האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


איילי אמל

מה היה קורה אם היינו הופכים את הארי פוטר לדמות נקבה? הנה דוגמא מתוך גביע האש, כתוב לפי הספר אך עם תוספות ושינויים כך שיתאימו לגרסא הזאת.



כותב: איילי אמל
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4742
4 כוכבים (4.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר וגביע האש - זאנר: רומנטי (?) - שיפ: רון ואיילי, הרמיוני וקרום - פורסם ב: 07.09.2013 - עודכן: 08.09.2013 המלץ! המלץ! ID : 4705
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"למה לא הייתם בארוחת הערב?" שאלה הרמיוני, ובאה להצטרף אליהם.

"בגלל – אוף, תפסיקו לצחוק, שניכם – בגלל ששניהם הרגע נדחו על ידי מי שהם ניסו להזמין לנשף!" אמר ג'ימי.

זה סתם לאיילי ולרון את הפיות. איילי הסתכלה על ג'ימי בשאלה – איך הוא יודע עליה ועל צ'ו?

"ראיתי אותך כשדיברת איתו מוקדם יותר היום", אמר ג'ימי לאיילי בלי להסתכל עליה.

"אז מה, כל היפות כבר תפוסות, רון?" אמרה הרמיוני בהתנשאות. "אלואיז מידג'ן כבר מתחילה להיראות די בסדר, לא? טוב, אני בטוחה שאיפשהו עוד יש מישהי שתסכים לצאת איתך".

אבל רון בהה בהרמיוני כאילו לפתע ראה אותה באור חדש לגמרי.

"הרמיוני, נוויל צודק – את בת..."

"אה, כל הכבוד על האבחנה", היא אמרה בארסיות.

"נו – אז את יכולה לצאת איתי!"

"לא, אני לא", הטיחה הרמיוני כנגדו.

"נו, מה איתך", הוא אמר בקוצר-רוח. "אני זקוק לבת זוג, או שאיראה ממש מטומטם אם אבוא לבד, וכל האחרים יהיה עם מישהו..."

"אני לא יכולה ללכת איתך", אמרה הרמיוני, שהסמיקה כעת, "כי אני כבר הולכת עם מישהו".

"לא נכון!" אמר רון. "את רק אמרת את זה כדי להיפטר מנוויל!"

"מה, באמת?" אמרה הרמיוני, וזיק מסוכן נדלק בעיניה. "רק בגלל של לך שלוש שנים להתעורר, רון, זה לא אומר שאף אחד אחר לא שם לב שאני בת!"

רון בהה בה. ואז הוא חייך שוב.

"בסדר, בסדר, אני יודע שאת בת", הוא אמר, "טוב לך? עכשיו את מוכנה לצאת איתי?"

"כבר אמרתי לך!" אמרה הרמיוני, בכעס רב, "אני הולכת עם מישהו אחר!"

והיא יצאה בסערה לכיוון חדר השינה של הבנות, תוך שהיא צועקת לעבר רון.

"ואם לא שמת לב, גם איילי היא בת!"

"היא משקרת", אמר רון, מתעלם מהמשפט האחרון שהרמיוני אמרה.

"היא לא", אמר ג'ימי בשקט.

"אז עם מי היא יוצאת?" שאל רון בחדות.

"אני לא אגלה לך, זה העסק שלה", אמר ג'ימי.

"בסדר", אמר רון, שנראה עצבני לגמרי, "כל העניין מתחיל להיות מפגר. ג'ימי, אתה תלך עם איילי, ואני פשוט – "

"אני לא יכול", אמר ג'ימי, והסמיק מאוד, "אני מוזמן – עם נטלי מהשכבה שלכם. היא שאלה אותי וחשבתי... טוב... שאחרת אני לא אוכל לבוא, כי אני לא בשנה רביעית". הוא נראה אומלל לגמרי.

"בכיף הייתי מתחלפת איתך", איילי אמרה.

ג'ימי נמנע מלהביט בה.

"אני חושב שאלך לאכול ארוחת ערב", הוא אמר, קם בראש מורכן ויצא דרך החור שמאחורי התמונה.

רון בהה באיילי.

"מה עובר על כולם?" הוא דרש.

אבל איילי בדיוק ראתה את פרוואטי ולבנדר נכנסות דרך החור שמאחורי התמונה. היא הסתכלה על רון, וחזרה על הבנות. הגיע הזמן לפעולה קיצונית.

"חכה שנייה", היא אמרה לרון, ונעמדה, הלכה היישר אל פרוואטי ואמרה, "פרוואטי, תרצי ללכת עם רון לנשף?"

פרוואטי נתקפה צחקוקים. איילי המתינה שהם ייפסקו, והחזיקה אצבעות תוך כיס גלימתה.

"מצטערת איילי, אבל אני כבר הולכת עם דין" היא אמרה לבסוף, מסמיקה בעוז.

איילי פנתה אל לבנדר, "מה איתך? תוכלי ללכת איתו?"

"היא כבר הולכת עם שיימוס", אמרה פרוואטי, ושתיהן ציחקקו עוד יותר חזק.

איילי נאנחה.

"אתן יכולות אולי לחשוב על מישהי שתסכים ללכת עם רון?" היא שאלה, מנמיכה את קולה כדי שהוא לא ישמע.

"מה עם הרמיוני גריינג'ר?" הציעה פרוואטי.

"היא כבר יוצאת עם מישהו אחר".

פרוואטי נראתה נדהמת.

"אוווו – עם מי?" שאלה בהתלהבות.

איילי משכה בכתפיה. "אין לי מושג", היא אמרה. "נו, אז מה יהיה עם רון".

"רגע אחד", לבנדר חייכה לפתע, "אם מי את הולכת, איילי?"

"כרגע עם אף אחד", אמרה איילי, והרגישה איך גם היא מתחילה להסמיק. "אבל אני אטפל בזה עוד מעט".

"נו, אז למה שלא תלכי עם רון?" שאלה לבנדר, כאילו זה היה מובן מאליו.

איילי בהתה בה.

"מה, שאני אלך עם רון? לנשף?"

"כן!" קראה פרוואטי, "זה הרי כל כך ברור! אתם כל הזמן ביחד, אז מן הסתם גם תלכו לנשף ביחד!"

איילי הסתכלה לכיוון של רון.

"אבל – "

"אבל מה?" פרוואטי אמרה, "יש לך סיבה לא ללכת עם רון? זה הרי כל כך מתאים שתלכו יחד".

"אה, טוב, כנראה שאתן צודקות", אמרה איילי, מנסה להבין מה כל כך ברור ומתאים שהיא ורון יצאו יחד.

בזאת פרוואטי ולבנדר המשיכו לכיוון מגורי הבנות, משאירות את איילי המומה מהשיחה.

איילי ראתה את רון מתקרב אלייה.

"מה קורה?" הוא שאל, מסתכל על הבנות. "הן סידרו לך בן זוג לנשף?"

"משהו כזה", מלמלה איילי, והתיישבה על כורסא קרובה. רון התיישב לידה, מסתכל עליה בשאלה.

"רון", אמרה איילי, והתסכלה עליו, "אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, אבל..."

רון החל להיראות מאוד מודאג. איילי ידעה שאין ברירה אלא להוציא את זה.

"תרצה להיות בן הזוג שלי לנשף?"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד :-) · 11.10.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אהבתי. אני ממשיכה לקרוא!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007