האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

Another World

אלבוס פוטר,מרותק בחדרו.האם הוא יודע איזה הרפתקה מצפה לו?



כותב: עדן עובדיה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2026
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: אולי - פורסם ב: 26.11.2013 - עודכן: 05.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4881
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אלבוס!!!" נשמעה צעקתה של אימי בכל רחבי הבית .

"בוא הנה ברגע זה! " היא צעקה וכעס רב נשמע בקולה .

"אוף" אלוקים מה עשיתי עכשיו ?, אם לילי הלישנה עליי שוב שחנקתי את צפרדע הניסויים של

אבא אני מבטיח שאני אחנוק גם אותה. ואני מתכוון לזה.

ירדתי במורד המדרגות לכיוון המטבח, וראיתי את אמי מחזיקה מכתב בידה, כנראה מה שכתוב שם זה מה שהרגיז אותה. ונראה לי שאני יודע מה זה.

"תגידי לי, אתה לא מתבייש בעצמך ?" היא אמרה בזעם.

"מה קרה?" שאלתי בתמימות.

"אתה עוד מעז לשאול מה קרה, תגיד, במקרה לא חיפשת את השרביט שלך בזמן האחרון ?"

אמא את יודעת שאסור להשתמש בקסמים מחוץ לגבובלות בית הספר" ניסתי להתחמק.

"אלבוס אל תנסה להיתחכם, אתה יודע יפה מאוד וגם עכשיו יודעת שאיבדת את השרביט ה-5 שלך כבר, אלבוס אתה עוד מעט בן 13 מתי תגלה כבר אחריות ?" היא שאלה וקצת עצב נגנב לקולה.

"אמא תקשיבי באמת שאני לא יודע איך זה קרה, אני ובייטר הלכנו למשחק הקוודיץ של רבנקיילו מול סלתרין וכשחזרנו למעדון הוא כבר לא היה בכיסי" עניתי קצת מבוייש.

"ואף אחד לא מצא והחזיר לך במקרה ?" היא שאלה

ניענתי בראשי.

"אז למה אני צריכה לשמוע את זה מפרופסור קרוז ולא מהבן שלי?" והכעס שב לקולה.

"שכחתי" עניתי

"בוודאי ששחכת, כל פעם אותו תירוץ. אולי תגוון קצת ?"

"אמא מה לא ידעת? אלבוס לא יודע לגוון" אמר אחי גיימס שנכנס למטבח כדי לשתות מיץ דלעת.

"גיימס כמה פעמים אמרתי לך ששותים אך ורק מכוס" היא אמרה מאוכזבת"

"בסדר בסדר" הוא ענה ונטל כוס בידיו והתחיל לגמוע כוס אחר כוס מין המיץ.

"היי , תשאיר לי קצת" אמרתי.

"לא רוצה" הוא ענה בחוצפה.

" אמא תגידי לו ששאיר לי" אמרתי

"גיימס תשאיר לו " היא ענתה ,והמשיכה בעיסוקה, כנראה שברח עניין השרביט מראשה, וטוב שכך.

גיימס המשיך לשתות כוס אחר כוס, חזיר שכזה, מתחשב אך ורק בעצמו, הבנתי שאם אני לא אדאג לעצמי אף אחד בבית הזה לא ידאג לי. חטפתי את הקנקנן מידיו של גיימס, ולאכזבתי הוא היה ריק , גיימס ראה את ההבעה שבפרצופי וגיחך, לי זה כבר היה יותר מדי , לא יודע איך זה קרה אבל פשוט קפצתי עליו והתחלתי להכותו, ושגיימס שאף פעם לא נישאר חייב, התחיל לחבוט בי בחזרה.

אמי שהביחנה בנעשה ידעה שאין סיכוי שהיא תצליח להפריד ולכן היא קראה לאבי.

"הארי, הארי, הילדים רבים, הארי" היא צעקה.

אבי ירד במהירות במדרגות וניגש ישר אלינו וניסה להפריד, מה שלא כל כך הצליח.

גיימס הצליח מעט לגבור עליי אז הפסקתי, הוא נתן לי מכה ממש חזקה ברגל,טוב נו, הוא הצליח ממש לגבור עליי, טוב מה אתם משווים , לי אין 13 והוא עוד מעט בן 15.

קיבלתי נזיפה הגונה מאבי, ואמא לפתע ניזכרה בעניין השרביט והחליטה להוסיף שמן למדורה.

נשלחתי לחדרי עם מספר כה רב של עונשים, שלא יספיקו אצבעות ידיי כדי למנות אותם.

טוב, כנראה זה הגיע לי, אבל מה שהכי הרתיח אותי, שגיימס יצא נקי מכל הסיפור, זה לא פייר איך שאחים גדולים תמיד יוצאים  בסוף תמיד בסדר ורק הקטנים נענשים.

לפעמים אני תוהה לעצמי, למה אני לא יכולתי להיוולד הבכור?

הפרק הבא
תגובות

נווווווווו · 02.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703
כולם כבר מחכים שתמשיך/י

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007