האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חייה של לילי פוטר (השניה)



כותב: סנייפית
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3172
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר. נכון- צפוי. - זאנר: מעורבב... - שיפ: תקראו- תדעו! טוב, אחד- הארי/ג'יני כן, באמת צפוי... לא נורא, תתמודדו! - פורסם ב: 25.08.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 565
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פירסמתי אותו לפני הבעיות באתר, אבל אני צריכה לפרסם שוב... 

 

חשוב- הדירוג משתנה מפרק לפרק. תוכלו לראות זאת ב"פרטי הפרק". שימו לב- הדירוג יכול להגיע בעתיד עד R חלש.

 

ויתור זכויות- לרולינג הגאונה, ואני לא רוצה להרוויח מזה כסף.

 

 

 

פרטי הפרק-

שם הפרק- ביתו השלישית של הארי

מספר הפרק- פורולוג

דירוג הפרק- G

 

 

הארי חיכה בציפייה מאחורי הדלת בבית החולים ע"ש הקדוש מנגו. ביתו השלישית עמה להיוולד.

הוא ישב על ספסל ההמתנה, מחכה שיקראו לו לראות את ביתו. בנו, אלבוס, בן השנתיים ישב על ברכיו של אביו ושיחק עם המשקפיים החדשים שקנו לו- משקפיים שתאמו לאלה של הארי.

בנו הבכור ג'יימס, גדול בשנה מאחיו, יש בעצבנות על הכיסא שליד הארי. "איפה אמא?" שאל אלבוס הקטן. "עוד מעט ניכנס ונראה את אמא. אל תדאג." "אתה טיפש!" אמר ג'יימס לאחיו הצעיר.

"אתה לא יודע שאמא בתוך החדר שם?" אמר והצביע על החדר הקטן שבו ג'יני נמצאה. "אל תקרא לאחיך טיפש, ג'יימס." נזף בו הארי בהיסח דעת. הוא חשב על ג'יני. למה לא נותנים לו להיכנס? רק לו... הוא נאנח.

"מתי נכנסים, אבא?" שאל אלבוס. "אני לא יודע..." ענה הארי מתוך נדודי מחשבתו. לפתע יצאו שני מרפאים מהחדר. "מר פוטר? אתה יכול להיכנס."

הארי התנשף בהקלה ואמר לבניו:"בואו, הולכים לראות את אמא." אלבוס קפץ בשמחה מברכיו של הארי ומיהר אל דלת החדר. ג'יימס גלש מכיסאו ומיהר בעקבות אחיו. "אתה לא בא, אבא?" ג'יימס שאל וקפץ בשמחה. 

"אני בא. חכו לי!" ענה לו הארי וצחק. הוא הלך לעבר החדר הקטן. היו בו שלוש מיטות. המיטה הראשונה היתה ריקה. במיטה השניה שכבה... "אמא!" קרא אלבוס בחדווה ורץ לאימו. ג'יני חייכה בעונג למראה בניה ובעלה.

"ג'יני! את בסדר?" קרא הארי בהקלה. "יותר מבסדר! תראה אותה..." היא ענתה להארי והגישה לו בזהירות את התינוקת. היו לה עיניים חומות, כמו של ג'יני, ושיער ג'ינג'י. אבל לא ג'ינג'י של משפחת וויזלי, שיער אדום כמו... של לילי אוונס.

הארי הצטער שלא היו לה העיניים הירוקות שלה, כי כך היתה העתק מדויק של אימו. אבל בכל זאת... הוא ידע איך לקרוא לה. "לילי." ג'יני הסתכלה עליו במבט לא מבין. "כך נקרא לה." הוא הסביר.

ג'יני הביטה עליה ואז על הארי ואמרה:"אני מבינה למה אתה רוצה לקרוא לה ככה. אבל... לכל ילדינו עד עכשיו קראנו בשמות של יקיריך שמתו. חשבתי... חשבתי שתרצה לתת לי לבחור את שמה."

הארי חייך אל אישתו. "בשבילך הכל, ג'יני." הוא אמר ורכן לנשק אותה. "איכס!" קרא ג'יימס וצחק. ג'יני צחקקה. "זה מצחיק אותך, ג'יימי?" היא שאלה בבת צחוק ופרעה את שיערו הג'ינג'י, כשלה.

ג'יימס צחקק שוב ושאל:"אפשר להחזיק אותה?" הארי צחק וענה לבנו:"כשתגדל קצת." ג'יימס השפיל את ראשו ונראה מאוכזב. הארי חזר לג'יני. "איך את רוצה לקרוא לה?" הוא שאל.

ג'יני חשבה קצת וענתה:"מה דעתך על... לונה?" היא שאלה. "לונה?" הארי הופתע. "היא לא דומה לה." ג'יני צחקקה ואמרה:"תראה את המבט הסהרורי על הפנים שלה." כשהארי התאמץ להסתכל הוא ראה-

היא נראתה כאילו היא נמצאת בעולם אחר. "היא גם לא בכתה כשנולדה. ברגע הראשון המרפאים חשבו שהיא לא בהכרה." אמרה ג'יני וצחקקה בחלק האחרון. "מה זה?" שאל פתאום אלבוס.

הארי וג'יני צחקו וג'יימס אמר:"טיפש! אתה לא רואה שזו תינוקת?" אלבוס התחיל לבכות, נעלב. הארי נאנח. "כבר אמרתי לך לא לקרוא לאחיך טיפש, ג'יימס."

הוא אמר. "א... איך קוראים לתי... תינוקת?" שאל אלבוס את אימו. ג'יני חשבה קצת ואז ענתה:"קוראים לה לילי. לילי לונה."

 

 

יקח הרבה זמן עד שאני אעלה פרק, אבל בבקשה תחכו אני לא רוצה שאף אחד לא יקרא את הפרק הבא! זה פשוט בגלל שהתחלתי ללמוד, אז יש לי המון שיעורים... בבקשה תחכו!

 

תגובות

היי! · 25.10.2012 · פורסם על ידי :ג'ניפר
שמעי,לפני שנה בערך או שנתיים ראיתי את הפרק הזה ועד עכשיו אין לו המשךזה לא פייר!! 

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007