האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אלבוס סוורוס פוטר

אלבוס סוורוס פוטר בשנתו הראשונה בהוגוורטס



כותב: tcheleton
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1263
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: תקראו ותגלו... - פורסם ב: 09.08.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4672
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אלבוס נכנס לתוך הרכבת. הוא חיפש לעצמו תא, אבל ממבטו נראה שכל התאים תפוסים.

 

"צריך עזרה, בן דוד?" זאת היתה רוז. "תפסתי לנו תא. נו בוא," אמרה בעצבנות, כשראתה אותו מסתכל על אחת הבנות בתא ממול, כאילו היא הבת הראשונה שהוא פגש.

 

"אה? אה כן אני בא" אמר אלבוס, שלקח לו כמה שניות להתנער. רוז משכה אותו לעבר התא ופתחה את הדלת. בתוך התא ישב בנחת ג'יימס ושני חברים שלו.

 

"ג'יימס, תפסתי לי ולאלבוס את התא" אמרה רוז. "חבל כי תפסנו לפניכם" אמר ג'יימס באדישות וחבריו צחקו. "נו בבקשה," אמרה רוז בנימה מתחננת. "צודקת," אמר לה ג'יימס. "בבקשה עיזבי את התא שלי".

 

אלבוס ראה את רוז הולכת לריב אם ג'יימס, והפעם היה תורו למשוך אותה החוצה. "ג'יימס הזה," מלמלה כשהם עוברים בין קרונות הרכבת. "אני יתפוס אותו פעם, אני יחזיר לו".

 

אחרי חמש דקות, כשנמאס להם לחכות, הם פשוט דפקו על הדלת בתא שהיה לפניהם. "כן?"  שאל משהו אם עור חיוור ושיער בלונדיני.

 

"אה אלה הבוצדמית, סליחה, וויזלי, והדביל, כלומר, פוטר."  אמר בפיהוק. "אררר" אמר אלבוס בזמן שרוז שאלה אם אפשר להיכנס. "אממ טוב" אמר סקורפיו.

 

"אה, אינה זאביני וקראב," אמר סקורפיו כששני ילדים גבוהים נורא נכנסו. "טוב, זאביני, קראב, אלה בוצדמית ודביל אממ כלומר וויזלי ופוטר" אמר בנימה שמאוד עצבנה את אלבוס.

 

"למה אתה קורא לקראב בשם הפרטי ולזאביני בשם המשפחה?" שאל אלבוס, שניסה לשאול שאלה מעצבנת. "לא עיניינך" אמר סקורפיו בנימה מזהירה ובעיינים רושפות.

 

"טוב, טוב, בסדר!" אמר אלבוס ברוגז.  "רוצים ממתק, חמודים?" שאלה האישה הזקנה שכרגע עברה ליד דלתם. "לא, תודה" אמרו חמישתם בו - זמנית.

 

"מה שלום הוגו?" שאל אלבוס את רוז בלחישה. "בסדר. טיפה חולה, אבל בסדר" ענתה לו ומיד שאלה "מה אם לילי?"

 

"היא בסדר," ענה לה אלבוס, שהרגיש קצת בחילה והחליט לסתום את הפה לשאר הנסיעה. אלבוס תמיד הרגיש בחילה ולפעמים הקיא בנסיעות ארוכות והנסיעה להוגוורטס בהחלט ארוכה.

 

"משהו קרה?" שאל סקורפיו בנימה מעצבנת ובחיוך, ששם לב לפניו הירוקים של אלבוס. "לא עיניינך" אמרה רוז מיידית, עונה תשובה מעצבנת לא פחות מהשאלה.

 

"צריך ללבוש גלימות, עוד מעט מגיעים," אמרה רוז והיא , אלבוס, סקורפיו, זאביני וקראב החליפו לבגדי בית הספר.

 

הם הסתכלו בחלון וראו את השמיים משחשיכים בהדרגה ; הנופים החלו להיות יותר ויותר פראיים והחושך ירד.

 

הרכבת נעצרה באיטיות ורוז לחשה לאלבוס בהתרגשות "הגענו!".


נראלי שאני יעשה את הפרק  הבא יותר ארוך.

תגובות

חשוב! · 09.08.2013 · פורסם על ידי :tcheleton (כותב הפאנפיק)
אם קראתם את הפאנפיק שלי "לינוי" אז שתדעו שגם פו יהיה מוזכר "גנב כשרונות".(הסוג השלישי)

קראב זה שם משפחה · 09.08.2013 · פורסם על ידי :lole10
שמו המלא זה וינסנט קראב

התכוונתי · 10.08.2013 · פורסם על ידי :tcheleton (כותב הפאנפיק)
התכוונתי שבאלבוס פוטר יקראו לילד שלו "קראב" ולא "וינסנט" אבל טוב שתכנת:)

הערה · 13.08.2013 · פורסם על ידי :Fandom Girl
אם רוז היא הבת של רון והרמיוני, ושניהם קוסמים, איך היא בוצדמית?

אממ · 16.08.2013 · פורסם על ידי :tcheleton (כותב הפאנפיק)
הוא סתם קורא לה בוצדמית כי הרמיוני שהיא אמא שלה היתה בוצדמית לדעת סביו וגם רוז



מחכה להמשך · 19.08.2013 · פורסם על ידי :asaflevoss

יפה · 03.07.2014 · פורסם על ידי :negyesman
אחלה פאנפיק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007