום להראות" אמרתי ולקחתי אותה למקום בו נפגשנו לראשונה.

במקום הזה לפני 10 שנים הצלתי את חייה. אני לא אשכח זאת לעולם. הייתי אז בן שמונה ואנני בת שש שהיא טבעה כאן באגם. עד היום אני לא יודע איך היא הגיע לשם, אבל מאותו יום זה מקום המפלט שלי מהעולם. ישבנו שם עד השקיעה, ואחר כך לווייתי אותה לביתה.

בלילה נכנסתי לחדרה בשכונת המנצחים. ראיתי אותה ישנה שינה טרופה בדיוק כמוני בשנה שעברה. ראיתי שיש בידה סכין, בשקט לקחתי את הסכין ויצאתי.

בבוקר שהלכתי לאגם אנני הייתה שם. התישבתי לידה והיא שאלה "למה לקחת לי את הסכין בלילה?".

"למה את ישנה עם סכין? את לא יודעת להשתמש בו" אמרתי.

"אני לא צריכה, אני פשוט אדקור את עצמי בבטן עם משהוא ינסה להרוג אותי" היא אמרה בשקט והביטה אל האופק. צמרמורת עברה בי, מזל שהייתי שם הלילה.

"אף אחד לא יהרוג אותך, אני תמיד יהיה שם וישמור אלייך" אמרתי וחיבקתי אותה.

פתאום היא התחילה לבכות. "אני כל כך מצטערת שלא הצלחתי להציל את טום, אני לא הצלחתי, ניסיתי לשמור עליו" היא אמרה מבין הדמעות.

"את לא אשמה, היחיד שאשם זה הנשיא סנואו" אמרתי וניגבתי את הדמעות שעל לחייה. "אני אשמה" היא מלמלה "רק אני". "את לא אשמה אנני, אם היית מנסה להציל אותו לא היית כאן היום וסביר להניח שגם הוא לא" אמרתי בנימה עדינה כדי להרגיע אותה.

"עדיף למות מאשר הסיוטים" היא אמרה מנסה להחניק את הדמעות.

"אני לא אתן לך" אמרתי בשקט "אני לא אתן לך למות". אני באמת אוהב אותה ואני אגן אליה בכל דרך אפשרית גם אם זה יעלה לי בחיי אמרתי לעצמי, גם אם זה יעלה לי בחיי. אני צריך אותה אתי אני לא יכול לחיות בלעדיה.

תגובות

זה מבוסס על הסרטון ההוא ביוטיוב · 17.06.2013 · פורסם על ידי :Demons
אחלה סרטון, גם הכתיבה שלך מעולה אבל מה שקורה זה מהסרטון, אני מזהה.

איזה סרטון? · 17.06.2013 · פורסם על ידי :ג'ינברה פוטר
אפשר להוסיף קישור לסרטון הזה?

^_^ · 17.06.2013 · פורסם על ידי :זאבה בודדה (כותב הפאנפיק)
אם נגיד את האמת אין לי מושג מה הם אמרו בסירטון כי לא היה לו תרגום ואני לא מבינה אנגלית כל כך טוב, אז אין לי מושג אם זה נכון.
אני כתבתי מה שנראה לי שהם אמרו בקטעים, אין לי מושג אם זה נכון או לא, ואם זה נכון אז אני מרוצה כי זה מה שרציתי שיקרה פחות או יותר.

את הסירטון ראיתי לפני שנה בערך, וגם את הסיפור כתבתי לפני שנה אז אני אחפש את הסירטון אבל אני לא בטוחה שאני אמצא אותו(:
תודה בכל אופן^^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007