האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לאב מי לונה, לונה לאב(מי)גוד

Love me Luna, Luna love me good
Love me like my boyfriend should



כותב: הרמיוני האחת והיחידה XD
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2086
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: פנסי/לונה פנסי/דראקו - פורסם ב: 17.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5343
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

(מבוסס על השיר Love Me Luna של Swish and Flick)

תהנו :)


 

Love me Luna, Luna love me good
Love me like my boyfriend should


אני יודעת שיש לי חבר. ולא סתם חבר- אחד מוצלח במיוחד. דראקו מאלפוי, האחד והיחיד! ואני גם לא אוהבת בנות. כמובן שלא!!! אני ממש לא לסבית. ובכל זאת, יש לי את התחושה המוזרה הזאת, את הצמרמורת שעוברת לי עמוק בתוך הבטן, בכל פעם שמבטי רואה את השיער הבלונדיני, את העיניים התכולות, הסקרניות, שחצי מביטות בי, וחצי רואות עולם סודי ששייך רק להן (לפחות כשהיא לא לובשת את המשקפיים הצבעוניות והגדולות יתר על המידה שמחביאות את העיניים היפייפיות שלה). אך, לונה.

לונה... התעלומה של בית הספר, הדבר הכי מושלם שמסתובב בין הקירות התמפרקים האלו. לונה לאבגוד. ושלא תבינו לא נכון! כל הרגשות האלה לא קשורים לאהבה! ממש לא. אהבה זה רגש אחר לגמרי. רגש, שכל סלית'ריני שמכבד את עצמו ימנע מלהרגיש. ואני הרי סלית'רינית! סלית'רינית שמכבדת את עצמה. מאוד, אפילו! כך, שהמשיכה המוזרה ללונה נשארת בגדר תעלומה. הרי כבר אמרתי שיש לי את החבר השווה ביותר ביקום. וזה לא שאני לא מרוצה איתו. ברור שאני מרוצה! הו, לא! מאלפוי יודע לרצות כל אחת! הוא גורם לכל אחת להרגיש מיוחדת, וכשאני לידו אני בהחלט מרגישה בעננים!

אבל מה שאני מרגישה ללונה בכלל לא קשור לדראקו. המשיכה המוזרה שאני מרגישה למעופפת הרייבנקלואית לא קשור לאף אחד, ולמעשה, אף אחד גם לא צריך לדעת על זה! הזוגיות עם דראקו העלתה את המעמד החברתי שלי (שגם קודם היה לא רע) לשמיים. אני לא יכולה לאפשר לעצמי לרדת ברמה. והרי זה מה שיקרה אם מישהו יגלה!!! כן- אני צריכה בכלל לשכוח. כן! לשכוח את לונה. הרי יש לי את כל מה שכל בחורה הייתה מבקשת, והרבה יותר מזה! זהו. מהיום אני צריכה לעשות בדיוק את כל מה ששאר הסלית'רינים עושים- להפנות מבט בגועל בכל פעם שהיא עוברת, לגחח בלעג לשמע התיאוריות המוזרות שלה בנוגע לשנורקקים פחוסי הקרן שלה, והנרגולים... לונה המג'נונה. כן. ככה אני צריכה לקרוא לה. כמו שכל סלית'ריני שמכבד את עצמו קורא לה.

אוקי. על מי אני עובדת?! אני צריכה אותה. חייבת, לפחות פעם אחת, להרגיש אותה קרובה אלי, להרגיש את הגוף שלה צמוד לשלי, את הנשימה החמה שלה מתמזגת עם הנשימה שלי, את השפתיים הבהירות שלה על השפתיים שלי...
אבל אסור לי! אסור. פשוט אסור. לא פנסי את לא יכולה לחשוב עליה יותר. את צריכה להפסיק את הפנטזיות האסורות האלה! הרי את לא כזאת. את לא אחת מהן. את לא... לסבית. כן פנסי- את אוהבת בנים. את חייבת לאהוב בנים. אין אפשרות אחרת. לפנסי פרקינסון אסור להרגיש כלפי לונה את מה שהיא אמורה להרגיש כלפי דראקו!

הרי אני יודעת שדראקו גורם לי הנאה. אז למה? למה אני רוצה משהו אחר? למה אני... צריכה משהו אחר? למה אני מרגישה שאני חייבת משהו אחר? אותה?! מה לא טוב לי במה שיש לך?! הרי יש לי כל כך הרבה!!! גם בלי דראקו, יש הרבה בנים שישמחו להיות איתי!

אבל לא משנה כמה אני אומרת את זה לעצמי, עמוק בלב, במקום נסתר, אני יודעת את התשובה לכל השאלות האלה- דראקו גורם לי להרגיש טוב, אבל לא גורם לי להיות מאושרת. עם דראקו, אין רגשות, יש רק אהבה פיזית. יש רק סקס. דראקו בחיים לא יביא לי מכתב אהבה, או יזכור מתי עבר חודש שאנחנו ביחד (שזה, למעשה, היום), או יביא לי פרחים ושוקולד, או יסמן בלבבות ופרפרים את יום השנה יחד (לא שדראקו אי- פעם יגיע לשנה יחד עם מישהי! את הרוב הוא זורק אחרי יום יומיים...). אבל לונה תעשה את כל זה. אני יודעת שכן. אני בטוחה שכן! כי זאת לונה. ובגלל זה אני אוהבת אותה.

אז כן- אני אוהבת את לונה. אני אוהבת אותה ולא אכפת לי שסלית'רינים לא מרגישים אהבה, אני אוהבת אותה ולא אכפת לי שיש לי חבר מושלם, אני אוהבת אותה עד כדי כך שאני מוכנה לוותר על כל המעמד החברתי שלי כדי להיות איתה. 

אבל אני לא לסבית. אני פשוט אוהבת את לונה לאבגוד.


אגב זה השיר:

https://www.youtube.com/watch?v=JCV6Q5W06rQ

תגובות

נחמד · 18.07.2014 · פורסם על ידי :Lady D
ממש חמוד, הצלחת ממש להביא את הרגשות שלה פה, מדהים.

תודה · 18.07.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
שמחה שאהבת!

יפה ^^ · 18.07.2014 · פורסם על ידי :~Anima Libera~
יצא ממש טוב ויפה <:

וואו! · 19.07.2014 · פורסם על ידי :miley smiley :D
אף פעם לא חשבתי עליהן כזוג. אהבתי את הכתיבה שלך זה נראה כאילו ממש הבנת את האופי של הדמות. כל הכבוד!!!

תודה · 19.07.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
לשתיכן. ..

חמוד כזה... · 05.11.2014 · פורסם על ידי :Demons Run
מעולם לא חשבתי על פנסי כאל מישהי עם רגשות.... בתכלס תמיד חשבתי עליה כמישהי שרוצה את דראקו רק בגלל המעמד וזהו. ובפאנפיק הזה את מביאה את הצד האחר של פנסי שאף אחד מעולם לא ראה ולא יראה, על פי מה שהיא אומרת.
באמת יפה

תודה · 06.11.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
כן בספרים היא דמות ממש ממש מעצבנת וחסרת רגשות

מסכימה · 23.12.2014 · פורסם על ידי :starwarsandmarvel
לא משנה כמה פעמי קראתי את הספרים, אף פעם לא התרכזתי בפנסי פרקינסון, היא מעולם לא הייתה מראש מעייניי, היא הייתה הדמות שכולם יודעים מה היא: נבזית מעצבנת וחסרת כל תכונה דומיננטית כל שהי, שיכולה אולי להיות מעין ניגוד לעוד תכונה... זה נהדר!

גם אני חשבתי ככה על פנסי · 24.12.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
ואז היה איזה פאנפיק שממש שינה את דעתי עליה... ואז בדיוק שמעתי את השיר הזה והכל התחבר לי ביחד :)

מקסים! · 01.05.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
וואו.

תודה · 02.05.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
:)

כולם טומטומיםםםם · 08.11.2023 · פורסם על ידי :איפה עדי אשל????

מגניב ממש! · 19.12.2023 · פורסם על ידי :Hyunlix
חח חשבתי שאני היחידה שמכירה את השיר הזה...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007