האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נערת הורדים

ויקטואר וויזלי בדרכה לשנתה הראשונה בהוגוורטס, ולאט לאט היא מגלה דברים חדשים... ולא בדרך הקלה.



כותב: אולי זאת אני
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1663
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, כמובן ^^ - זאנר: בעיקר הרפתקאות, אבל קצת מהכל. - שיפ: נראה לכם שאגלה? - פורסם ב: 10.10.2014 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 5567
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב, אז קודם כל אני רוצה להגיד תודה לאיניגו (היא יודעת מי היא), שנתנה לי השראה לסיפור בכותרת שנתנה על הסיפור של רוז.

 

לפני שידעתי שהוא מספר על רוז.

 

הסיפור הזה מוקדש לך =)

 

 

 

--------------

 

 

 

שם הפאנפיק: נערת הורדים

 

ז´אנר: הרפתקאות, קצת רומאנס, וקצת הומור. 

 

פאנדום: הארי פוטר - השראה לקוחה מהראש שלי ומאיניגו.

 

דירוג: בעקרון, PG, אבל יכול להיות גם PG13. אני אודיע בתחילת פרקי ה-PG13.

 

וויתור זכויות: הרווח היחיד שאני מבקשת להפיק מהפאנפיק הוא העובדה שאני לא אחשוב על זה מדי יום, ולבסוף איאלץ את עצמי לכתוב את זה.

 

אה, וכל הקטע של ההנאה.

 

כל הזכויות על הדמויות (חוץ מהדמויות שאני ממציאה - ויש הרבה) שייכות לג´יי קיי רולינג, כי היא אלה שירדה ארצה על מנת להעניק לנו מחוכמתה.

 

 

 

תהנו =)

 

 

 

 

 

 

 

ויקטואר התעוררה לקול טריקת דלת כניסה החורקת.

 

היא פקחה מעט את עיניה, מתאמצת שלקלוט את הקולות שנשמעו בלי לקום מהמיטה.

 

"פלרי? אני בבית!" נשמעה לחישתו הרמה של ביל, שנשמע מעט מסוחרר.

 

ויקטואר שמעה מספר צעדים, ושיערה שהם של אמה, פלר.

 

היא עצמה את עיניה ודמיינה את התמונה בראשה לפי הדברים ששמעה.

 

היא דמיינה את דלת הכניסה העשויה מעץ סחף נטרקת, ואת ביל - בטח חוזר מעוד ערב עם הארי, רון ונוויל.

 

מעולם לא היו להם יחסים טובים במיוחד, אך בזמן האחרון הם היו נפגשים ערב אחד בשבוע על מנת לשוחח. ולשתות ויסקי אש, כמובן.

 

"ביל! בוא, שב. ותשתה משהו חוץ מויסקי אש, בשם מרלין." פלר אמרה, ונאנחה.

 

היא שמעה את דלת המקרר (פלר וביל החליטו שמקרר הוא מוצר מוגלגי מאוד שימושי, ובעצתו של ארתור הם לבסוף רכשו אחד) והוציאה משהו.

 

ככל הנראה, בקבוק מים.

 

נשמעו לגימות קולניות מכיוון המטבח.

 

ביל היה כנראה צמא מאוד.

 

"אז... איך ביליתם?" שאלה פלר בנעימות, והעייפות ניכרה בקולה.

 

"את יודעת.. הלכנו לבית של נוויל - חנה הייתה אצל חברה - שתינו קצת ויסקי אש," הוא אמר, ופלר פלטה נחרת צחוק כששמעה את המילה ´קצת´.

 

ויקטואר יכלה להרגיש שהוא שיכור לגמרי.

 

"בכל מקרה, שיחקנו כמה משחקים, כמו ´לעולם לא´, דיברנו... את יודעת." הוא אמר, ולפי איך שויקטואר מכירה אותו - הוא בטח גילגל את עיניו, או משך בכתפיו.

 

"אני רוצה ללכת היום עם ויקטואר לקנות דברים לשנה הראשונה שלה... אתה יודע, לכבוד יום ההולדת." פלר אמרה, וויקטואר התאפקה שלא ללכת לשם בהתרגשות ולהגיד "אפשר צמרור ננסי השנה?"

 

"ו...?" שאל ביל, בנימה שנדמתה לויקטואר מאוד מלגלגת. היא קיוותה שזה רק האלכוהול שמתחיל להשפיע על ראשו, וכעת הוא בטח נאנק מכאבים.

 

"אני צריכה ללכת לגרינגוטס, ואמרת שתעבור שם בדרך לנוויל כדי לראות כמה אוניות יש לנו." אמרה פלר בקשיחות, וויקטואר הייתה כעת בטוחה שהבעת פניה רצינית.

 

כמו בפעם ההיא שהרשתה לדוד ג´ורג´ להאכיל את ג´קלין בזיקוקי פיליבסטר ולראות מה קורה.

 

זה לא נגמר טוב.

 

"אמ.. אני... א-" אמר ביל, אך פלר התפרצה באמצע, "תענה לי עכשיו."

 

"אני... יש משהו ששכחתי לספר לך..." אמר ביל, וויקטואר שמעה את ההתנשפויות הכבדות שלו עד לחדרה, שהיה במרחק מסדרון שלם.

 

"מה הוא?" שאלה פלר, חסרת סבלנות.

 

"אנחנו... עשינו-משחק-על-כסף-אצל-נוויל" הוא אמר, בולע הבעות במהירות.

 

אך למרות כל נסיונותיו, פלר הבינה הכל... מילה במילה.

 

"אתה השתגעת?" היא צעקה בקול רם, שגרם לכמה מהצדפים שעל הגג ליפול אל מול חלונה של ויקטואר.

 

אם ויקטואר הייתה מעט ישנונית קודם, אז כעת היא הייתה ערה לחלוטין.

 

"אני מצטער... זה פשוט שכולם הימרו, וקיבלתי קלפים די טובים, אז אמרתי לעצמי - היי למה לא... ואז הפסדתי ו..." ביל אמר את הכל, מתנשם בכבדות.

 

קול חבטה עמום נשמע.

 

גם בלי ללכת ולראות, היא ידעה בדיוק מה קרה.

 

ביל התמוטט.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

ממש יפה · 13.10.2014 · פורסם על ידי :Demons Run
המשך!

המשך · 14.10.2014 · פורסם על ידי :smily face
דורשת המשך דחוף

יפה · 15.10.2014 · פורסם על ידי :בלתי צפוי
כתיבה טובה רעיון נחמד ותמשיכי!!!!!!!

אוי, פלורה! · 16.10.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
וואו. בהתחלה ראיתי שמישהו קרא לפאנפיק שלו "נערת הורדים", וזה היה לי נורא מוזר - אבל נכנסתי, ואז ראיתי מי כתבה את זה, ומה כתבת בהתחלה, ו...
אוי, יקירתי, את מדהימה.
רק עצה קטנה של האיניגו הפרפקציוניסטית והחופרת שלך: את לא צריכה לעשות כל כך הרבה רווחים בין השורות. מספיק לעשות "אנטר" אחד, וזה כבר מעולה. זה שפוט יהפוך את הפיק לנוח יותר לקריאה - במיוחד עבור פרפקציוניסטיות מעצבנות שכמותי.
אבל זה נשמע מעולה, פלורה. אני אירשם לעדכונים ברגע שאסיים לכתוב את התגובה הזו (ואם את רואה שלא נרשמתי - סימן ששכחתי, כי אני סנילית, ואת מוזמנת להזכיר לי).
מאיניגו האוהבת

המשך דחוף מאוד!!!!!!!!!!!!!& · 03.11.2014 · פורסם על ידי :קייט קרלסון
מעלף!!! מה הכישרון הזה?!

ואאאאוווווו. · 06.10.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
המשך ועכשיו.

מהמם!! · 28.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
למה נטשת? :(

ממש יפה!!! · 18.02.2016 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
למה נטשת את זה??

:) · 09.05.2021 · פורסם על ידי :נמלה
חבל שנטוש.... מאוד מאוד מאוד מאוד יפה!!
אם את רואה את התגובה הזו תמשיכי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007