האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

love story

תיכנסו ותגלו



כותב: לילי היפה:)
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1685
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס ומתח - שיפ: יייש המון! אבל עיקרי זה סיריוס וסלינה! - פורסם ב: 09.09.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הייייייי!

והנה אני בפאפניק ה-21 שלי! בבקשה תגיבו!


  תקציר: סלינה אדמס היא סתם גריפינדורית לא חכמה במיוחד, בעלת הרבה אומץ ולשון חצופה, חובבת שירה אהבה וציור, קוראת ספרים ומשחקת כחובטת בקבוצת הקווידיץ'.

מה אירע בינה לבין סיריוס? ואיך זה נגמר? פם פם פם פם!


 

"סיריוס!" דפק ג'יימס פוטר על השולחן. מבטח עוד פעם לילי לא הסכימה לו, חשבתי." סיריוס!" הוא דפק פעם נוספת על השולחן, בכוח.

" טוב, די!" נהמה לילי אוואנס מצידו השני של השולחן. דווקא הבחורה שמסרבת לו. התרווחתי בכיסאי וחייכתי חיוך זדוני. יהיה מעניין לצפות.

" אתה עוד תשבור את כל השולחן אם תמשיך ככה, פוטר." ג'יימס חייך חיוך מסנוור. " בסדר לילי, בשבילך הכל" אמר בטון כובש שכל בחורה הייתה מוקסמת ממנו מייד.

אבל לא לילי. היא דווקא עשתה לו פרצוף מלגלג וחזרה לאכול, מפטפטת בעליזות עם חברותיה. ג'יימס המדוכדך חזר לנקודת ההתחלה.

" סיריוס!" רעם, אבל הפעם לא העז לדפוק על השולחן, לבל לילי תגעור בו שוב. זו היא שגרת היום שלי, חשבתי. כולם נובחים על כולם.

סיימתי לאכול במהירות, ובעודי תוחבת לפי במרץ שאריות בייקון וחביתה, (אני לא מנומסת, נכון) קמתי ממקומי והלכתי לצעוד לעבר מקום המפגש שלי עם ליאן, חברתי הטובה.

שני מטר מהערבה המפליקה, ראיתי את ליאן מתנשקת עם בחור לא ידוע. במבט שני ראיתי שיער זהוב. ישר ידעתי מי זה. כריס. מיהרתי להסתלק מהמקום.


"היי סלי!" אמרה ליאן למחרת, ידה מונחת על כתפי. סילקתי את ידה, נרגזת. היא מהרה אחריי, לופתת את ידי בחוזקה.

"מה קרה?" שאלה. "את מתחמקת ממני עוד מאז אתמול!". " ראיתי" סיננתי. הצבע אזל מפניה של ליאן. " ראית?" שאלה בלחש.

"כן!" עניתי בכעס. "ואני לא סולחת ולא מנסה להבין" אמרתי באכזריות. "אבל, סלי..." החלה ליאן לומר. " אין אבל!" קטעתי אותה. "ועכשיו שלום. ביי!" צעקתי.

המשכתי ללכת בלי להניד עפעף. כזו אני. קשוחה. מבחוץ לא אכפת לי מכלום אבל מבפנים מאד אכפת לי. דווקא ממש הצטערתי. ליאן הייתה חברתי הטובה ביותר.

היא הייתה קרובה אליי והבינה אותי כמו שאף אחד אחר לא. חברמנית שזאת. מסתדרת עם כולם. בעודי חושבת מחשבות ומהרהרת בהן, ניתקלתי במישהו. או במשהו.

כל התיק נפל לי, והחפצים התפזרו מסביב. הבחור מיהר לעזור. זה היה סיריוס. סיריוס בלק. " סליחה..." גימגמתי. " אני כזאתי קלמזי לפעמים".

מה כבר אפשר לומר לבחור הכי פופולארי בבית הספר? ועוד כשהוא יורד על הברכיים ועוזר לך? זה חדש. מיהרנו לאסוף את החפצים והסברים והכנסנו אותם לתיק. שותקים. נבוכים.

" תודה " אמרתי בדרך האופיינית לי. תודה קצרה ותו לו. ניסיתי להתנהג כרגיל. ונכשלתי בגדול. " בבקשה" הוא חייך. התקרבנו עוד ועוד עם הראשים.

" יש לך שיערה בעין"  אמר, והוציא בעדינות שיערה אחת בלונדינית שלי. איך? אפילו לא הרגשתי! " תודה" אמרתי. "שוב". עכשיו כבר הייתי ממש נבוכה.

שיסתלק מכאן, חלק אחד בתוכי ביקש. לא, חלק אחר סירב. עד שמישהו מקובל סופסוף מתייחס אלייך... שכחתי כבר שאני מאוהבת בכריס. רק סיריוס ניצב מנגד לעיני.

"טוב, אני מאחר לשיעור" הוא הפר את השתיקה שלנו, שהייתה דווקא נעימה. " טוב" גימגמתי. מה אני אמורה להגיד? שוב.

" בי!" הוא נופף לי. "שמחתי להכיר אותך מקרוב, סלינה" הוא התעכב קצת עם המילה האחרונה. "ביי" אמרתי בלחש, ונופפתי מהופנטת, למרות שהוא כבר הלך.

הרגשתי שאני סמוקה משום מה. זה היה אמיתי, או שאני סתם מפנטזת? שאלתי את עצמי. גררתי את רגליי בכבדות והלכתי לשיעור.


תגיבו.... ונראה אם יהיה שווה להמשיך!

 

תגובות

love story · 16.09.2013 · פורסם על ידי :ניר נגלר
סיפור טוב תמשיכי

תווודה! · 17.09.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:) (כותב הפאנפיק)

אהמ אהמ · 18.12.2013 · פורסם על ידי :פטריקוש
תמשיכי אבל כאילו
דחוף!!!!!
ווואווו איזה מאגניב!!!!
אני נרשמת:)

לא יוצא לי הרבה... · 28.12.2015 · פורסם על ידי :טיקה סטיגמס
להיתקל בפאנפיק כזה מושלםםםםםםםםם!
באמת, יש לו:
רעיון מקורי
עלילה זורמת
סיפור מעניין
דמויות מקסימות
וכתיבה מוכשרת

אין, את מדהימה!

תמשיכי ככה את מעולה!

את יכולה לקרוא את הפאנפיקים שלי ולכתוב לי מה דעתך?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007