האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מתאחדים מול אויב חדש

עולם האלים היוניים ועולם האלים המצריים מתאחדים כדי להציל את העולם.



כותב: Im Not Lost In Sin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 27715
5 כוכבים (4.765) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון ומשפחת קיין - זאנר: פנטזיה, הרפתקה, קומדיה, אקשן וגם קצת רומנטיקה. - שיפ: לא מגלה :) - פורסם ב: 27.10.2013 - עודכן: 26.07.2015 המלץ! המלץ! ID : 4821
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב, זה פרק קצר. הוא והפרק הבא די קצרים, בגלל שהם פרקי מעבר כאלה... 
תהינו!

 

פרק 2
פרסי

פרסי ואנבת' ישבו על הדשא. אנבת' שיעממה את פרסי עם כל מיני דיבורים על ארכיאולוגיה ומבנים ישנים פרסי נמנם לו להנאתו על הדשא.
"אתה בכלל לא מקשיב לי!" קראה פתאום אנבת' ונתנה לפרסי בוקס בכתף.
"אני כן!" הוא קרא ושפשף את כתפו. הוא הביט בה בעיניו הירוקות. לאנבת' היה שיער בלונדיני ארוך, מה שהקשה על הרבה אנשים להחשיב אותה לחכמה. אותם אנשים למדו לקח שלא יישכחו בחיים. אנבת' הייתה בתה של אתנה, ולפעמים די גאוותנית. היא לא תיתן לאנשים להחשיב אותה לבלונדינית טיפשה.
"אז מה אמרתי עכשיו?" היא העיפה בו מבט אפור וחודר.
"כל מיני דברים שאין צורך למנות." צחקק פרסי. אנבת' גלגלה עיניים.
"אם אני אחזור על זה, אתה תקשיב לי?" היא שאלה.
"סביר להניח שלא." הוא צחק וזכה לעוד אגרוף בכתף. "מה כבר אמרתי?" הוא צחק, עד שראה את ניקו יוצא מהיער כשנערה מניחה עליו את ידה ונשענת עליו. פרסי הרצין וקם במהירות ורץ אליהם. אנבת' לא הבינה לאן הוא רץ עד שהסתכלה מאחוריה. היא קמה גם כן.
"פרסי! תודה לאל. בדיוק הבן אדם שחיפשתי." קרא ניקו. פרסי שמע בקולו תשישות.
"מה קרה? מי זו?" שאל פרסי והביט בנערה.
"זו דיאנה. מפלצות מוזרות תקפו אותנו. היה להם גוף של נמר, צוואר של נחש וראש של נמר. בקושי הצלחנו להימלט." הוא אמר.
"זה סֶרְפוֹפָארְדְ!" קרא פרסי. הוא זכר את התיאור של המפלצת מקרטר, הנער המצרי שפגש לפני כמה שבועות.
"סרפו-מה?" שאלה דיאנה, נאנקת מכאב.
"משהו מצרי. תספר לנו הכול מההתחלה." ענה פרסי. אנבת' הביטה בו בהפתעה. פרסי לא היה החכם מבניהם והופתעה שהיא בעצמה לא ידעה מה זאת המפלצת המוזרה הזו.
"דיאנה הגיע היום, כירון ביקש ממני לעשות לה סיור, המפלצות תקפו אותנו, פוסידון הכיר בה ו-"
"חכה, חכה, חכה. אמרת שפוסידון הכיר בה?!" קרא פרסי בהפתעה. ניקו הנהן.
"צריך להביא לה קצת נקטר. וגם לך ניקו אתה לא נראה טוב." אמר פרסי,מחליט להתעלם מהעובדה שהנערה הזו היא אחותו לעת עתה ולא לשאול יותר מדי שאלות, כדי שתוכל לקבל טיפול רפואי.
"לא, כי אתה נראה מעולה עם כל החתיכות דשא בשיער שלך." הקניט אותו ניקו. אנבת' גלגלה עיניים. היא מלמלה משהו שנשמע כמו 'בנים...'
פרסי תמך בדיאנה מהצד השני ואמר לניקו במבטו לעזוב. ניקו עזב וכמעט קרס בעצמו.
"מה קרה שם?" מלמל פרסי והביט בניקו במבט סקרן.
אנבת' מיהרה לתמוך בניקו. פרסי נאנח, מודע לזה שלא יקבל תשובה בזמן הקרוב, אז הוא פשוט עזב את הנושא.  
"אז..." פרסי הביט בדיאנה. "מה קורה אחותי?" 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אחד הדבריםם · 18.11.2013 · פורסם על ידי :הראל HD
בטעות יכולתי לחשוב שהמחבר המקורי כתב את זה מרוב שזה טוב !!!!
מחכה להמשך, יאלללההההההה

שמחה שאהבת :) · 19.11.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin (כותב הפאנפיק)
תירשם לעידכונים, יש לי פרקים על המחשב אז אני אעדכן מהר!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 555 682 275


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007