האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חיים רק פעם אחת. או שלא?

היום חייה של ג'יני משתנים. היא נסעה ללונדון, אך המונית התנגשה במכונית אחרת וג'יני מתה. מאז היא חיה את אותו היום מחדש, כל יום עם כוחות אחרים.



כותב: Luke Robert Hemmings
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6831
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הארי וג'יני - פורסם ב: 22.07.2014 - עודכן: 15.08.2014 המלץ! המלץ! ID : 5364
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ה-4.5, שעה 3:00 בבוקר, בית משפחת וויזלי


אני מתעורrת בבוקר כשהאור מבחוץ צורב בעיני. אני קמה לאט מהמיטה ומתחילה להתארגן. אני נזהרת מאוד להיות בשקט כדי לא להעיר אף אחד. אני רוצה להגיע לסמטת דיאגון לבד כדי לקנות מתנה לאמא ואבא ליום הנישואין בלי שכל השאר יצטרפו אליי, או שאמא ואבא יגלו. בכל המקרה, אני יוצאת לאט מהחדר וקופצת כאני שומעת דלת חורקת נפתחת "לאן את הולכת, ג'יני?" רון אומר בקול שמרמז שהוא עדיין חצי ישן. "הממ אני רק הולכת להכין לעצמי הממ ארוחת בוקר" אני מגמגמת "רוצה גם משהו?" "הדבר היחיד שאני רוצה הוא לחזור לישון" הוא אומר וחוזר אל המיטה שלו.

אני מתגנבת למטה בלי להרעיש ויוצאת החוצה. המונית כבר מחכה לי שם. אני נכנסת פנימה והמונית מתחילה לנסוע. כעבור שעה בערך אני מתחילה לזהות את הרחובות בלונדון. "הו כן תעצור פה בבקשה" אני אומרת, משלמת לנהג ונכנסת אל הקלחת הרותחת. יש כאן בקושי 6 אנשים, את רובם אני מכירה, אבל אני לא עוצרת להגיד שלום, אני עוד צריכה להספיק לחזור לפני שאמא תתעורר. היא עוד תתחרפן אם היא תגלה שאני לא במיטה.

אני מפלסת את דרכי בסמטת דיאגון ועוצרת במספר חנויות עד שאני מוצאת מן מכונה ישנה של מוגלגים ששומעים בה מוזיקה (המוכר קרא לזה רדיו) ושרשרת בצבע כסף בצורת תלתן עם 3 עלים.

אני ממהרת לחזור ולהזמין מונית. השעה רק 4:47 אני אומרת לעצמי, תירגעי, את תספיקי, יש לך עוד המון זמן. אני ממהרת להיכנס אל תוך המונית ומזרזרת את הנהג. אנחנו נוסעים במהירות עצומה והדבר הבא שאני רואה הוא- כלום.

 

אני מתעוררת בחדר שלי כשאור הבוקר צורב עיני, כרגיל. אני קמה ומתחילה להתלבש, ואז אני נזכרת מה קרה אתמול. הייתי בתואנת דרכים. איך שרדתי? ואיך הגעתי חזרה הביתה?

אני יוצאת מהחדר והולכת אל המטבח. כרגיל, אמא שם, מכינה לנו ארוחת בוקר. "בוקר" אני אומרת לה מתחילה לערוך את השולחן לארוחה. "בוקר טוב, ג'יני. איך ישנת?" היא שואלת בחיוך. "מעולה. הממ אבל אמא? יש לי שאלה. איך הגעתי למיטה אחרי התאונה ואיך זה שלא נפצעתי?" אני שואלת בתקווה שהיא תוכל לתת לכל המקרה של התאונה הסבר הגיוני. "תאונה? מותק לא היית בשום תאונה. בטח חלמת או משהו" היא מצחקקת לעצמה. "חלום? זה בהחלט לא היה חלום. אני לקחתי מונית לסימטת דיאגון כדי לקנות לך ולאבא מתנה ליום הנישואין שלכם וכשחזרתי הנהג מונית עשה תאונה! אין מצב שחלמתי את זה! אי זוכרת את זה טוב מאוד איך שאת לא זוכרת?" אני נסערת. ואז קורה דבר מוזר, אני שומעת את אמא צוחקת ואומרת שבטח השתגעתי, אבל אני לא רואה את הפה שלה נתפתח. "איך עשית את זה?" אני שואלת אותה בתדהמה. "עשיתי את מה?" היא שואלת. "את דיברת ולא הזזת את הפה" אני אומרת קצת בחוסר סבלנות. "אני לא אמרתי כלום, ג'יני יקירה" היא ממלמלת בעודה קוראת לשאר המשפחה לבוא לשולחן. מוזר... אני חושבת לעצמי. מה למען השם קורא פה?

אבא ורון נכנסים למטבח וגם הם מדברים מבלי להזיז את השפתיים. אבא מדבר על מכונה מוגלגית חדשה שהוא מצא ורוצה כבר לפרק, ורון מדבר על כמה שהוא רוצה כבר לאכול. איך הם עושים את זה? איך הם מדברים מבלי לפתוח את הפה?

לאחר מכן פרד וג'ורג' נכנסים למטבח. וכמובן, גם הם מדברים מבלי לפתוח את הפה. בשלב הזה אני כבר מבינה מה קורה פה.

הם לא מדברים. אלה המחשבות שלהם. אני קוראת מחשבות.

אבל למה? ואיך? אולי זה קשור לתאונה שאף אחד לא זוכר ולא מדבר עליה? לא מגיע לי הסבר לכל זה?

ממש בשניה שאני גומרת לתהות בכל זה, אני מרגישה שאני נשאבת למקום אחר. זאת אומרת, לא כולי, רק הראש שלי, הגוף שלי נשאר בשולחן וממשיך לאכול עם כולם. אני חייבת לומר שבאותו רגע שאני נשאבת אני לא חושבת איפה אני? איך הגעתי לפה? ודברים כאלה. אני דווקא חושבת שזה היה יכול להיות נורא מגניב אם הייתי יכולה לשחק קווידיץ' ואז שיקרה מה שקרה עכשיו והראש שלי יוכל לפתור את שיעורי הבית שלי. זה יכול להפוך את החיים לכל כך הרבה יותר קלים.

"ברוכה הבאה, ג'יני" אני שומעת קול מוכר אומר. אני מסתכלת לפני ורואה שאני נמצאת בקלחת הרותחת עם לא אחר מאשר סדריק דיגורי. "סדריק?" אני נדהמת, הוא לא מת כבר? אני תוהה לעצמי. "אני מאמין שיש לך מספר שאלות" הוא ממשיך. אני מתעשתת "כן. רציתי לדעת בעיקר מה קורה פה?" אני אומרת, אני מרגישה שאני משתגעת. מה אני עושה פה עם סדריק דיגורי? "אוקיי, דבר ראשון. אני כאן כדי להסביר לך מה קרה, מה קורה, ומה יקרה." הוא מסביר לאט. "אתמול, ה-4.5 בשעה 4:52 בבוקר, עברת תאונת דרכים ונפטרת." הוא ממשיך למרות הבעת התדהמה שעל פני. "היום בבוקר התעוררת שוב פעם ל-4.5, ובטח תהית למה" הוא אומר. "ברור שתהיתי למה" אני אומרת ומגלגלת עיניים. הוא מתעלם ממני וממשיך "המטרה שלך היא למצוא את האדם שהכי יתגעגע אליך אם תמותי, ולגרום לו שמחה. לשם כך התעוררת היום עם כוחות. היום תוכלי לקרוא מחשבות. יהיו אנשים מסוימים שהכוח לא יוכל לפעול עליהם, מפני שהם מוכשרים נורא בתחום מסוים, או פשוט קוסמים מוצלחים." הוא אומר "יש לך שבוע לגלות מיהו האדם שיתגעגע אלייך הכי הרבה אם תמותי. ועד שתמצאי מיהו תתעורי כל יום ל-4.5 עם כוחות אחרים. בהצלחה" הוא מוסיף ולאט לאט הוא והקלחת הרותחת מתחילים להתפוגג, ואני נמצאת שוב פעם במטבח בבית. 

אני מסתכלת מסביבי ומנסה לקרוא את מחשבותיהם של בני משפחתי. אני מצליחה לקרוא את של כולם. כמובן, אף אחד במשפחתי הוא לא בעל כישרון מיוחד או קוסם מוצלח ברמה מדהימה.

אני מתכוננת לחזור מהחופשה להוגוורסט לשנה החמישית שלי. רון והחברים שלו בשנה השישית. אני בדרך כלל נמצאת איתם כך שאנחנו הולכים כולנו יחד לתפוס לנו קרון ברכבת להוגוורטס. כשאנחנו מתיישבים אני מנסה לקורא את המחשובות של הרמיוני ושל הארי. כצפוי, אני לא מצליחה, הרמיוני היא מאוד חכמה והארי הוא בהחלט קוסם מוצלח ומוכשר. 

אנחנו מגיעים להוגוורטס ואני מנסה לגלות מי יתגעגע אליי הכי הרבה. אני שואלת את רון, פרד, ג'ורג' ולונה מה הם היו עושים אם הייתי מתה. אבל לפי המחשבות שלהם, אני מבינה שזה לא הם. האחים שלי בעיקר חשבו על לקחת לי את החדר. ולונה, כרגיל, חשבה על כל מיני יצורים שלא קיימים.

לא הספקתי היום לחקור את הרבה תלמידים. הצרה במשימה הזאת היא זה יכול להיות כל אחד. אפילו סתם משהו שאני לא מכירה שאוהב לראות אותי משחקת קווידיץ' או שפשוט אני סתם מוצאת חן בעיניו.

אני מחליטה על מספר תלמידים שאצטרך לחקור מחר, עם הכוחות החדשים שמי יודע אלה כוחות הם יהיו. בין התלמידים האלה יש חברות שלי מהכיתה, הארי, הרמיוני, אמא ואבא.

אני מתיישבת בחדר המועדון, מותשת לגמרי מהחקירות של היום ומהלימודים. הרמיוני מתיישבת לידי. היא נראת מודאגת. "מה קרה?" אני שואלת אותה. "ה.. ה-המ-המשחק.. היום.." היא ממלמלת בזמן שהיא מתייפחת. המשחק! לגמרי שכחתי ממנו! הייתי כל כך עסוקה היום ששכחתי לגמרי ממשחק הקווידיץ' שהיה היום! "מה קרה בו? הפסדנו? כולם בסדר?" אני שואלת. היא מנידה בראשה לשלילה "זה רון. המרביצן פגע בו חזק מאוד והוא נפל מגובה 35 מטרים" היא אומרת בעצב ומשפילה את מבטה "בואי, כולם כבר במרפאה." היא מושכת אותי אחריה ואנחנו ממהרות אל המרפאה. אנחנו נכנסות במהירות ואני מתיישבת ליד המיטה שלו במקום אמא. "הוא יהיה בסדר, ג'יני" מרגיע אותי אבא. אבל אני לא נרגעת. בשלב מסוים כבר כולם יוצאים מהחדר והולכים לישון ואני מתנדבת להישאר עם רון במרפאה, במילא אין לי משהו יותר טוב לעשות. מאדאם פומפרי מכבה את האורות במרפאה, ואני ורון נשארים שם לבד. הוא עדיין לא התעורר. הוא כבר 3 שעות לא בהכרה אז הוא אמור להתעורר בקרוב. מאדאם פומפרי אמרה לי לקרוא לה כשהוא מתעורר כדי שתוכל לבדוק אותו.

הדקות עוברות. 23:26. 23:59. 00:41. בשלב מסוים העיניים שלי נעצמות מעצמן. ואני נרדמת.

אני מתעוררת בבוקר שוב במיטה שלי. בתאריך ה-4.5, עוד פעם. אבל הפעם עם כוחות אחרים.



זה הפאנפיק הראשון שלי^^

פרק ראשון, אשמח לתגובות בונות על מה אוכל לשפר ואם אהבתם :)

הפרק הבא
תגובות

נחמד מאוד- · 22.07.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
אהבתי את הרעיון, הוא מזכיר לי ספר שקראתי לא מזמן- לפני שאפול מאת לורן אוליבר- ושממש אהבתי.
שמתי לב היו כמה שגיאות בסידור הפסקאות ובפיסוק שאני בטוחה שבטא יוכל לתקן בקלות.
אשמח לקרוא את ההמשך. בהצלחה!

תודה רבה^^ · 22.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
כן, לקחתי את הרעיון הכללי מ"לפני שאפול".
אבל זה לא יהיה אותו הדבר כי אני אישית לא קראתי את הספר (אני מחכה שחברה שלי תגמור אותו ואז היא אמרה שהיא תביא לי) , פשוט את הרעיון הכללי שהיא חיה את אותו יום מחדש לקחתי משם :)
אני מאוד שמחה שאהבת, חשוב לי מאוד לשמוע ביקורות על הכתיבה שלי ולדעת מה אני יכולה לשפר ^^

מושלם · 22.07.2014 · פורסם על ידי :snow-white
זה ממש יפה תמיד אמרתי לך שאת מוכשרת ואתמול סיימתי את הספר...
אהבתי את הרעיון אבל יש משהו לא הגיוני אם היא מתה בבוקר אז איך היא עדיין חיה בערב ועוד משהו שנה מתחילה ב1 לספטמבר אז איך היא התחילה את השנה?
אבל בסך הכל זה יצא יפה :*

תודה♥ · 22.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
תודה ♥
נכון שבפעם הראשונה היא מתה בבוקר אבל היא מתה ככה בכל הימים. היא פשוט מתה מסיבות שונות. העיקרון הוא שהיא חיה את היום כל פעם מחדש אבל היום תמיד נגמר כשהיא מתה עוד פעם. אם היא הייתה מתה כמו בפעם הראשונה, בבוקר, אז זה לא היה מעניין כי לא היה המשך ליום הזה.
ותודה על ההערה על תחילת הלימודים. הסתכלתי ואת צודקת. אז שיניתי את זה, שהם חזרו מחופשה בבית.

וואו..... · 22.07.2014 · פורסם על ידי :אני חולה על הארי פוטר!!!
עם הפרק הזה כזה מושלם אז מה יהיה עם השאר?!
אני מקווה שתמשיכי מהר כי זה מדהים אבל בלי לחץ
ונ"ב; אני נרשמתי לעידכונים אז אני מצפה לעוד פרקים ולא אכפת לי כמה אפילו עוד 1 העיקר שיהיו עוד בבקשה.

תודה רבה ! :) · 22.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
תודה רבה אני מאוד שמחה שאהבת!
בהחלט יהיו עוד פרקים :)
אני אמשיך בקרוב ואשמח תמשיכו לקרוא ^^

כפרה עלייך פשוט מושלם · 25.07.2014 · פורסם על ידי :אתה מוצא חן בעיניי
אהבתי מאוד את הכתיבה יש לך סגנון ורוח חיים מעולה לדעתי את יכולה להיות סופרת מוצלחת ואפילו יותר מזה!!!
הרעיון הוא מגניב ומעורר מחשבה! זהו אחד הפאנפיקים הטובים ביותר שראיתי בכל הזמן שבו אני בפורטל!!!
אני מחכה בקוצר רוח לראות ולקרוא את המשך הפאנפיק!


תודה !! ^^ · 26.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
תודה רבה !
אני מאוד שמחה שאהבת ^^
הפרק הבא יפורסם בקרוב :)

אבל · 26.07.2014 · פורסם על ידי :לייטנינ
מתי בדיוק?

הרגע ^^ · 26.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
השנייה הוספתי אותו :)

מ-ד-ה-י-ם-! · 26.07.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
בכתיבה ממש יפה והרעיון מהמם!
הכל פשוט וואו, ועוד לפיק ראשון... אין לי מילים!

תודה רבה! ^^ · 26.07.2014 · פורסם על ידי :Luke Robert Hemmings (כותב הפאנפיק)
אני מאוד שמחה שאהבת! ^^

זה מי בני אלמוות 1לנצח · 05.10.2017 · פורסם על ידי :סוכריות ברטי בורט בכול הטעמים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 540 617 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007