האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

היא לא מאמינה שהיא באמת מתחתנת

היא לא מאמינה. היא לא יכולה להאמין.
אבל זה קורה.
היא עומדת להתחתן.



כותב: albatraoz
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2312
5 כוכבים (4.727) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לונה / תכף תגלו... - פורסם ב: 31.05.2015 המלץ! המלץ! ID : 6092
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג

 

אשמח לתגובות :)

 


 

היא לא מאמינה. היא לא יכולה להאמין.

אבל זה קורה.

היא עומדת להתחתן.

היא מעולם לא חשבה שזה יקרה. לא אחרי כל מה שעברה. לא אחרי כל ההצקות הממושכות, אחרי שחפציה נעלמו פעם אחר פעם, אחרי שקראו לה בשם הגנאי ההוא פעם אחר פעם, אחריה שהציקו והציקו והציקו.

אבל הנה זה קורה, והיא עומדת כאן בחדר, מתוחה ונרגשת, מחכה שאביה יקרא לה לצאת והם יצעדו יחד לחופה, אליו. אל מי שקיבל אותה על אף כל מה שקרה, על אף כל ההצקות, על אף מי שהיא. והם אהבו אחד את השניה כל כך. 

היא ישבה זקופה בכיסאה, אך לא יכלה לסבול את המתח עוד והחלה להתהלך בשקט בחדר, במין דילוגים מהירים סחור סחור. היא לא אהבה לצעוד הלוך ושוב, זה גרם לה להרגיש מבוגרת וגם משך יתושטושים. כשהוא שמע על זה בפעם הראשונה, הוא צחק. זו הייתה עוד סיבה לדלג במעגלים במקום.

היא הייתה עושה הכל בשבילו, והוא ידע זאת. היא עשתה הכל בשבילו. כשהם היו כלואים יחד במרתף אחוזת מאלפוי הם נפגשו לראשונה באמת. היא הייתה סדוקה מבפנים. שבורה. כל תקווה נעלמה. ואז הוא בא. היא לא ראתה בחושך, ולא שמעה הרבה, אבל הם חולצו ועברו לבקתה של ביל ופלר. ושם הם הכירו באמת. שם הם התאהבו. היא והוא. היא חייכה למחשבה המתוקה. דין שלה. זה שהיא התאמצה להישאר שם בשבילו. לא להיעלם בערפל של דיכאון וכאב. בשבילו ובשביל אבא.

ובכל זאת, היא מעולם לא חשבה, אפילו לא דמיינה, שהוא יסכים. כשתוך כדי עבודת ניקיון בחוץ היא נאמה לו ארוכות על השנורקקים פחוסי הקרן, והוא הקשיב במצח מקומט וחיוך מבולבל, ופתח את פיו לבסוף כדי לשאול אם היא בטוחה שהם לא מסוכנים. "מובן שלא, לא הייתי אוהבת אותם אם הם היו מסוכנים. ואני אוהבת אותם כמעט כמו שאני אוהבת אותך," היא פלטה.

הוא בהה בה לרגע בהלם, ואז פרץ בצחוק. לרגע חשבה שהוא חושב שזו בדיחה, אבל אז הוא התקרב אליה ונטל את ידה וכרע על ברך אחת, כמו אביר. "לונה לאבגוד," אמר, כאילו מחשב את מילותיו בקפידה. "האם תסכימי את, הילדה הכי מיוחדת - במובן הטוב - שפגשתי אי פעם, לצאת איתי להוגסמיד כשהמלחמה המטורללת הזאת תיגמר?" והיא, בלי להסס לרגע, קפצה לחבק אותו בלחישת כן חנוקה.

ככה זה היה תמיד. הוא היה היחיד שהצליח באמת להוריד ממנה את המסכות, את העמדת הפנים הזאת שדבר לא פוגע בה כמו שהיה אולי פוגע באדם אחר. היחיד שאהב אותה בדיוק כפי שהיא. דין שלי, חשבה שוב בחולמניות.

הדלת נפתחה. "מוכנה?" שאל קסנופיליוס לאבגוד בלחישה.

"תמיד, אבא." ענתה גם היא בלחישה.

והם שילבו זרועות ויצאו.

ושם, ליד כל ההמון, היא הייתה אבודה לרגע. הלכה ליד אביה על השטיח האדום שנפרס תחתיה כסהרורית, בחולמנות. זה ממש עכשיו, חשבה לעצמה. זה באמת קורה.

ופתאום היא ראתה אותו, והכל נעלם. כל הבלבול, החולמנות, נעלמה. זה רק היא והוא עכשיו. היום שלהם. היא מגבירה את צעדיה כדי להגיע אליו מהר יותר, והוא מחייך אליה חיוך מרגיע ואוהב, בחליפה מהודרת שהם בחרו ביחד. הם עשו הכל ביחד. טוב, הרוב.

והוא חיכה לה, כמובן. הוא תמיד חיכה לה. גם אז, כשכולם התכוננו לצאת להילחם במלחמה האחרונה, יוצאים יחד מחדר הנחיצות, הוא עזב את חבריו שרק פגש וזז הצידה לפנות לכולם מקום לעבור. ואז, כשראה אותה, הושיט את ידו ואחז בידה. וחייך אליה. "נעבור את זה." הוא לחש לה. היא הנהנה באמון. "נעבור את זה, ואז נחזור לפגישה שלנו בהוגסמיד." הוא קרץ לה.

ועכשיו היא עומדת מולו, והוא קורץ אותה קריצה ישנה. היא כמעט דמיינה אותו לוחש - "נעבור את זה."

וזה עבר, מהר. היא לא שמעה מילה ממילותיו של האדם שחיתן אותם, הנהנה מוכנית כששאל אם היא מקבלת את דין כבעל, כמעט לא שמה לב אליו עד שהכריז בקול "בעל ואישה!"

דין מושך אותה אליו. הוא מחייך שוב את החיוך המאושר והאוהב. והיא מגלה שגם היא.

והם מתנשקים.

הוא מצמיד את מצחיהם ואפיהם נוגעים קלות. "זה מה שהשנורקקים עושים כשהם מאוהבים, לא?" ציטט את אחת מהעובדות שהייתה נוהגת לומר ואף אחד מלבדו לא באמת לוקח אותה ברצינות.

היא מצחקקת. לפתע כבר לא אכפת לה מהשנורקקים פחוסי הקרן. "אני לא צריכה שנורקקים כדי לדעת שאני אוהבת אותך," עונה לו גם היא בלחישה.

חיוכו של דין מתרחב. "אני יודע." לחש. "גם אני." 

והוא נישק אותה שוב.

 

 

תגובות

וואווו!!! · 02.06.2015 · פורסם על ידי :אוולין
זה ממש טוב! למרות ש.... גם דין היה שם במרתף ההוא *פרצוף מסמיק מאוד מחוסר ידיעה*?
אבל זה שיפ מקסים!
למרות שאני אישית חובבת לונוויל...

חחחחח · 02.06.2015 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
כן דין היה שם, וגם לונה ונוויל היו יכולים להיות חמודים ביחד אבל יותר התחברתי ללונה ודין ורציתי לנסות.
ודרך אגב - דין באמת החזיק ללונה את היד כשהם יצאו מחדר הנחיצות להילחם.

מדהים · 03.06.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
היי אלבטראוז, (את יודעת מי אני)
פיק מושלם! המלצתי!

אוי וואו.. · 17.07.2015 · פורסם על ידי :פומפרי
זה מקסים! כתיבה מעולה!

תודה רבה :) · 18.07.2015 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)

מדהיייים! · 22.07.2015 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco

אווו זה כזה חמווודד · 10.08.2015 · פורסם על ידי :קפטן סוואן
אם היה במחשב סמיילי עם מאוהב הייתי שמה אותו פה עכשיו

תודה :) · 10.08.2015 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
חחחחח תודה רבה

מהמם · 14.08.2015 · פורסם על ידי :ילנה123
הצלחת לבטא את זה כל כך טוב!!!!!

רגע.. · 02.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
אני הולכת להמליץ עוד רגע אני אחזור אם תגובה..

טוב, חזרתי · 02.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
פאנפיק מהמם, שיפ ממש חמוד, ואת בערך הבן אדם הראשון שכותב את הדמות של לונה כמו שהיא ולא הופך אותה לקנאית/מגעילה/מרושעת/סתם לא היא....
אהבתי ממש!

תודה :) · 02.10.2015 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
נחמד מצידכם :)

יואווו · 07.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
הפאנפיק הזה ממש יפה.
איזה חמודייים הםםם

· 21.01.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
זה כזה יפה!

תודה רבה :) · 21.01.2016 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
איזה כיף איתכם, ממשיכים לחמם לי את הלב גם אחרי כל הזמן הזה...

מהמם! · 10.08.2016 · פורסם על ידי :amalya
אבל מי זה דין?

אממ.. · 20.08.2016 · פורסם על ידי :לילי-אוואנס
את באמת שואלת מי זה דין תומאס?
והפיקצר ממש ממש יפה אני לא נתקלת הרבה לונה ודין וזה מה שהופך את זה למיוחד יותר

תודה לכםן :) · 30.08.2016 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
התגובות האלה תמיד מרגשות אותי שוב ושוב...
והייתי עונה על השאלה שלך, amalya, אבל אין לי מושג איך לענות על זה... אם קראת את הספרים את אמורה לדעת :)

קראתי... קראתי... · 07.12.2016 · פורסם על ידי :amalya
אין לי מושג איך יכולתי לישכוח...
זה פשוט מבייש, בייחוד שקראתי את זה יותר מפעם אחת...
אני די מטומטמת, לא?

שטויות · 21.12.2016 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
הכל בסדר :)

איזה זוג חמווווווווווד · 12.03.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
לא חשבתי על השיפ הזה😍😍😍

וואו · 17.06.2017 · פורסם על ידי :Rangi
זה אחד השיפים הכי מקסים מאז ומעולם.
אהבתי מאודדד

תודה רבה :) · 22.06.2017 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
שמחה שנהנתן!

וואי · 29.11.2018 · פורסם על ידי :דנה ברזילאי
בחיים לא חשבתי על השיפ הזה... זה מתוק!

מושלם! · 28.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton
וואו! הכתיבה שלך מעולה! ואני מתכוונת לזה.
יש פה הרבה כישרון שלא קל לפספס. העלילה מחממת את הלב.
ותיזכרי - לא להפסיק לכתוב!
אוקיי נשמעתי ממש חנונית עכשיו.
רוז אמה מילטון
אחת ש... נו, את יודעת.
אחת שהתחביב שלה הוא להשקיע. גם בתגובות!

תודה רבה! · 28.02.2022 · פורסם על ידי :albatraoz (כותב הפאנפיק)
מחמם את הלב, גם אחרי כל כך הרבה זמן ❤

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007