האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הכל יכול להיות

תקראו ותדעו...



כותב: זאבה בודדה
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1598
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: מקורי - זאנר: רומאנס - שיפ: מקורי - פורסם ב: 17.06.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4540
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הצרחות עדיין הדהדו בראשי. אני עדיין לא מבינה איך זה קרה, בשנייה איבדתי את הכל. אני שמה את הדברים שלי על המיטה הקטנה ומנסה להחניק את הדמעות. האם יכול להיות מושלם, בלי ששום דבר יתקלקל באמצע, לא יכול להיות חשבתי לעצמי שום דבר לא יכול להיות מושלם. בהתחלה הכל נראה מושלם ובסוף זה התקלקל כניראה שככה עובד העולם! מנהל בית היתומים נכנסה לחדר ואמרה לי לארגן את הדברים שלי, להתקלח ולרדת בשעה שבע לארוחת בוקר. הסתכלתי על השעון שלי השעה הייתה שש. בצעדים כבדים נכנסתי למקלחת וחשבתי על הרגעים האחרונים שהייתי מאושרת. אני בחיים לא יהיה יותר מאושרת, חשבתי. כשיצאתי מהמקלחת ישב נער שנראה בגילי על המיטה שלי. "את קייט, נכון?" שאל, הנהנתי. "אני ניק" המשיך "אני יעזור לך להתעקלם בבית היתומים" הוא חייך חיוך קטן אבל מעודד. בארוחת הערב היה די בסדר. הבנות קיבלו אותי יפה, גם הבנים אני חושבת. בחדר איתי היו אליס וסוזן הם ממש חמודות. בגלל שאליס וסוזן היו ותיקות בבית היתומים אני הייתי צריכה לישון במיטה הבודדה. אליס ישנה על המיטה למעלה (זאת מיטת קומותיים) וסוזן למטה. אז לי נשארה המיטה הבודדה. בשעה 9 קיבנו אורות והלכנו לישון. החלום שלי היה נורא....הייתי בבית שלי שכבתי על המיטה ודימיינתי את עצמי באיטליה, הייתי אמורה לטוס למוחרת לאיטליה המזבדות ארוזות. בבוקר נסענו לשדה התעופה. אני, אמא שלי ואבא שלי. הטיסה הייתה בסדר וכשהגענו למלון באיטליה הלכנו לישון. התעוררתי שאמי מנערת אותי בכוח. "קומי קייט, קומי מהר" אמרה אמי. קמתי באי רצון מהמיטה ושאלתי "מה קרה". "תתלבשי ומהר" היא מלמלה ונתנה לי את הבגדים ותוך כדי הסבירה לי. "את חוזרת ללונדון, יש כאן כרטיס טיסה וכרטיס למקום בו תוכלי לחיות עד שנחזור לקחת אותך". "אמא את מרגישה טוב" שאלתי בחשש היא הייתה חיורת מאוד. "תבטיחי לי שתעשי את זה" היא אמרה. "אמא, הכל בסדר אנחנו באיטליה בנו לחגוג את יום ההולדת שלי" אמרתי מנסה לגרום לה לחזור להיות האמא הנורמלית שלי. "תבטיחי לי" היא התחנה ודמעות זולגות על עינייה. "אבא, מה יש לאמא" צעקתי לאבא. אבא הגיע מהחדר השני ואמר "תסמכי עלינו". בלת בררה הבטחתי להם שאני אסע ללונדון. נשמע בום. אמא דחפה אותי לשירותים וכיבתה את האור. היו צרחות בכי ואז הכל נהיה שחור. ראיתי את ההורים שלי מלאים בדם. דם הכול היה דם.... ואז התעוררתי סוזן רחנה מלעליי ושאלה עם אני בסדר "בסדר" מלמלתי. והמשכתי להתנשף מהחלום האיום. הכל חזר בפירטי פרטים אותו יום שהרס את החיים המאושרים שהיו לי בצרפת ובכוח הכריח לחיות חיםם ללא הורים בלונדון. לא נירדתי כל הלילה עדיין חשבתי על החלום שהוא בעצם מציאות כואבת של יתומה מתבגרת.

---

ת"ב?

תגובות

מעניין · 27.05.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
זה מעניין, כדאי שבטא יראה את זה. יש טעויות הקלדה, כמה שגיאות כתיב ופה ושם טעות ניסוח.
הרעיון טוב, אבל כדאי שתרחיבי, איך בית היתומים נראה? איך החדר נראה? חוץ משלוש המיטות לא פרטת בכלל.
פשוט תעבדי על זה עוד קצת ואז יהיה יותר טוב. היו לך פאנפיקים יותר טובים מזה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007