האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הקרב על הקסם



כותב: Ego
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1583
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודע.... אשנה אחרי כמה פרקים ם: - שיפ: ג'ן. - פורסם ב: 08.05.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 457
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה היה לילה חשוך וקר, העננים היו שחורים וקודרים והערפל ששרר במקום לא איפשר לראות את המקום, בקושי רב היה ניתן לראות הרבה דשא על הקרקע, כנראה שזו מדשאה כלשהי.
ממבט ראשוני המקום היה שומם וריק מבני אדם, אבל אם ממש מתאמצים, ניתן לראות דמות, לא לראות את המראה שלה, אלא רק לראות שיש שם דמות, עומדת בתוך הערפל הרב, מחזיקה שרביט בידה.
"המקום הארור הזה.... בהזדמנות הראשונה שתהיה לי אני אשמיד אותו..." הדמות דיברה לעצמה, וקולה היה שקט וקר ביותר.
"באתי להסתכל קצת על המקום... נראה שאין פה אף אחד" הוא המשיך לדבר והתחיל ללכת במדשאה, ולבסוף הגיעה למבנה גדול ~ וכל קוסם שהיה רואה מבנה זה, היה מזהה במידיות שזה בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.
"טוב, שנת הלימודים עוד לא החלה, אני אחזור כשהיא תחל, אבל בינתיים.... אשאיר להם 'מתנה' קטנה" הוא אמר, זרק משהוא שהערפל הסתיר לגמרי על הרצפה, ואז נעלם כלא היה.

----------------------------------------------------------

ביום אחר, באותה השנה ואותו חודש, ילד העונה לשם ג'ון אנדרסון, קם לו בבוקר בהיר בביתו.
הוא ירד מהמיטה הגדולה שלו, ואז ניתן היה לראות את המראה שלו - הוא היה בעל שיער שחור, עיניים כחולות, בעל עור לבן או אפילו חיוור ולבוש פיג'מה לבנה לגמרי.
הוא התלבש ועשה את כל שאר ארגוני הבוקר האחרים, ולבסוף - בדק עם השרביט שלו נמצא איפה שהשאיר אותו.
ג'ון הוא קוסם, ולא סתם קוסם - הוא טהור דם( אבל למרות זאת יכל להתחבר עם קוסמים בעלי סוג דם אחר ), והוא כבר סיים שנה אחת בבית הספר הוגוורטס לקוסמים, והיום - הוא יחל את שנתו השנייה.
המכתב מהוגוורטס נשלח לפני כמה ימים, ג'ון, שהיה בן למשפחה די עשירה, קנה כבר את כל הציוד הנדרש לשנת הלימודים.
ג'ון ירד למטה לקומה למטה, שם נמצא הסלון, המטבח, ועוד כמה חדרים.
הוא צעד לכיוון המטבח, וכשנכנס מצא שם את אמו מבשלת בעזרת כמה קסמים ואת שני אחיו - מקס והאן - יושבים בשלוחן ואוכלים ארוחת בוקר.
"טוב שקמת..." אמר אחיו הצעיר, מקס - הוא היה גם עם שיער שחור כמו של ג'ון, אבל עם עיניים ירוקות, הוא היה בשנתו הראשונה - בטון די ישנוני, ואז נגס בטוסט שהחזיק בידו.
"גם אתה קמת לפני כמה שניות..." אמר וגיחך אחיו הגדול של ג'ון, האן - שיערו היה בלונדיני ועיניו ירוקות, הוא היה בשנתו החמישית והוא היה גבוהה מאוד - בקול שנשמע די עירני.
ג'ון התיישב בכיסא, ואימו השתמשה בכישוף שגרם לטוסט לרחף באוויר ולנחות בתוך הצלחת שלו.
"חבל שגם אנחנו לא יכולים להשתמש בקסמים מחוץ לבית הספר הזה..." אמר מקס בקול די מבואס.
"לא נורא, בבית הספר תוכלו להשתמש בקסמים" הרגיעה אותו, בערך, אמו.
"טוב, תסיימו ואנחנו כבר נצא לרכבת" היא אמרה ואחרי כמה דקות כל הילדים במשפחה סיימו לאכול.
כולם יצאו מהבית, והלכו למכונית שהייתה שייכת להם( למרות שהם היו טהורי - דם ), ואחרי בערך שעה של נסיעה הם הגיעו לתחנת הרכבת קינגס קרוס.
"כולם זוכרים איך להגיע לרציף תשע ושלושה רבעים?" היא שאלה אותם, למרות שידעה שכולם זוכרים - הם צריכים לרוץ בלי לפחד למחסום בין רציף תשע ועשר, ואז הם יעברו לרציף תשע ושלוש רבעים - משם יוצאת הרכבת להוגוורטס.
"כן" כולם ענו לה ביחד, ואז האן לקח את העגלה שלו, ורץ איתה לעבר המחסום - הוא פשוט נעלם, כאילו לא היה שם.
מקס עשה את אותו הדבר ונעלם גם הוא, ומייד אחר גם ג'ון רץ ונעלם שם אחרי שנפרד מאימו.
כולם עברו לרציף אחר, רציף שהיו בו רק קוסמים - והייתה בו רכבת, ששמה הוא רכבת הוגוורטס אקספרס, ולפי השעון הגדול שהיה תלוי מהתקרה - היא יוצאת עוד שלוש דקות!
מקס וג'ון כבר לא מצאו את האן, כנראה עלה לרכבת, ואז שניהם עלו גם לרכבת.
מקס הלך להתיישב באיזה מקום, וג'ון חיפש חבר שלו שפגש בשנה שעברה בהוגוורטס.
בסופו של דבר, הוא מצא אותו בסוף הרכבת, ג'ון פתח את הדלת ונופף לחברו, ג'יימס, לשלום.
הוא התיישב שם, ובכל שאר הנסיעה הוא דיבר עם ג'יימס, ולבסוף כולם הגיעו לטירת הוגוורטס.
האגריד, ענק שגר בבקטה בחצר הוגוורטס, לקח את כל תלמידי השנה הראשונה להגיע לטירה על סירות, חוויה( ...בערך... ) שג'ון עבר בשנתו הקודמת בהוגוורטס.
כל השאר הלכו לטירה בדרך הרגילה, ואחרי שהגיעו לטירה הם הלכו לאולם הגדול, שם יתקיים טקס המיון כשתלמידי השנה הראשונה יגיעו.
אבל, גם אחרי שכולם חיכו הרבה זמן, התלמידים לא הגיעו...
"למה הם לא מגיעים?" נשמעו לחשושים בין התלמידים.
"אני לא יודע מה קרה עם התלמידים, אני אשלח מישהוא לברר את העיניין..." אמר פול, שהוא היה מנהל הוגוורטס, ורבים מחשיבים למנהל טוב כמו דמבלדור או אף יותר.
"אני אצא..." אמר המורה להתגוננות מפני כוחות האופל, ששמו היה מייק, והוא נשאר בבית הספר מורה כבר שש שנים, ולא הוחלף.
מייק החל ללכת לכיוון הדלת, וכשהגיעה אל הדלת הוא יצא, וכעבור כמה שניות נשמעה צרחה מחרידה, שאף אחד לא זיהה את קולה - מייק זה לא היה.
כמה שניות אחרי הצרחה נשמע פיצוץ, ולכולם היה ברור, שמשהוא, אולי נוראי, קרה......

----------------------------------------

סוף פרק ראשון D:
ולא עשיתי עם בטא, נראה לי שאני מספיק טוב בזה ם:

תגובות

זה ממש יפה!! · · פורסם על ידי :Playing God
זה ממש 100מם!
מחכה להמשך;)

מהמם!! · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
המשך!!!!
דחוף!!

וואו! · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
זה פיק ממש יפה!!
תמשיכי דחוף!!!

מרי O: · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
תמשיך כבר.
ותשתדל לקחת בטא.
(זה לא קשה במוחד שאני ודריה כאלה >

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :Make You Believe
המשך\כי!!!!!!!!!!
מהמם !
אני ילדה של הארי פוטר בכל ר"מח אברי!!
דורשת המשך תודה
האנה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007