האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחד באפריל

לילי רוצה למתוח את חברותיה באחד באפריל. גם ג'יימס רוצה למתוח את חבריו באחד באפריל. מה קורה כשהם מתכננים מתיחה ביחד?



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3857
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף? רומאנס? - שיפ: לילי/ג'יימס - פורסם ב: 01.04.2014 - עודכן: 06.05.2014 המלץ! המלץ! ID : 5073
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

חצי חודש לפני האחד באפריל חברותיה של לילי כבר חשדו בה, כלומר התוכנית שלה ושל ג'יימס עבדה בצורה מצויינת, או לפחות ככה חשבה בהתחלה.

בלי לשים לב החלה לילי לפתח רגשות כלפי ג'יימס. הם נפגשו אחת לשבוע בחדר הנחיצות. בהתחלה לילי הייתה מתעלמת מג'יימס ומכינה שיעורי בית, אבל איכשהו הם גם התחילו לדבר ולילי למדה להכיר אותו יותר טוב. להפתעתה התברר שהוא יותר עמוק ממה שחשבה, וגם מקסים.

כאשר נשארו עשרה ימים עד לאחד באפריל החליטה לילי לרמוז לג'יימס על רגשותיה כלפיו, עכשיו היא הייתה בטוחה שיש לה כאלו. היא לא ידעה מתי זה קרה, והיא לא ידעה איך. לילי רק ידעה שבוקר אחד היא התעוררה והבינה שהיא אוהבת את הפרחח הממושקף.

זה היה היום השבועי שלהם לפגישה, ולמרבה ההפתעה ג'יימס לא הציק לה בכלל אם לצאת איתה או לא. היא הופתעה ממנו לטובה.

"ג'יימס?" שאלה אותו כאשר יצאו מהכיתה הנטושה בה התאמנו הפעם בכמה לחשים לקראת המתיחה של ג'יימס - צביעת כל הסליתרנים באדום וזהב ואת שערם בכתום זוהר (את של סנייפ הוא תכנן לצבוע באדום שני עמוק עם קצוות ורודים זוהרים, אולי עם קצת צהוב- ירוק זרחני ומגעיל.) - וכן, היא כבר התרגלה לקרוא לו בשמו הפרטי.

"מה?" הוא נראה מופתע מעט מזה שפנתה אליו.

"אתה יודע, אתה יכול להמשיך להציק לי. אולי יום אחד דעתי תשתנה." היא חייכה. "להתראות, נפגש מחר." זה היה חלק מהתוכנית שלהם על מנת לעשות אותה לאמינה. היא החלה להתרחק, בעוד ג'יימס עומד מבולבל בפתח הכיתה.

"רגע, מה?" הוא שאל בבלבול. "לילי!" קרא ג'יימס ומיהר להשיג אותה.

"חשבתי שהשמיעה שלך בסדר." היא ענתה לו בתמימות.

"את רצינית?" ההפתעה נשמעה בקולו. היא השיבה לו במבט זועם. הוא חייך. "הגעת למסקנה שסוף סוף השתנתי?"
"כן, אידיוט." לילי החלה לחשוב שהוא קשה תפיסה. ולפתע נצמדו שפתיו של ג'יימס לשפתיה, לאחר שהגיע למסקנה שהיא לא תסטור לו אם יעשה זאת. "אידיוט שאני אוהבת." מלמלה כנגדו כאשר התנתקו. הוא רק חייך שוב. 

"זה משנה את המתיחה שלנו?" הוא שאל. לילי חשבה קצת. "לא. רק שהמתיחה לא תהיה מתיחה." היא חייכה אל ג'יימס. מי היה מאמין לפני שנה שהיא תתאהב בו לבסוף ותסכים לצאת איתו? כנראה רק ג'יימס. הוא נישק אותה שוב. ללילי עלה פתאום רעיון מבריק למתיחה לסליתרנים.

"מה דעתך להוסיף היקי לכל הבנים בסליתרין?" שאלה, מופתעת מעט מהרעיון של עצמה.

לאחר שהתנער מההפתעה קרא ג'יימס, "לילי, זה רעיון מצוין!" ואחר הוסיף, בהרהור, "איך אני וסיריוס לא חשבנו על זה?"

חיוכה של לילי התרחב. "ודוגמת לבבות?" הציעה. חיוכו של ג'יימס התרחב גם כן. "אני חושב שאני משפיע עליך לרעה." השיב, ושפתיו פגשו שוב את שפתיה.

"אתה יודע?לא אכפת לי."

 

בבוקר האחד באפריל, כאשר נכנסו הקונדסאים (חוץ מג'יימס) וחברותיה של לילי לאולם הגדול הם הופתעו לראות את ג'יימס ולילי יושבים אחד ליד השני ומתנשקים. קריאות התדהמה שבקעו מפיותיהם גרמו לזוג להתנתק ולחייך באשמה. גם פרופסור מקגונגל, שבדיוק נכנסה גם היא לאולם, הביטה בהפתעה על השניים. דמבלדור, ממקומו בשולחן המורים, חייך כיודע דבר.

"אני מניחה שזאת לא מתיחת אחד באפריל?" שאלה פרופסור מקגונגל את לילי וג'יימס כאשר עברה לידם בדרכה לשולחן המורים. 

"לא פרופסור." ענתה לה לילי. "יש לנו אחת מוצלחת יותר." הפרופסור חייכה גם היא. "ומכייון שאין לי הוכחה שאלה אתם-" משפטה נקטע כאשר דרך דלתות האולם נכנסו הסליתרנים, אומללים ומצחיקים מתמיד. שערן של הבנות היה צבוע בכתום זוהר, מעוטר בלבבות קטנים בצבע טורקיז, והשילוב היה מזעזע. שערם של הבנים היה צבוע בסגול עמוק, עם לבבות בצבע צהוב זרחני. שערו של סנייפ היה צבוע בורוד עמוק, עם סימני נשיקות ירוקים ופסים סגולים וכחולים. ואל נא נשכח את ההיקי שהיה על כל אחד ואחד מהם, בולט מאוד בצבע ירוק יער על רקע העור האדום. וכמובן הבגדים והנעלים הזהובים. אין ספק, לילי עשתה עבודה טובה בבחירת הצבעים.

פרופסור מקגונגל התחילה לצחוק, ולאחר מכן מחאה כפיים, אבל קצת, כי היא מורה. "חמישים נקודות לגריפינדור." היא אמרה, קרצה להם והסתלקה, מגלה את הקונדסאים וחברותיה של לילי פעורי הפה שעמדו מאחוריה. סיריוס התחיל למחוא כפיים ראשון, ולאחר מכן שאל את לילי, "את תצטרפי אלינו למתיחות מעכשיו?"

לילי משכה בכתפיה, מסתובבת אל ג'יימס. "ההחלטה שלך." הודיע לה, פונה לנשק אותה שוב.

                                                                                                  הסוף


זהו, נגמר. לא יהיה המשך, אז אל תבקשו.

אני יודעת שהפרק היה קצר, אבל בכל זאת, תגובות?

הפרק הקודם
תגובות

יפה · 06.05.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וזלי

תודה (: · 06.05.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)

חמוד *-* · 06.05.2014 · פורסם על ידי :ליאלוש
אהבתי :)

מקסים :) · 06.05.2014 · פורסם על ידי :גולהומניק
מה דעתך על אפילוג קצר ?

תודה לשתיכן (: · 07.05.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
ולא - לא יהיה אפילוג, זה דושוט.
חוצמזה "והשאר היסטוריה."

ממש אהבתי! · 14.05.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
תודה רבה שהמשכת! :)

אהבתי מאוד! · 24.12.2014 · פורסם על ידי :שרי (הארי) פוטר
זה חמוד נורא נורא.

? · 20.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר
ומה המתיחה שלילי מתכננת לחברותיה?
צריך המשך לזה.
ומה זה היקי?

מאוד אהבתי · 25.02.2016 · פורסם על ידי :הראל HD
מהמם!

מושלם. · 25.09.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
פשוט מושלם

את כותבת ממש טוב! · 20.11.2018 · פורסם על ידי :דנה ברזילאי
והפיק כתוב טוב, ומקורי

אוקי · 27.08.2020 · פורסם על ידי :נבוט
אני הגעתי למסקנה שכל הפאנפיקים שבמומלצים זה חירטוט!
אבל זה פאנפיק נחמד

מהמם · 28.08.2020 · פורסם על ידי :Sophie Foster
אני המלצתי.
וזה גם עכשיו במומלצים!!!

כל כך חמוד · 30.08.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה המוות
מתוק ממש ,מגיע לו שהוא יהיה במומלצים:)

אעע זה מהמםם · 31.08.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
סוף סוף במומלצים!!
אהבתי ממש!!
ונראה לי שמתיחה שלילי הייתה אמורה לעשות לחברות שלה היה שהיא יוצאת עם ג'יימס, אבל בסוף זה כבר לא היה מתיחה, כי היא בכמת התאהבה בו, אז...
בקיצור מהמםם

אהבתי את הרעיון · 02.09.2020 · פורסם על ידי :shudaw wonters
אני יודעת שאמרת שלא יהיה המשך אבל אני ממש ממש ממש הייתי רוצה שזה יהיה קצת יותר ארוך כאילו. שיהיה זמן להתחבר לדמות וגם להכיר באמת את ג'יימס...

אהבתי:) · 03.12.2020 · פורסם על ידי :ydl123
יפה ממש

:) · 11.04.2021 · פורסם על ידי :נמלה
אהבתייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007