האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


סאנידייל

באפי אן סאמארס, לשעבר קפטנית המעודדת, נשלחת לבית ספר חדש, או ליתר דיוק, פנימייה. שם היא פוגשת נערים מכל הסוגים. אבל מי הם הערפדים? ומה הקשר שלהם אליה?



כותב: beauxbatons Academy of Magic
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4152
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: באפי קוטלת הערפדים - זאנר: Humen AU! הומור, סדרות תיכון - שיפ: הפתעה! אבל די מבוסס על זוגות הסדרה - פורסם ב: 28.11.2013 - עודכן: 17.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4886
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שני- תלמידת השנה הראשונה- The frashmen

ווילו פתחה את דלת החדר, והדבר הראשון שבאפי הבחינה, הוא שבמיטה הרחוקה מן הדלת, שוכבת נערה בעלת שיער חום כהה, כמעט שחור. הדבר השני שבו הבחינה, היו המלמולים של אותה נערה.

"אני נותנת שמות לכוכבים." הצליחה באפי לשמוע.

ווילו ניגשה לצידה. "דרו, את לא יכולה לראות את הכוכבים. זו התקרה. חוץ מזה, עכשיו יום." היא אומרת, בקול מרגיע.

"אני יכולה לראות אותם. אבל נתתי לכולם את אותו  השם, ועשיו יש בלבול נוראי." משיבה דרו.

ווילו ליטפה את המצח של דרו, שעוצמת עיניה ומשתתקת.

"איך למדת לעשות את זה?" שואלת באפי בסקרנות.

"כשאת חייה עם דרו בחדר שבע שנים, את לומדת לעשות דברים מוזרים." משיבה ווילו. "זו המיטה שלך." היא ממשיכה, מצביעה על המיטה האמצעית.

הציוד של באפי כבר היה שם. החל ממייבש השיער הוורוד שלה, עד למר גורדו, החזיר הפרוותי שלה. היא התיישבה על המיטה, והבינה שלא ישנה יותר מעשר דקות בלילה, על המטוס.

"את יכולה ללכת לישון." אמרה ווילו, מבחינה במבט העורג ששלחה באפי במיטה. "אין היום שיעורים. יום ראשון היום."

באפי הנהנה, ונשכבה על המיטה. עוצמת עיניה, ושוקעת לשינה עמוקה.

----------

ווילו רצה החוצה כשבאפי נרדמה, והצטרפה למקומה במעגל בחצר, שכלל את כל בני שכבתה, מלבד שתיים. האחת שהייתה מטורפת מכדי להשתתף, והשנייה שהיוותה את נושא האסיפה.

"איחרת." אמר זנדר, שיני הערפד שלו מורכבות במקומן כרגיל, ומסתדרות היטב עם שערו החום, ועיניו החומות גם הן.

"הייתי צריכה לגרום לה ללכת לישון. היא השותפה החדשה שלי ושל דרו." הסבירה ווילו, שמחה שאחרי שבע שנים, הבנים כבר למדו שזנדר הוא היחיד מביניהם שהיא מסוגלת לדבר איתו, בלי לגמגם יותר מידי.

"פרטים עליה?" שאל ספייק, שעמד מימינו של זנדר במעגל.

"את-ת-תה ראית אותה. היא נכנסה לחדר המנהל לפני שיצאת." אמרה ווילו, מרוצה מהשליטה שלה על הגמגום שלה.

"הוא התכוון לפרטים טכניים יותר. על האופי שלה, למשל." אומר זנדר.

"לא היה לי המון הזדמנות לבדוק. אבל היא נראית לי כמו אחת מהבנות האלה, ש..." היא מסתכלת במעגל ומבחינה בקורדיליה, בהרמוני, ובאפרודיטיה, שמרכלות בשקט. היא לא רוצה לתאר את באפי כאחת מהן, מחשש שיקבלו זו כהעלבה, לכן היא ניגשת וממשיכה את המשפט באוזנו של זנדר. "שכל החיים שלהן סובבים סביב איזה לק מתאים לתיק שלי, ואיזה נעליים לאיזו חולצה, ומי יוצא עם מי ." זנדר מהנהן, ו-ווילו חוזרת למקומה במעגל.

"שנתחיל  בתוכנית הקבלה שלה?" שואל אנג'ל, שעומד מימין לספייק. ניביו נוצצים בשמש, וכך גם שיערו החום הבהיר.

כל המעגל מהנהן אוטומטית, מלבד ילדה אחת, שמעט מהססת. ווילו רוזנברג לא רוצה לפגוע באחת הנערות הבודדות שהיו נחמדות אליה, אבל היא אפילו פחות רוצה להיות שונה מכולם. היא מהנהנת לבסוף, בערך שנייה אחרי כולם, ולא שמה לב, למבט שנועצות בה עיניו החומות  של אנג'ל.

-----

 

ווילו חזרה בחזרה לחדר, מבחינה ששתי הבנות עוד ישנות. ושלפה את הטלפון של הפנימייה מכיסה. זה היה מכשיר טלפון סטנדרטי, שנחסם כך שהוא יכול היה לתקשר אך ורק עם טלפוני פנימייה אחרים ועם הוריה. היא פתחה את התקנון של באפי, שנח לו על השידה, וצילמה את המערכת. לאחר מכן, שלחה את התמונה בארבעה עותקים. 

לאדם אשר היה רשום בטלפון שלה כוויליאם טרנר היא שלחה ראשון, ובתוכן ההודעה כתבה כך:

ספייק,

הנה המערכת של באפי.

היא לומדת איתך מדעים, מתמטיקה, ואנגלית., אתם כולכם איתה בכיתת האם.

ווילו.

לאחר מכן, היא שלחה הודעה לאלכסנדר האריס.

זנדר,

הנה המערכת של באפי.

היא לומדת איתך מדעים, היסטוריה, וגיאוגרפיה. אתם כולכם איתה בכיתת האם.

ווילו.

ליאם אולירי היה הבא בתור.

אנג'ל,

הנה המערכת של באפי.

היא לומדת איתך מתמטיקה, היסטוריה, וספורט. אתם כולכם איתה בכיתת האם.

ווילו.

אחרון היה דניאל אוזבורן, השקט מבין הארבעה.

אוז,

הנה המערכת של באפי.

היא לומדת איתך אנגלית, גיאוגרפיה וספורט. אתם כולכם איתה בכיתת האם.

ווילו.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 04.12.2013 · פורסם על ידי :Hermione11
תמשיכי, זה קצת סוף פתוח...

המשך ודחוף!!!!! · 05.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007