האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חוב החיים

נוויל מחליט לחזור בזמן על מנת להציל את הוריו מאובדן שפיותם.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1508
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר || ג'יי קיי רולינג - זאנר: אנגסט - שיפ: ג'ן. - פורסם ב: 29.06.2013 המלץ! המלץ! ID : 4572
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נוויל נכנס אל תוך החדר במחלקת המסתורין. הוא תהה כמה אנשים היו שם לפניו ושלחו את ידיהם לגעת בשעון המוזהב. רובם כשלו, הוא ידע. אנשים חכמים פסקו מניסיונותיהם בגלל הפחד מכישלון, דבר שקשה לעצור, במיוחד כשהם חושבים כל כך הרבה קדימה. האנשים ששכלם הוא לא היה זה שהוביל אותם להפסקה היו אלה שפשוט סובבו את השעון לא נכון או שינו את הפרט שלא נכון בעברם. אבל נוויל ידע שהוא שווה הרבה יותר מזה.

הוא לא חכם כל כך, נכון. אם הוא היה חכם הוא היה משובץ ברייבנקלו. אך במעשה הזה הוא לא הזדקק לחוכמה, אלא לאומץ, ולכן עוד קיימת תקווה. אף על פי שהוא תמיד פקפק באומץ ליבו, הוא חיזק את הביטחון שלו מעט לאחר שהרג את חיית המחמד הנחשית של וולדמורט.

הוא היה חייב לעשות דבר מה. את הדבר הזה הוא ידע בכל פעם שהתיישב על הכיסא בחדר הלבן מול מיטת אימו וקיבל ממנה עוד עטיפת סוכרייה חסרת משמעות ששמר לעצמו בקפדנות, יודע שככל שימשיך לקבל מאימו את המתנות חסרות הערך הללו ידע שהיא בחיים. מאז ומתמיד הוא ידע שהוא חב להם את החוב הגדול ביותר שיכל לעלות על דעתו, ובהזדמנות הראשונה שיקבל הוא ימנע מהאסון שקרה להם להתקיים. הרי הוא אהב אותם כל כך.

אז מדוע, כשעמד מול שעון החול, ידו רעדה והוא לא הצליח למצוא בעצמו את הכוחות לגעת בו ולהסיר אותו מכנו? מדוע הוא לא הצליח לחשוב קצת כמו הטיפשים שלקחו את השעון מבלי לחשוב ולהתנהג כמותם?

אך הוא ידע מדוע. הוא חשב על השעון הזה כל כך הרבה פעמים, חלם עליו בחלומותיו ובסיוטיו כאחד ופחד ממנו בדיוק כפי שהשתוקק אליו. המעשה שתכנן כל כך הרבה זמן נראה כל כך קשה באותו הרגע, והוא לא הצליח להביא את עצמו לעשות זאת.

אבל אתה חייב, חשב לעצמו, אלה ההורים שלך; אתה יכול להציל אותם. אתה באמת תוותר על ההזדמנות הזו רק כי אתה פוחד? אתה לא אמור להיות גריפינדורי?

העקיצה נועדה להשיב אותו אל המציאות, והיא הצליחה בכך. הוא הושיט את ידו ולקח את שעון החול. אתה חייב להציל את ההורים שלך, חשב, אתה באמת שחייב.

הוא סובב את השעון מספר פעמים וחזר אל הערב הגורלי בחייו. הפעם הוא היה גבר בן ארבעים ולא התינוק הקטן שהיה בתקופה ההיא. אך בכל זאת - האנשים מולו רבים. אומנם הוא לא חסר אונים, אבל הוא די קרוב לכך.

הוא שלף את שרביטו והחל להילחם עבור הוריו בעודם מביטים בו בתמיהה. ולפתע נוויל עיכל את הדבר והכל פסק עבורו.

הוא הסתובב אל עבר הוריו. הם הביטו בו בבלבול עמוק, לא מזהים אותו. אך לא היה דבר לא שפוי במבטם, לא הייתה ההרגשה שנוויל הרגיש תמיד: כאילו הם מסתכלים על נקודה כלשהי מאחוריו. הם היו צלולי מחשבה, דבר שנוויל לא חשב שיזכה לראות.

הוא שמח שחזר בזמן לראות אותם. הוא שמח שהספיק לזכות במבטם לפני שקללת המוות פגעה בגבו.

הם שילמו עבורו בחייהם כשוויתרו עליהם כדי שיינצל. עכשיו הוא וויתר על חייו עבורם. משום מה הוא היה מאושר.

תגובות

וואו! · 07.07.2013 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
אני אף פעם לא מצליחה לכתוב פיקצרים.....

כי בכאלה צריך לפתוח את הרגשות של כל אחד מהדמויות ולתת להן (לרגשות) להציף את הפיקצר- ועשית את זה הכי טוב שיש.....

כמו כל אחד מהדברים שאת כותבת.... :)

תודה^^ · 07.07.2013 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
אני שמחה שהצלחתי. היה לזה במקור סוף אחר, אבל זה היה לאתגר אז שניתי ולא שמרתי את הסוף ההוא. ><"
בכל מקרה, זה לא שהוא היה יותר טובה או משהו כזה.
שוב, תודה! D:

וואי זה ממש יפה! · 08.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
כמו כל הפיקים שלך...

יפההה!!!!!!!!! · 09.12.2014 · פורסם על ידי :ויקטור קרום123
טיפה מדכא אבל מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!

מדהים · 04.01.2015 · פורסם על ידי :omertoplian
מדהיםםםםםםם

וואו. · 05.01.2015 · פורסם על ידי :סנופקין
זה...
מדהים.
זה פשוט כל כך עמוק ומדהים ומקסים ומרגש ו...
וואו.

מדהים. · 07.01.2015 · פורסם על ידי :Write is my life
באמת שזה מדהים!!
בכל כל כך יפה וזורם כזה,
ואז מגיע המשפט האחרון והכל-כך עוצמתי.
פשוט וואו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007