האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מים נוצצים

אנבת' כבר לא מרגישה כך כלפי פרסי. פעם; כשצחק, הוא יכול היה לעודד אותה, אך עכשיו היא רק רואה בו חבר טוב. חבר איתו היא עברה כל כך הרבה, אך לא מעבר לזה.



כותב: So Was I
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2882
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון; גיבורי האולימפוס. - זאנר: רומאנס. - שיפ: פרסבת'. - פורסם ב: 02.02.2015 המלץ! המלץ! ID : 5801
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור



פרסי ישב על חוף הים. אין זו הייתה הפתעה בשביל אנבת' כאשר התקדמה לעברו בצעדים שקטים. פרסי אהב את הים, אולי בגלל הכיף שאפשר לצבור מהשתעשעות במים המלוחים, ואולי בגלל שיכול הוא לשלוט במי הים בקלות, כיוון שאביו, פוסידון, הוא אל כל הימים.
הוא בהה במים שנצצו לאור הירח; הוא נראה טוב בעודו יושב שם - שיערו השחור הפרוע כיסה את עיניו חלקית; פיו, שלרוב מרוח היה בחיוך, כעת היה דומם. ועיניו, הו, אלים, עיניו הירוקות כים שגרמו ללבה של אנבת' לקפוץ בכל פעם שהביטו בה, כבר לא עשו דבר. כעת הן היו לאנבת' רק עוד חלק מפניו של חברה.
היא נשמה עמוקות, והתיישבה לידו על חול הים הזהוב. "היי," היא אמרה.
"היי." פרסי לא חדל מלבהות במים. "מה קורה?"
בעוד הוא אומר את מילים אלו, אנבת' הבינה שדמעה חמה זלגה מעיניה. היא מיהרה למחות אותה מעל לחייה. "אה..." אנבת' הסתכלה על פרסי. בעבר היא חשבה אותו לאדם המקסים, הטוב ביותר עלי אדמות. היא אהבה אותו. כעת כשהסתכלה עליו, היא לא ראתה את מה שהייתה רואה בעבר. "פרסי. אפשר להחליף איתך מילה?"
הוא הסב את מבטו אליה. היא ראתה עצב בעיניו. "אני יודע על מה את רוצה לדבר," אמר. "ואני מצטער."
אנבת' הייתה מבולבלת. מצטער? מצטער על מה? הוא יודע על מה היא רוצה לדבר?
"ידעתי," הוא המשיך בדבריו, "שלא הייתי צריך לאכול את מאפה האוכמניות האחרון."
אנבת' חשה הקלה, אך גם עול נוסף שמכביד על כתפיה. היא שמחה שפרסי לא חש אותו דבר כלפיה כשהיא מרגישה כלפיו כבר ימים רבים. אבל היא לא הייתה מסוגלת להפרד ממנו. לא עכשיו. לא פה. אבל היא ידעה שהיא תסחוב את העול הזה עוד הרבה עם לא תיפטר ממנו עכשיו.
"לא, פרסי," אמרה, וחשה שעיניה מתחילות לדמוע. "אני לא רוצה לדבר על זה. פרסי, אני רוצה להפרד."
אם הייתה יודעת שזה המבט שתראה על פניו של פרסי כשתגיד לו את זה, אנבת' הייתה מפרקת את כל התוכנית. פרסי הסתכל עליה בבלבול, עצב והפתעה - כולם במבט אחד. הוא עצם את עיניו בחוזקה.
"פרסי... לא התכוונתי - " התחילה אנבת' להגיד. אבל הוא לא היה שם בשביל לשמוע. הוא כבר הלך, והשאיר את אנבת' להסתכל על הים. ומאז, אנבת' ידעה, שלא תוכל להסתכל שוב על המים הנוצצים הללו בלי לחשוב על פרסי.

תגובות

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא · 04.02.2015 · פורסם על ידי :doctor who365
למה להפריד הין פרסי לאנבת'?!?! למה?!?! הם כזה זוג חמוד! לצרות שהכתיבה עצמה טובה.... אבל למהההה?! )':

:( · 04.02.2015 · פורסם על ידי :Poles Apart
אבלאבל... פרסבת'...

זה... · 04.02.2015 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
זה פשוט מרושע.... :( פרסבת' מי את? ולמה הפרדת בין הזוג שכולנו אוהבים? אפילו הטרול לא הגיע לרמה הזאת?
פרסבת', למה?
פרסבת' לנצח, פרסבת' לעד חוץ מזה יש להם עתיד ביחד הם לומדים באותו בית ספר אחר כך הם יילמדו באוניברסיטה של רומא החדשה ואז יגורו שם בלי מפלצות על הראש והכל מאומת לפי דבריהם של פרסי ואנבת' אז ששש..

ארצה להגיב. · 05.02.2015 · פורסם על ידי :So Was I (כותב הפאנפיק)
ברצוני להגיב לתגובות שכתבתם. אני יודעת שהפרדתי זוג מפורסם שהרבה אוהבים - עשיתי את זה לאתגר, הייתי צריכה להפריד זוג ראשי ומפורסם. אם תרצו לדעת, אני משפפת פרסבת' וגם לי זה לא היה נעים. תגובות אלו אינן תגובות בונות ליצירה שכתבתי, ואף מעליבות אותה. "יובל תולעת הספרים" - זהו פאנפיק. אני יכולה לגרום לשינויים בעלילה אם ברצוני לעשות כך. אף אחד מכם לא הגיב על הפאנפיק עצמו, הגבתם על השיפ שהחלטתי ככותבת הפאנפיק להפריד. תודה לכם שטרחתם והגבתם, אך אשמח אם להבא אל תגיבו סתם.

ממש יפה · 05.02.2015 · פורסם על ידי :...All this time
אני לא קראתי פרסי ג'קסון, אבל זה ממש יפה. אני לא מכירה את השיפ ולכן זה לא מפכיע לי.
את כתבת בצורה יפה, ופירטת על הרגשות.

תראי · 07.02.2015 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
אני יודעת שזה לא בונה אני פשוט אובסיסיבית לכל מה שקשור לפרסבת'
ובאופן כללי אני ממש אהבתי את הכתיבה שלך ואני מבינה שאני לא הייתי צריכה להגיב ככה פשוט זו אני
אני לא יכולה להתמודד עם דברים כאלה כשזה קשור לזוג הספציפי הזה
מצטערת על התגובה למעלה, לא הייתי צריכה להגיב ככה את כותבת מעולה ואני אשמח לקרוא פאנפיקים יותר שמחים שלך

אמ.. · 08.02.2015 · פורסם על ידי :נוגה רן
אם נשים בצד את הקטע שהפרדת בין השיפ האהוב שלי...
אז תקשיבי, בלי כול האופי הפאנגירל שלי, אני אומרת לך שזה לא הגיוני.
כאילו... זה בכלל לא מתאים לאופי של שתי הדמויות.
אם אנבת' הייתה נפרדת מפרסי, אז רוב הסיכויים שהוא היה הרבה יותר סוער ואנבת' הרבה יותר שבורה.
הפיקצר קצר והיה עדיף אם היית מפרטת יותר על הרגשות, והיית כותבת שיחה בין שניהם ואז היית נותנת לאנבת' להפיל את הפצצה.
מבחינתי זה היה ככה: אנבת': היי. פרסי: היי. אנבת': מה קורה? פרסי: סבבה, ואת? אנבת': אז תקשיב, אני רוצה שניפרד.
אני לא מנסה להעליב אותך, אלה תגובות בונות, ואני מקווה שתשמשי בהם, כי יש לך פוטנציאל גדול עם מלא הומור.
תנסי לכתוב פאנפיקים הומוריסטיים ולא רציניים.

זה מדהים, אבל לא ממש · 08.04.2015 · פורסם על ידי :אוולין
את כותבת אחלה, ממש אחלה, אבל אני גם חושבת שמהלך השיחה שלהם היה טיפה לא הגיוני, וגם ככה, אם זה הי ככה פרסי היה אמור להיות הרבה יותר נסער, שבור וכל יתר הדברים...
אהבתי את העניין עם הפאי אוכמניות:)
חוץ מזה שזה ממש לא מתאים לאנבת' לומר את זה ככה בצורה ישירה, זה היה יכול להיות הרבה יותר מרגש אם השיחה שלהם לגבי הפרידה הייתה טיפה יותר ארוכה, וששניהם 'ירגישו' יותר, כי החלק הזה של הפרידה נראה לי ממש קצר וטיפה חסר טעם.
תנסי לזרום לכיוון קצת אחר בכתיבה, אבל אהבתי את הרעיון:)

כתיבה מדהימה... · 20.05.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
ממש יפה, את כותבת מדהים, אבל פרסבת'...... :-(
בכול אופן, ממש יפה....
אני יודעת שזה פיקצר, אבל זה דורש המשך דחוף.......
(פליז תחזירי אותם.....)

שונאת כותרות לתגובות · 02.06.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
תראי זה שהפרדת אותם לא הכי מפריע לי בגלל שכתבתי בעצמי (ולא פרסמתי) פאנפיק שהורג את שניהם.
הכתיבה יפה מאוד, אבל יש פשוט סיפורים, כמו שאמא שלי אומרת, שצריכים להישאר במגירה. (במילים אחרות לא להתפרסם).
אבל אם לפרסם זו הבחירה שלך רק פעם הבאה קחי בחשבון שיהיו תגובות קצת פוגעניות.
את כותבת מצוין, אבל כדאי שתכתבי משהו קצת יותר שמח, סבבה?

כן... לא... אומף · 01.10.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
הכתיבה יפה מאוד. אני אכן עצובה על הרעיון, אבל כנראה שנמאס לך לשמוע את זה אז אני אנסה להתחשב.
אז כמו שאמרתי, הכתיבה ממש יפה. לעומת מה שכתבו למעלה, שזה קצת מהר מידי ולא היה מספיק רגש וכל זה, אני לא הרגשתי ככה.
ביטאת את זה בצורה מעולה. באמת יפה. אין מה להמשיך כאן לדעתי, זה אמור להיות הסוף ושיישאר הסוף. זה אולי טיפטיפה מהר מידי, אבל באמת לא משהו רציני. לא דורש שינוי בכלל.
הקטע של המאפה אוכמניות נראה קצת לא קשור שם, אבל אני מניחה שזה התחום שלך, אחרי שכולם כתבו שאת יודעת לכתוב קטעים הומוריסטיים טובים.
אהבתי את שני המשפטים האחרונים:
"אם הייתה יודעת שזה המבט שתראה על פניו של פרסי כשתגיד לו את זה, אנבת' הייתה מפרקת את כל התוכנית." אני מתארת לעצמי שהיא הריצה את הפרידה הזאת בראשה הרבה לפני ודמיינה את פניו המזועזעות של פרסי, אבל לא ציפתה לכך בעוצמות כאלה. אבל עזבי, אני סתם יורדת לפרטים.
"ומאז, אנבת' ידעה, שלא תוכל להסתכל שוב על המים הנוצצים הללו בלי לחשוב על פרסי." המשפט שהבהיר לי שגם את לא נהנית לכתוב את זה. סיום מעולה, מרגש, וקצת מפייס את אוהבי פרסבת' ברמ"ח איבריהם. פרסי היה חשוב לה, והיא לא רצתה לפגוע בו, וגם אם היא לא אוהבת אותו יותר זה לא אומר שלא אכפת לה ממנו. בדיוק מה שחיפשתי.
אז מקווה שהבהרתי את מה שאני חושבת בלי לפגוע, זה חשוב לי.
תמשיכי לכתוב, יש לך כישרון.

אה, ועוד משהו קטן · 01.10.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
רק רציתי להוסיף - אולי היה לך יותר נעים להפריד זוג מפורסם אחר. נגיד רון והרמיוני, או ג'יני והארי. עליהם אף אחד לא יתקוף אותך ככה.

ווואוו · 17.11.2015 · פורסם על ידי :Arwen
כתיבה מממש יפה
למרות שכמו כולם אני מצה על פרסית זכה לא משנה את העובדה שזה פאנפיק מדהים למרות שהוא קצת קצר אבל ממש אהבתי בקיצקוצ

לאאאאאאלאלאללאלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלאלאלאלאלאאאאלאלאלאללאאאאאאא · 11.09.2017 · פורסם על ידי :Annabeth Chase
א.. אבל זה פרסבת' אי אפשר להפריד אותם..😢😢 הם אוטיפיייייי
אז תמשיכי ומחזירים אותם!!!😡😠

ואו · 29.10.2017 · פורסם על ידי :אנב׳ת ג׳קסון
זה ממש ממש יפה אבל את/ה צריך/ה בטא, אז אם תרצה/י תשלח/י ינשוף

למה?!?! · 10.03.2018 · פורסם על ידי :נטע ולאדס
למה הפרדת אותם?!
כדי לך להמשיךך

זה עצוב נורא · 29.03.2018 · פורסם על ידי :שילת עומר
זה.. זה פרסי ואנבת', היא אפשר להפריד אותם ככה..

לא בסדר · 26.05.2020 · פורסם על ידי :מריפופינס
למההההההההההההההה
אני ממש כועסת עליך עכשיו
הכתיבה די טובה, אבל חסר אנטרים. זה קצת מפריע לקריאה.
בלי להעליב, אבל פרסי ואנבת'.....
אי אפשר להפריד אותם ככה.

פאנפיק טוב · 14.11.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
הכתיבה ממש טובה אבל אם אני יכולה לומר משהו
לאאאא פרסבת' אי אפשר להפריד אותם ככהההההה😭😭
אבל כתיבה טובה

את מרושעת · 12.08.2023 · פורסם על ידי :קליאו לנצח
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

יששששששש!!! · 25.01.2024 · פורסם על ידי :אין. שמות. פנויים.
הפרדת פרסבת׳!!!! תודה לאלים. כל הזמן אני רואה תמיד בכל מקום רק פרסבת׳פרסבת׳פרסבת׳. כמה אפשר?! זה פיקצר ממש מדהים, ואני מבקשת ממך להתעלם מכל המגעילים שרק מתלוננים על זה שהפרדת פרסבת׳. איי אשמח אם תהפוך/תהפכי את זה לפאנפיק. הכתיבה מדהימה, ויש לי סוללה אז אני אפסיק עכשיו את התגובה. אבל תדע/י שיש לי עוד מלא דברים לומר, ואני אומר אותם כשיהיו לי יותר אחוזים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007