האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שוב בהוגוורטס, אבל אחרת



כותב: Danielle Weasley
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 39122
2 כוכבים (2.389) 18 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר והנסיך חצוי הדם - זאנר: רומנס והרפאתקאות - שיפ: יהיה תהפוכות, אז כדי שתקראו ואז תבינו לבד - פורסם ב: 31.08.2009 - עודכן: 25.10.2009 המלץ! המלץ! ID : 572
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נעמה ודניאל עלו על המטוס מתל אביב לבריטניה, והתיישבו במקומותיהן.

כיוון שדניאל הייתה טהורת דם מבריטנה, ונעמה בת מוגלגים מישראל – נעמה הסתדרה יותר טוב עם הסביבה המוגלגית.

שתיהן הכירו בשנתן הראשונה בהוגוורטס, ולנעמה היה מזל שהיא הצטיינה במקצוע האנגלית, כיוון שזה עזר לה להשתלב.

"וואו... כמה בדיקות בטיחות יש לכם בפרדס תעופה הזה שלכם!" אמרה דניאל בייאוש "אני לא מבינה איך את מצליחה לחיות בין כל המוגלגים האלה"

"קודם כל זה שדה תעופה ושנית כל אני בת מוגלגים, אני אמורה לדעת איך לחיות בינהם, לא? הרי עד לפני 5 שנים חשבתי שאני אחת מהם" אמרה נעמה בלחש.

"אני אישית, מעדיפה מטאטא. אבל ההורים שלך מחייבים אותנו לנסוע במכשיר תא המעופף המוזר הזה!" לחשה דניאל בכעס באוזנה של נעמה.

אך כיוון שלחשה חזק מידי, האישה השמנה והפולניה שישבה לידן הסתכלה עליהן במבט מוזר.

נעמה מהרה להגיד לאישה בעברית: "זו בת הדודה שלי, יש לה קלסטרופוביה במקומות סגורים, וכשהיא במקומות כאלה, כמו מטוס היא מתחילה להזות"

דניאל הסתכלה עליה בחשד ושאלה באנגלית "מה אמרת לה?"

"כלום..." ענתה נעמה ולקחה את כיסוי העיינים שלה ושקעה בשינה עמוקה

 

- - -

 

כדניאל ונעמה נחתו, הוריה של דניאל אספו אותן משדה התעופה בתלבושות מוזרות ביותר.

אמה של דניאל – גברת מנסון לבשה חולצה מפוספסת בצבע שחור לבן, פונצ'ו ורוד, מכנסיים מתרחבות ונעלי עקב.

אביה של דניאל – מר מנסון לבש נעליים צבאיות, מכנסי בגד ים כחולים וחולצה מכופתרת.

הם נראו מגוחכים בעייני נעמה והמון מוגלגים נעצו בהם עיינים, גם במיוחד שנעמה הלכה להביא את חתול המחמד שלה, טופי מן המטוס המיוחד לחיות.

 

אביה הוביל את שלושתן אל תא טלפון ישן שעמד כקילומטר משם, לכן נעמה שלמה להם על מונית, כיוון שכל משפחת מנסון לא כ"כ הסתדרה עם כסף מוגלגי, והנהג נראה מאושר כאשר אדון מנסון הציעה לו אוניית זהב שמנה; אך נראה מאוכזב כאשר נעמה עצרה בעד האדון הנחמד ושלמה לו בדיוק את הסכום שהגיע לו.

 

אביה, אמה, חברתה ועצמה עברו את הבדיקות השיגרתיות, והגיעו אל משרד הקסמים, שבו עבדו שני הוריה.

המשרד עוד היה בשיפוצים, בגלל ביקורו של אין-להגיד-את-שמו במקום.

הוריה לא עבדו כמעט חודשיים (אך עדיין קיבלו משכורת), ודניאל החליטה שהיא לא תוכל לסבול את הוריה כל החופש, אז החליטה לנסוע לפחות חצי ממנו לארץ אחרת... שיהיה לה קצת שקט מהם.

 

ארבעתם הגיעו אל אחוזת משפחת מנסון, שהייתה משפחה עתיקת יומין, שנודעה בנדיבות וטוב לב.

נעמה תמיד אהבה להעביר את הקיץ באחוזה, כיוון שגם ביתה היה גדול, אך היא אהבה את לונדון ואת תושבי הכפר השכן שתמיד שרקו להן כאשר היא ודניאל ערכו קניות שם.

דניאל הכריזה בפני הוריה שהן עולות לחדרה, ואמה אמרה לה שיבקרו בסמטת דיאגון בשבוע הבא.

 

- - -

 

בהשבוע ההוא, דניאל ונעמה עשו הרבה שטויות בכפר, ונהנו מאד אך זה לא קשור לסיפורינו.

~פרק 1 השתכתב ע"י בגלל כתיבה כושלת~

הפרק הבא
תגובות

וט דה פק · 09.04.2023 · פורסם על ידי :feredesas
וואט דה פאאאאק?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007