האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החיים שלא תועדו מעולם

חשבתם פעם מה קרה כשלילי וג'יימס היו בחיים? מה בדיוק קרה בלילה בו וולדמורט הרג את הוריו של הארי?



כותב: נטע פוטר1703
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2719
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, דרמה, פנטזיה וטיפה רומאנס - שיפ: ג'יימס/לילי - פורסם ב: 15.12.2013 - עודכן: 29.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4919
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני לא יכול לחכות" אמר ג'יימס בזמן שהוא יושב בחדר העתידי של התינוק שבבטנה של לילי, שיושבת ממש לידו, הוא ליטף את בטנה וחייך אליה "גם אני" היא ענתה לו "אני כבר לא יכולה לחכות לראות את פניו" היא הוסיפה, קורנת מאושר.


בעוד 3 חודשים יוולד הילד שלילי וג'יימס כל כך מחכים לו - כל יום הולכים לחדרו של התינוק וחושבים איך הוא ייראה ועל שמות בשבילו - הם חשבו על "ג'ון" ועל "ג'וני" אבל לא יכלו להחליט.

הגיע היום ולילי היתה בבית החולים על שם הקדוש מנגו, ג'יימס יושב לידה וליטף את ביטנה.
לילי עמדה ללדת, היא שכבה על המיטה התחולה בחדר הלבן בזמן שג'יימס הולך לידה ומתהלך הלוך ושוב ומחכה לרגע המשמח הזה. הגיע הרגע ולילי ילדה, הלידה היתה קשה אך משמחת ומרגשת, מיד כשלילי ראתה את התינוק, היא חשבה: "הארי".

 

הייתה אפשרות לעשות כישוף התאוששות, אבל זהו כישוף מסוכן ולילי פחדה שיקרה משהו לתינוק, וזה לא ישנה כלום אם היא תשאר בקדוש מנגו כמה ימים.

 

היא חיבקה את התינוק הזעיר, בן שעה, ששכב על בטנה התפוחה, ג'יימס חייך ואמר "אני כל כך שמח" "גם אני" לילי ענתה לו שערה הכתום מנצנץ "אני אוהב אותך" הוא אמר בחיוך ובעיניים נוצצות "גם אני אוהבת אותך" עיניה הירוקות מאירות ונראות למרחקים.

"שכחתי להגיד לך משהו" לילי אמרה "מה קרה לילוש?" "חשבתי על השם בשבילו" "באמת?" הוא אמר בחיוך "איזה?" הוא הוסיף בהתעניינות "הארי. הארי ג'יימס פוטר." "שם נפלא" הוא אמר בקול רך. 

 

לפתע הם שמעו קול נפץ חזק והארי התחיל לבכות. לילי ניסתה להרגיע אותו וג'יימס בדק מה קרה. "סיריוס" ג'יימס צעק בשמחה "שלום לך ג'יימס" סיריוס ענה בחיוך ובמעט גיחוך "איפה התינוק?" סיריוס שאל בהתעניינות "הוא עם לילי היא מרגיעה אותו כרגע" ג'יימס ענה "מרגיעה אותו?" סיריוס אמר בקצת דאגה "מה קרה?!" "אהה.. שום דבר, רק ש..." "רק שהפחדת אותו כשהתעתקת" לילי התפרצה "הו.." סיריוס ענה "אני מצטער מאוד, לילי, לא התכוונתי" הוא הוסיף "אוך, בסדר... אבל בפעם הבאה תשתדל להיכנס מהדלת, או בעזרת רשת הפלו" היא החוותה בראשה לעבר האח שעמדה באמצע החדר "אין בעיה, מבטיח" הוא ענה לה, "איך קוראים לו?" שאל "קוראים לו "הארי ג'יימס פוטר" "שם יפה" הוא חייך.

ולילי וג'יימס החליפו מבטים והנהנו בראשיהם לאות הסכמה. ג'יימס פנה לסיריוס, שלא הבין מה קורה: "סיריוס?" "מה?" הוא שאל "תרצה להיות הסנדק של הארי?" "בטח!" סיריוס התרגש וקפץ, חיוכו מתרחב מאוזן לאוזן, מה שהדגיש את שיניו צהובות, לילי וג'יימס חייכו בשמחה.

 

יום לאחר מכן


לילי התעוררה ביחד עם ג'יימס, הארי עדיין ישן. הם נעמדו והתלבשו בעזרת קסם. הם עמדו מעל הערסל שבו שכן הארי וחייכו "הוא כל כך חמוד ויפה" התמוגג ג'יימס "דומה לך" לילי ענתה בחיוך. לפתע הם שמעו נקישה חלשה על הדלת ופתחו אותה, בכניסה היו פיטר, רמוס, סיריוס, ג'ני (החברה הכי טובה של לילי) ואבי (אחת מהחברות של לילי). כולם קרנו מאושר, כולל הארי שישן. הם דיברו על כמה שהם שמחים על הולדת בנם החדש, על כך שהם לא חשבו על השם הארי ובכל זאת קראו לו כך ולמה ועוד כל מיני דברים שקשורים להארי.

 

יום למחרת

לילי וג'יימס חזרו הביתה לאחר  יומיים והביאו את הארי לחדרו, הוא התרגש וצייץ, הוא היה תינוק מאוד יפה וחמוד, עם שיער שחור כמו אבא שלו ועם פנים כמו של אבא שלו, רק עיניו הירוקות היו של אימו.


הם תלו שלט על הדלת שעליו כתוב "הארי" עם רקע אדום ועם כתב זהוב.

"לילה טוב הארי" ג'יימס ולילי אמרו בהתרגשות לאחר שהניחו את הארי במיטתו החדשה, "אנחנו אוהבים אותך מאוד" הם אמרו בלחש ושמעו אותו נושם בקול - מה שהוכיח שהוא כבר נרדם, הם צחקקו בשקט.

הם הלכו למיטה ושכבו "ג'יימס?" לילי אמרה "כן?" הוא ענה בקול עייף " אני כל כך שמחה" "גם אני שמח" הוא ענה, והוסיף: "לילה טוב, לילי שלי"הוא אמר ונרדם, "לילה טוב ג'יימס" היא אמרה "אני אוהבת אותך" היא לחשה בקול מנומנם ונרדמה.

 

שלושתם ישנו, מחייכים, מאושרים. הם לא ידעו כלום על מה שעומד לקרות.

הפרק הבא
תגובות

מיה פוטר1253 · 22.12.2013 · פורסם על ידי :ג'יני פוטר123
זה סיפור ממש מןתח ויפה הסוף ממש מתח אותי תמשיכי

תודה רבה :) · 22.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703 (כותב הפאנפיק)

יפה · 23.12.2013 · פורסם על ידי :נריה100
יפה

יפה · 26.08.2015 · פורסם על ידי :meg
כתבו הרבה על הבן של הארי וג׳יני אבל אף אחד לא חשב לכתוב על ההולדת של הארי. אהבתי!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007