האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הווגוורטס אחרת



כותב: sprinkel
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8262
2 כוכבים (2.25) 20 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה ועוד דברים - שיפ: לא יודעת - פורסם ב: 11.10.2009 - עודכן: 13.10.2009 המלץ! המלץ! ID : 621
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אלבוס הגיע לתחנת הרכבת יחד עם שני הוריו ושני אחיו.

"אתה מוכן לשנה האחרונה שלך בהגוורטס?" שאל ג'יימס את אלבוס, "כן! אני כבר מחכה לזה! מתי שאני יסיים" אמר אלבוס.

"שמרו על לילי כמו תמיד אה?" אמר ג'יימס לאלבוס ופרע את שיערו.

"אני ישמור אני ישמור, כמו תמיד אה? " חיקה את ג'יימס ופרע גם את שיערו, ג'יימס התעצבן ועיקם את ידו של אלבוס,"זה כואב! זה כואב!" אמר אלבוס בניסיונות לשחרור ידו.

"די שניכם! די! כמו ילדים קטנים! אני לא יכולה יותר! ותודה רבה אבל אני כבר גדולה ואני יכולה לשמור על עצמי! תודה רבה!" אמרה לילי ושילבה את ידיה.

"לא את לא יכולה" אמר ג'יימס ושם את ידה מאחורי גבה, "את עדיין אחותנו הקטנה" אמר ג'יימס וניסה ליקם את ידה אחורנית, "אני יכולה לשמור על עצמי! יותר מאלבוס לפחות" אמרה לילי והסתובבה ועיקמה את ידו של ג'יימס, "תשחררי! תשחררי!" אמר ג'יימס ולילי שיחרה.

"תפסיקו שלושתכם" אמרה ג'יני "גיימס תעמוד בצד ותעזור לאביך! יש יותר מידי תיקים" אמרה ג'יני והצביע על הארי סוחב לפחות 5 תיקים ושני כלובים,ג'יימס נחלץ לעזרתו.

"שלושתכם ילדים קטנים שלי" אמרה ג'יני וליטפה את ראשו של אלבוס, "אמא!" אמר אלבוס וג'יני הפסיקה ללטף את ראשו.

"לילי אני יודעת שאת יודעת לשמור על עצמך אבל את עדיין אחותם הקטנה אז תתני להם כבוד" אמרה ג'יני.

לילי הושיטה את ידה על אלבוס, "מה זה?" שאל אלבוס, "כבוד,קח" אמרה לילי וצחקה בקול.

"אלבוס קח את התנשמת שלך" אמר הארי, "טוב אבא" אלבוס לקח את טינקווי, התנשמת שלו, הוא קנה אותה בתחילת שנת הלימודים הראשונה שלו.

"הנה לילי קחי את קרוקשנקס" אמר הארי ונתן ללילי את החתול, הרמיוני נתנה ללילי את קרוקשנקס כי היא נראתה שהיא הכי מתחברת איתו.

נשמע הצופר של הרכבת, "קדימה תגידו שלום ותעלו לרכבת" אמרה ג'יני ונתנה חיבוק גדול לאלבוס ולילי, אחרי חצי דקה היא שחררה אותם, אלבוס נתן חיבוק גדול להארי ולילי בנתיים אמרה שלום לג'יימס "תשמרי עליו טוב?" אמר  ג'יימס ונתן לה חיבוק, "ואתה תצליח כהילאי טוב?" אמרה לילי והחזירה לו חיבוק.

לילי הלכה לכיוון אביה, "תשמרי על אלבוס טוב?" לילי צחקה, "אתה יודע זה מה שג'יימס אמר לי" לילי אמרה וחיבקה את אביה "ואתה תשמור על ג'יימס אל תחמיר איתו בעבודה החדשה שלו טוב?" אמרה לילי, "אני לא יחמיר אבל זה לא קל להיות הילאי את יודעת" אמר הארי, לילי צחקה שוב, "לא אני לא יודעת" אמרה וחיבקה שוב את אביה.

שוב נשמע צופר הרכבת, "קדימה תעלו על הרכבת" אמרה ג'יני וחיבקה את שניהם פעם אחרונה, "אל תשכחו לשים צעיפים בחורף! ותאכלו כמו שצריך!" אמרה ג'יני.

"הם יודעים לטפל בעצמם" אמר הארי וחיבק את ג'יני.

הפרק הבא
תגובות

אה · · פורסם על ידי :Make You Believe
צריך לכתוב ג'יימס ולא גיימס ,ולא צריך גיני אלא ג'יני.

אוקי · · פורסם על ידי :sprinkel (כותב הפאנפיק)
תודה אני ישנה את זה ^^


^^

אהבתי!!! · · פורסם על ידי :Into The Night
מחכה להמשך!!!

תודה! · · פורסם על ידי :sprinkel (כותב הפאנפיק)
תודה! תמשיכי לעקוב ^^

^^

המממ.... · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
קצת מוזר...
ואת/ה צריך/ה בטא.....
ויש שם קצת יותר מדי "טוב"...

אבל נחמדדדד
מחכה להמשך....!

סקאברס · · פורסם על ידי :pablorz
שימו לב

? · · פורסם על ידי :sprinkel (כותב הפאנפיק)
?

נחמד אבל... · · פורסם על ידי :תסתראלית
יותר מדי חיבוקים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007