האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הבלונדינית

אופל היא אחותו הרייבנקלואית של דראקו. כשוולדמורט מטיל עליו משימה מסוכנת, היא מנסה לנחם אותו - אך הוא כועס עליה. האם יתחדש הקשר בין השניים?



כותב: Ophelia
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3571
2 כוכבים (2) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא יודעת... תחליטו אתם - שיפ: דראקו/פנסי, דראקו/OFC - פורסם ב: 01.08.2014 - עודכן: 31.08.2014 המלץ! המלץ! ID : 5395
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רק הבהרה קטנה, לגבי הדירוג:

הפאנפיק מדורג כpg13 פשוט בגלל שיהיו בו קרבות. לא יהיו דברים שקשורים למין, אם זה מטריד אתכם.

למען האמת, איני יודעת אם pg13 הוא הדירוג הנכון לפאנפיק. הדירוג הנכון יהיה הדירוג של הסדרה המקורית, כך שזה לשיקולכם.

יהיו קרבות - הפיק מתרחש בשנתם השישית של הארי, רון, הרמיוני ודראקו.

קריאה מהנה!

 

אופל פסעה באטיות במסדרון החשוך, ממוללת באצבעותיה את שערה הבלונדיני. המסדרון היה ריק ושקט, והיא הרגישה בו בטוחה.

הנערה הצעירה לא מיהרה. היא התהלכה בשלווה, בוחנת את הסביבה, כשלפתע שמעה התייפחות חנוקה מתוך אחד החדרים, שזיהתה כשירותי הבנים. הקול היה מוכר לה.

היא החלה להתקדם בצעד מהיר יותר, עד שהגיעה אל דלת החדר. מעל הכיור רכן נער, תלמיד שנה שישית, בעל שיער בצבע זהה לזה של אופל.

"דראקו?" היא שאלה בהיסוס. הנער קפץ כששמע את שמו, והסתובב אל אופל במהירות.

"אהה, זו רק את," אמר בהקלה. פניו היו שטופי דמעות. "בואי הנה."

"אלה שירותי הבנים, דראקו," אמרה אופל בחיוך. הוא חייך חיוך קלוש בחזרה, ואז הביט לצדדים ויצא למסדרון.

השניים התיישבו בפינה, על הרצפה. אח ואחותו, המנחמת אותו.

"דראקו, הכל בסדר?" שאלה אופל את אחיה שישב לצידה, מכווץ, בראש מורכן.

הוא הנהן, אך היא לא האמינה לו אף לא לרגע.

"מה קרה?" שאלה אותו. הוא היה מבוגר ממנה בשלוש שנים בלבד, אך הם לא הרבו לדבר - בעיקר משום שאופל התמיינה לרייבנקלו, ולא לסלית'רין.

"זו שוב המשימה שלך?" שאלה אופל בזהירות. דראקו הרים אליה את מבטו. "כן," אמר בשקט.

היא הניחה את ידה על ידו.

"דראקו, אתה תהיה בסדר," ניסתה לנחם אותו, למרות שלא ידעה מהי המשימה. אדון האופל לא נהג לחלוק איתה מידע - היא לא הייתה סלית'רינית, כך שהוא סמך עליה פחות מעל שאר בני משפחתה.

"אני לא אהיה בסדר." קולו של דראקו היה שבור. "הוא נתן לי את המשימה הזו כדי שאני אמות תוך כדי ניסיון. הוא רוצה להעניש את אבא ואמא. לא אכפת לא אם אצליח."

פיה של אופל נפער, כאילו רצתה להגיד משהו, אך היא התחרטה וסגרה אותו.

"מה שלום פנסי?" שאלה את דראקו. היא חשבה שאזכור שמה של בת זוגו יעודד אותו, אך טעתה.

"היא בסדר," אמר ביובש. פניו היו עדיין רטובים, אך קולו אדיש לחלוטין.

"דראקו, רבתם?" שאלה בעדינות. משהו בתגובתו של אחיה נראה לה חשוד.

דראקו נעמד על רגליו, והביט בה בעוינות.

"מה את מבינה בכלל?" שאל אותה בכעס. "את בסך הכל רייבנקלואית בת 13. למה אני טורח לדבר איתך?"

"אנחנו אחים, דראקו - " ניסתה להסביר לו, אך הוא קטע אותה.

"אל תדברי אלי, בוגדת!" נהם. הוא פנה בחזרה אל שירותי הבנים, והשאיר את אחותו הצעירה מאחור.

דמעות זלגו מעיניה של אופל, על אפה ועל לחייה.

צעדים נשמעו. אופל הרימה את מבטה, והופתעה לראות את הארי פוטר עומד מולה.

"את בסדר?" שאל אותה, והושיט לה את ידו, כשלפתע הבחין בתווי פניה, הדומים כל כך לאלה של דראקו. ידו צנחה בחזרה.

"אני בסדר," גמגמה אופל, אך הוא כבר לא הקשיב, אלא רק בחן אותה במבט ביקורתי.

"איך קוראים לך?" שאל בקרירות.

"אופל - אופל מאלפוי," אמרה, והרכינה את ראשה במבוכה.

"מאלפוי?" שאל הארי והרים גבה. אופל הנהנה.

"לא ידעתי שלמאלפוי יש אחות," אמר בקרירות. "אני מניח שאת סלית'רינית?"

"לא," אמרה אופל והתרוממה בכוחות עצמה. "אני רייבנקלואית."

"אהה." הארי הסתכל על עניבתה הכחולה.

"טוב. להתראות, אופל," אמר, ונכנס גם הוא אל השירותים.

אופל נשארה שם עוד כמה דקות, עד שנשמעה צרחה איומה.

הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 03.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
רעיון חמוד, הבנתי לאן כל זה מתקשר..
תמשיכי מהר!

שמחה שהבנת. · 03.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
אני אפרסם עוד פרק בקרוב.

פיק מעולה · 13.08.2014 · פורסם על ידי :Daughter of Hades
הפאנפיק מעולה
מתי את מתכוונת לכתוב המשך

תודה! · 13.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia (כותב הפאנפיק)
למען האמת, התחלתי לכתוב את הפרק הבא לפני די הרבה זמן, ואז שכחתי ממנו.
לפני כמה דקות המשכתי את הפרק, אז אני מקווה שהוא יתפרסם היום.
אני שמחה שאהבת!

את לא ממשיכה! · 02.10.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
לא פייר :(

המממף... · 28.10.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
נוש! מה נראלך שאת עושה? למה את לא ממשיכה?
*מבטאת כל הברה בכעס אבל לא באמת כועסת*

לון! · 06.11.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
המשך-המשך-המשך-המשך-המשך-המשך-המשך-!
מיד. עכשיו. ברגע זה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007