האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אומץ

קודי ווסט הצעיר מגלה שיש דבר כזה רציף 9 ושלושה רבעים ונכנס אליו למרות שהוא לא קוסם.



כותב: kodi1101
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 852
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אין:| - פורסם ב: 21.12.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4930
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מסדרון בית הספר ריק. יש שם רק שני ילדים. אחד מהם עם חולצה שצויירו עליה פרחים, אממ רק רגע לא לילד הזה התכוונתי. התכוונתי לילד השני.

 

הילד השני, קודי שמו, היה לבוש בחולצה שחורה שעליה צויירה גולגולת מאיימת. מכנסיו היו שחורים וקרועים, והוא לבש אוזניות שחורות - גם צורתן היתה גולגולת.

 

תוך כדי שהוא הקשיב למוסיקה, קודי הוציא ספרים מהלוקר שלו וטרק אותו ברעש, מה זה אכפת לו.

 

הוא הכניס את הספרים לתיק, והתחיל ללכת לכיוון היציאה. הוא ראה ילד נשען על הגדר. "רוצה לבוא אלי?" שאל הילד. "יש לי את המשחק החדש של 'גולגולות בחורבה'!"

 

"לא עכשיו, קרטר," אמר קודי. "אני חייב להספיק להגיע לרכבת, והיא יוצאת עוד חצי שעה". קודי דחף את קרטר מפתח השער. "נתראה מתי שהוא, ווסט" נשמע קולו של קרטר.

 

קודי חלף על פני תחנת האוטובוס במהירות, וראה גבר ענק יושב על הספסל, סופר מטבעות שכמוהם לא ראה קודי מעולם. לאיש הזה היה זקן ושפם שחורים, ועיני חיפושית.

 

לקודי לא היה זמן לברר מה עושה האיש הזה. הוא הביט מבט חטוף בשעונו, והאיץ את ריצתו. על פניו חלף הבית של קרטר.

 

הוא ראה בחצר הבית ילדה קטנה עם שיער שחור האסוף בשתי קוקיות משקה גינת פרחים. "ודאי אחותו של קרטר" אמר לעצמו.

 

הוא חלף על עוד שלושה רחובות. הוא ראה תחנת רכבת שקראו לה 'קינג קרוס'.

 

הוא עבר על כמה רכבות וחיפש את רציף 10. רציף 1, רציף 2... הוא עבר על חמישה רציפים. הוא נעצר לשאוף אוויר והמשיך לרוץ. ברציף 9 נעצר שוב.

 

הילד שמאחוריו כנראה לא שם לב שהוא נעצר ונתקע בו. קודי התהפך ועשה מן סלטה באוויר לכיוון הקיר.

 

עוד שלוש שניות הוא יתקע בקיר וימות - כנראה. חבל שהילד דחף אותו ולא שם לב.

 

שלוש שתיים אחת... קודי לא הבין מה קורה. הוא היה ברציף אחר. "תשע ושלושה רבעים" קרא את השלט.

 

הוא ניסה לקום מהריצפה, אבל היד שלו די כאבה. איזה ילד משקפופר כזה, עם צלקת ברק מכוערת על המצח, ואיזה ג'ינג'י חנון כזה באו לעזור לו.

 

"תודה" אמר קודי. "בבקשה" אמר הילד הג'ינג'י. "איך קוראים לך?" שאל קודי. "אני רון וויזלי, וזה - " רון הצביע על חברו המשקפופר. "הארי פוטר!"

 

רון נראה מרוגש מעצם המחשבה על המשקפופר - סליחה - הארי פוטר. "איפו המזוודה שלך?" שאל המשק- כלומר- הארי פוטר.

 

"מזוודה?!" קודי שאל בבלבול מוחלט. "כן, צריכים מזוודה להוגוורטס. לא, רון?" אמר הארי המשקפופר. קודי קצת חייך בנוגע למחשבה.

 

"צריכים מזוודה להוגוורטס" אמר רון. "מה, אתה לא הולך להוגוורטס?" שאל רון בתמיהה.

 

"כולם לעלות!" נשמעה צעקה מרכבת.

 

קודי חשב -  לעלות, או לא לעלות?

תגובות

המשך!!!!!!! · 26.12.2013 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703
זה ממש יפה! רעיון טוב :) אבל הארי ורון לא הכירו בשנה הראשונה, אתה מתכוון לשנה אחרת? שנייה/שלישית/רביעית/חמישית?

הייתי ממש מפגרת-אה? · 19.04.2014 · פורסם על ידי :נטע לילי פוטר
חח ברור שהם הכירו... אין לי מושג למה כתבתי את זה

למה?!?!?!?!? · 12.02.2015 · פורסם על ידי :...All this time
תמשיכי, למה נטשת?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007