האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מלאכים

וולדמורט מת. המלחמה נגמרה- או שלא? חלק מאוכלי המוות שרדו- ועכשיו הם מבקשים נקמה. כוח לא צפוי יגיע לעזור, במטרה להחזיר את האור.



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1562
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח (?) - שיפ: לא מגלה - פורסם ב: 04.01.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4957
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוויר לא נקי, עשן. טירה. ריח של דם ומוות. איפה היא?

גשם. טיפותיו עוברות דרכה, אבל איך זה יתכן?

נחש. גדול. מולה. היא הרגישה צורך משונה לברוח. בדיוק כשעמדה לעשות זאת הנחש התרומם- מוכן לתקוף. אותה. היא עצמה את עייניה וחיכתה. המכה לא הגיעה. הנחש עבר דרכה, לא מבחין בקיומה. האם זה חלום? אבל איפה היא? ולמה הכל עובר דרכה? אולי זה חיזיון? שאלות ללא תשובות.

אור ירוק, מסנוור. מישהו צורח. קול מוזר, מחריד ולא נעים. הבזק אדום עובר דרכה. מה קורה מסביבה? האם האנשים המקיפים אותה הם בעצם שדים? ואם כן, למה הם נלחמים זה בזה? הבזק נוסף עבר דרכה, הפעם כחול. היא הביטה על האנשים סביבה. לא יכול להיות שכולם שדים. בשיעוריה היא למדה ששדים לרוב לא נלחמים זה בזה. אולי חלק מהם מלאכים? אבל היא לא למדה על מלחמות בהיסטוריה, ולמלאכים אין טירות. ולמה היא חולמת את החיזיון הזה? ואיפה היא?

פתאום היא הבחינה שהאנשים סביבה כבר לא נלחמים, אלא צופים. היא התקדמה אל האזור בו התקבצו, אבל לא הצליחה לראות על מה הם מסתכלים. נזכרת שיש לה כנפיים היא פרשה אותן והתרוממה לאוויר.

שני אנשים עמדו זה מול זה. אחד נער שחור שיער ומלוכלך, והשני... לא אנושי. בטח שד-נחש או משהו כזה. שניהם החזיקו מקלות עץ. ופתאום שניהם צעקו, והיא גם, לא מזהה את הקול המוזר היוצא מפיה. מהמקלות יצאו סילוני אור, ירוק ואדום, ובגלל שריחפה יחסית נמוך הם התקדמו לעברה, עומדים להתנגש בה ואחד בשני.  הגשם פסק.

בום. סילוני האור התנגשו בתוכה. היא הרגישה את העוצמה הגדולה שבהם בתוכה, ממלאת אותה. גופה זהר. הסילון הירוק חזר אל המקום ממנו יצא, כמו התנגש במראה. היא שמחה על כך שעזב אותה. העוצמה שלו הייתה אפלה. הסילון האדום התפוגג, אבל היא הרגישה שחלק ממנו נשאר בתוכה, כאילו קיבלה כוח.

הסילון הירוק פגע בשד-נחש-איש ששלח אותו. השד-נחש-איש, בקיצור נחשד"י, התמוטט. חלק מהאנשים הריע, ורץ לחבק את הנער. החלק השני- שהיה לבוש בשחור- הביט בתדהמה בנחשד"י. כנראה שהוא היה מנהיגם.

 

הארי חש צורך לא מוסבר להרים את מבטו לשמים. שנייה לפני ששדה ראיתו נחסם על ידי חבריו וחברי מסדר עוף החול וכל השאר הוא הספיק לראות משהו זוהר עם כנפיים מדהימות, מרחף עשרה מטרים מעליו.

 

ג'יני זינקה אל הארי מהשורה הראשונה של הצופים. הוא הצליח. וולדמורט מת. זה נגמר, סוף סוף. היא חיבקה אותו בכוח, שמה לב שמבטו נעוץ בשמיים. היא הרמיה גם את מבטה. כעשרה מטרים מעליה ריחפה- נערה צעירה. מוחזקת באוויר על ידי שתי כנפיים גדולות לבנות, זוהרת כולה. ג'יני מצמצה. הנערה נעלמה.

 

היא ידעה שאלה שניצחו הם הטובים. היא הרגישה את זה, את שימחתם, אושרם הטהור, הקלתם. את אבלם על המתים, בני משפחה, חברים. היא הביטה על הנער שחור השיער, שכעת חיבקה אותו נערה ג'ינג'ית. השניים הביטו עליה. וללא כל אזהרה מוקדמת השניים נעלמו, וכך גם הטירה וכל שאר האנשים. היא מצאה את עצמה במיטת הענן שלה, מביטה בקירות הענן, שמבעד להם נראו הכוכבים, של חדר הענן שלה.

 

המשך יבוא...

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ת"ב?

תגובות

אהבתי · 29.08.2019 · פורסם על ידי :edenli
חבל שנטשת :(

חבל · 12.09.2020 · פורסם על ידי :האגריד505
חבל שנטשת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007