האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילי לונה פוטר

לילי לונה פוטר, בתו של הארי מצטרפת להוגוורטס. האם היא תסתדר?



כותב: גיליסולו
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17912
5 כוכבים (4.824) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'יימס/אלינור, רוז/סקורפיו, הוגו/סודדד, לילי/סוד סודי ביותר שתגלו רק אם תקראו! - פורסם ב: 29.11.2014 - עודכן: 01.05.2015 המלץ! המלץ! ID : 5667
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קמתי. "מה?" שאלתי את עצמי. "איפה אני?" ואז נזכרתי, אני בהוגוורטס!!!

התארגנתי והלכתי למצוא את הוגו. הוא בטח ישן. חשבתי. להפתעתי, הוא חיכה לי בחדר המועדון. "למה לקח לך כל כך הרבה זמן ליל?" הוא שאל. "ככה אומרים בוקר טוב? אם כן, אז זה מה שאני אגיד לך כל בוקר." צחקתי. הלכנו לאולם הגדול. היה שם ריח מפתה. הוא ואני ישבנו. הוגו לקח לצלחת כמויות של אוכל מכל דבר, בייקון, ביצים, טוסטים ומה לא. אני לקחתי טוסט גבינה וזיתים (בלי רסק) ולקינוח פאנקייקס, יאמ! בסיום הארוחה חילקו לנו מערכות שעות. אני, שאנתי את היום.

 

יום שני (היום)

ארוחת בוקר

תולדות קסם

תולדות קסם

*שעה חופשית*

 שיקויים

ארוחת צהריים

שיקויים

(אני לא יודעת איך הם אבל אבא ודוד רונלד שנאו אותם ולא היו טובים בהם במיוחד)...

 

הוגו ואני סיימנו לאכול והתחלנו לחפש את כיתת תולדות קסם. "כתוב במערכת שזה בתשע, עכשיו רק שמונה וחצי." אמרתי. חזרנו לאולם הגדול. "כדי שנחפש את אן." אמר הוגו. (אן היא בת דודה שלנו, היא הבת של דוד פרסי והיא בהפלפאף). "אןןןןןןןןןןןןןןן, אןןןןןןןןןןןןןןןן!"קראנו בעודנו הולכים לשולחן הפלפאף. היא נופפה אלינו. "את יכולה להסביר לנו איך מגיעים לכיתת תולדות קסם?" שאלתי. "למה לא ביקשתם מג'יימס?" היא שאלה. "הוא אוהב למתוח אותנו. חוצמזה הוא היה עסוק עם אלינור." ענה הוגו. "מי?"  היא שאלה. "החברה- חברה שלו." עניתי. "אבל זה לא משנה עכשיו, אני יכולה להסביר לנו או לא?" "כן, ברור." היא אמרה והסבירה לנו. "תודה." אמר הוגו. 

שיעו תולדות קסם היה משעמם, כצפוי. אבל במפתיע, שיעור שיקוים היה ממש כיף. פרופסור סלגהורן נתן לגריפינדור 20 נקודות בזכות השיקוי שלי ושל הוגו. (הוגו שכח את הקדרה שלו אז עבדנו ביחד). אחרי השיעורים הלכתי לספריה. הוגו לא רצה לבוא איתי, אני לא יודעת למה.

השבועות עברו מהר. נותר חודשנ עד חג המולד! (ווווווווווי)!!! הלכתי לספריה. (לא יודעת למה אבל שאני שם יש לי זמן לחשוב ולהכין שיעורי בית)... שיצאתי מהספריה (בעודי מתאמצת להחזיק ספר בעל 1,895 עמודים) ראיתי הודעה לנשף חג המולד (שנה ראשונה  ומעלה). הייתי פשוט חייבת שמישהו יזמין אותי!!! זאת פאדיחה ענקית ללכת לבד!!! ואז חשבתי, אני חייבת לספר להוגו! רצתי לחדר המועדון. (עד כמה שאפשר לרוץ שאתה מחזיק ספר ששוקל טון.) שהגעתי העפתי מהפרצוף קבוצת שיער בצבע תכלת. (ג'יימס כישף לי את השיער!!!:(! כל פעם שאני גוזרת את החמישה סנטימטרים התחתונים בשיער הצבע מתחדש!!!) "בתחולדה באגשוט." התנשפתי. היא נפתחה. שנכנסתי חיפשתי את הוגו. הוא היה בצד עם אחד החברים שלו.  "הוגו!" קראתי לו. "מה ליל?" הוא שאל. "יש. נשף. חג. המולד. לכולם." התנשפתי. "מה?????????? ליל את משקרת לי נכון?!" הוא שאל. "נראה לך?!" עניתי. "טוב ליל, באלך לבוא איתי לנשף?" הוא שאל. "בסדר." עניתי. (כבר הזכרתי שהוגו ואני החברים הכי טובים?) "טובבב," אמרתי. "אממ... אני אלך למצוא כיתה ריקה להכין בה שיעורי בית, ביו!" אמרתי. הלכתי ושמעתי קולות מכיתת לחשים, נכנסתי ושראיתי שזה ג'יימס עם אלינור התחבאתי מתחת לאחד בשולחנות. זה מה ששמעתי: (כמובן שגם ראיתי).

 ג'יימס: "... לנשף?"

אלינור: "כן!" 

ג'יימס: "יופי."

מה שראיתי אחר כך היה דבר שחייב אותי לצאת מהכיתה מבלי שהם שמו לב ולחזור לחדר המועדון.

שנכנסתי, הוגו מיד ראה שקרה משהו בכיתה שנכנסתי אליה. "מה קרה?" הוא שאל. "אממ... לא כדי לך לדעת..." אמרתי בתור תשובה. "נוו, ליל, ספרי." הוא ביקש. "החלטתי לגלות לו. "טוב אז ככה..." אמרתי


ו... טם טם טם! חכו לפרק הבא. הכותבת הרעה מחליטה להשאיר אתכם במתח מוהאהאהאה!!!! (סתם, אני אגלה בפרק הבא).

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מקסים! · 05.12.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis
כל כך נרשמתי לעידכונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם ומהמם!
תמשיכי אני ממש סקרנית!

תודההההה · 06.12.2014 · פורסם על ידי :גיליסולו (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!!!
אני אמשיך היום או מחר.
באמת נרשמת לעדכונים?! אני חשבתי שאף אחד לא ירשם...
באמת תודה!

יותר יפה מהקודם את מלכה!!!!!!!!!!! · 06.12.2014 · פורסם על ידי :agagishugi

תודה רבהההה · 06.12.2014 · פורסם על ידי :גיליסולו (כותב הפאנפיק)
תודה רבה שוגי!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007