האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אלבוס פוטר והמכשפה בשחור



כותב: Invisible
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 19247
3 כוכבים (2.926) 27 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה,מתח,הרפתקאות,וקצת קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 13.10.2009 - עודכן: 14.11.2009 המלץ! המלץ! ID : 628
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 למחרת בבוקר, אלבוס ודן לבשו את גלימותיהם.
כשירדו לחדר המועדון רוז כבר היתה שם עם חתולתה קורלשנס.
"בוקר טוב" אמרה בחיוכה הקורן כתמיד
"גגממםםם לאה..ך" אמר דן המפהק והתיישב בינה לבין אלבוס.
"אתם נראים כאילו העיפו אתכם מהמיטות" אמרה משועשעת רוז
"כן, השמש היתה חייבת להאיר דווקא עליי "אמר נרגז דן "וגם הקורי הזה עצבני ככה שאי אפשר ממש לשהות איתו באותו חדר יותר משתי דקות"
רוז ציחקקה ואמרה "בואו נלך לאולם הגדול,נאכל משהו , צריך למהר מחלקים היום מערכת שעות"
אלבוס רק הנהן וקם אחריה,המחשבה שיתחיל ללמוד עכשיו קצת הפחידה אותו.

הם התיישבו בשולחן גרפינדור,ואכלו לשובע,ראשי הבתים עברו בין התלמידים וחילקו מערכת שעות.
ראש הבית של גרפינדור היא חימנה מונטז, של סלית'רין - ויקטור סלוור, של רייבנקל ו- נורמה רייסטלי, ושל הפלפאף - סלאור פסיפיק.
מונטז הגיעה לאלבוס,דן ורוז וחילקה לכל אחד מהם מערכת ובירכה אותם ביום טוב.
"יש לנו עם נוויל!"אמרה בהתרגשות רוז לאחר שהסתכלה במערכת"תורת הצמחים,שייקויים,ושינוי צורה שעתיים"
"כן יצא דיי טוב לא?"שאל דן "מונטז מלמדת שינוי צורה, האגריד על חיות הפלא האלו, נוויל הזה מלמד על הצמחים,ומי מלמד את השאר?"
"שיקויים מלמד בטח ראש בית סלית'רין : סלוור" ענה אלבוס "ובינס מלמד תולדות הכישוף,רייסטלי לחשים ואני חושבת שג'יימס פעם אמר לי שפסיפיק מלמד התגוננות"
"מי שזה לא יהיה, עוד נראה, בואו נלך לחממות" אמרה בחיוך ענק רוז "אני רוצה לראות את נוויל"
אבל לפני שהספיקו לקום ינשוף ענק נחת מול רוז,הינשוף ששלחה להוריה. אלבוס סקר את האולם הגדול לראות אם גם אדווה באה, אך לא נראתה באופק.
"אוי לא!" אמרה רוז
"מה קרה?" שאל אלבוס
"אבא אומר שאמא לא מרגישה טוב, והוגו עשה חור בחדר שלי!"
אלבוס צחק על החור בקיר ומילמל משהו שתמסור החלמה מהירה....

השלושה פסעו לאורך המדשאות ונכנסו לחממות.
"שלום,פרפסור לונגבוטום!"אמרה בחיווך רוז
"היי רוז!,או יותר נכון וויזלי!" ענה בחיוך נוויל "מה נשמע אל? ו..."
"דן,דן גראנק" אמר דן ולחץ את ידו של נוויל. תלמידי גריפינדור ורייבנקלו(שיעורי תורת הצמחים היו משותפים עם בית רייבנקלו) החלו להגיע ונוויל התחיל לדבר "שלום תלמידים,אני פרופסור לונגבוטום, וכפי שהבנתם אני מלמד תורת הצמחים, בגלל שזה השיעור הראשון שלי איתכם, וגם הראשון שלכם בתחילת הלימודים, נעשה היום משהו כיפי יחסית, כל אחד יקח אבקנים,גרעינים וכל מה שיזדקק לו ויתחיל להכין צמח מיוחד שלו,שיגדל אותו כל השנה!......."

השלושה היו בדרכם למרתפים,לשיעור שיקויים.
"לונגבוטום מורה ממש כיפי" אמר דן בחיוך "הוא לא נתן לנו שיעורים!"
"כן,הוא חבר של ההורים שלי ושל רוז" אמר אלבוס
"היי,אל!" ג'יימס רץ לקראתם "נו, איך עבר השיעור הראשון?"
"אתה מרגיש טוב ג'יימס?"שאל אלבוס
"אני מרגיש נהדר, למה?"
"ממתי אתה שואל אותי -" הוא לא סיים את דבריו שג'ימס התפרץ לדבריו "תראה, הבנתי שהייתי לא בסדר, ואני מתעניין באחי הקטן"
"כן בטח, מה אתה זומם ג'יימס?"
"כלום" אמר ג'יימס ונעלם מהעיין....
אלבוס תהה למה ג'יימס הסתקרן לגביו,אולי הוא קיבל מכתב מאמ ואבא לא יציק לו יותר,ואז פתאום נזכר בזה שרוז כבר קיבלה מכתב והוא לא, אולי הם שלחו מכתב לשניהם יחד וזה הגיע לג'יימס...
שנכנסו לכיתה סלוור כבר עמד שם, שהתיישבו הוא הורה להכניס ספרים ולהוציא קדרות.
"שלום לכולם" פתח סלוור לאחר ההוראה "שמי ויקטור סלוור ואתם תפנו אליי כאל אדוני, או פרופסור סלוור, מובן?"
"כן" הדהד קולם של בתי גריפינדור וסלית'רין(השיעורים של שיקוים היו משותפים עם של בית סלית'רין) כל אחד בזמן אחר
"כנראה לא הבנתם אותי, כן אדוני" אמר סלוור "בואו נראה, זה מובן?"
"כן אדוני" אמרו שני הבתים במהקלה.
סלור העמיס עליהם שיעורים מכיוון שרק רוז הצליחה להכין את השיקוי שביקש(והוא גם לא התייחס הוא העדיף את בית סלית'רין) "כל אחד מכין לי חיבור של 2 גיליונות וחצי על מרכיב שיקוי השמחה ורושם במה טעה בעוד חצי גיליון קלף"
שאר היום היה לא כמו מה שתיאר ג'יימס,מלבד השיעורים של סלוור, מונטז נתנה להם לתרגל מה שלמדו בשינוי צורה,כי לא ממש הלך להם להפוף את הנוצה לקסת דיו,רוז הצליחה כמובן חלקית היא הפכה את הנוצה לקסת דיו עם הנוצה בפנים,אלבוס הצליח לגרום שיהיה עליה דיו ודן הצליח לשנות לה צבע....
"בסוף ג'יימס צדק!" אמר מאוכזב אלבוס "וגם אמא ואבא לא החזירו לי מכתב!זה היה יום גרוע!"
"רואה,בסוף צדקתי"אמר ג'יימס שזה עתה הגיע מאחור "אמרתי לך ש -"

(יש פה בעיה ברווח שאני לא מצליחה לתקן =\)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"ג'יימס!" קטעה אותו ויקטואר בתם של ביל ופלר ובת דודתם של אלבוס,רוז וג'יימס
"היי ויקי" אמר ג'יימס
"סיסמא בבקשה" אמרה האישה השמנה
"סימפולניסתיר"אמרה ויקטואר והם עברו בחור שמאחורי התמונה "ג'יימס רציתי לדבר איתך בקשר למכתב, ש -"
"אולי נדבר על זה,לא כאן,מה את אומרת?" שאל בחשש ג'יימס
"ג'יימס!" צעקה ויקטואר "זה לא יפה! ואני והלכת לספר את זה לדודה ג'יני! "
"לא!" צעק גם ג'יימס "אממ...אני אפילו לא יודע על מה את מדברת" אמר נבוך ג'יימס
"אני יודעת שגנבת את המכתב של אלבוס" לחשה ויקטואר באוזנו ל ג'יימס.
"על מה אתם מדברים?" שאל מסוקרן אלבוס
"שומדבר,אל זה....אה אתה לא קשור" אמר ג'יימס
"אה לא?" ויקטואר נראתה זועמת אך הפסיקה לצעוק "ג'יימס סיריוס פוטר!,תחזיר לו את זה מייד!"
"מה הוא צריך להחזיר למי?" שאלה מסוקרנת רוז
"שאני יגיד להם או אתה?" שאלה ויקטואר
"בסדר,בסדר" אמר בקוצר רוח ג'יימס "אבל לא עכשיו,סמכי עליי ויקטואר, אנ ייחזיר לו את זה, מבטיח"
"אתה בטוח?" שאלה בחשדנות ויקטואר
"ויקי?!,אני נראה לך אחד שמשקר? שאל כמתפלע ג'יימס "בעת עתה אני יחזיר לו,אולי מחר, קודם שיבה(ל) -"
"ג'יימס!!!!"
"בסדר, בסדר, בהזדמנות הראשונה שלי!"
"ואני מקווה שזה יהיה בקרוב! אני ישים עלייך עיין, וזה לא יהיה קשה כי אני מדריכה! ואנ יכולה להעניש אותך! " ובמשפט הזה נעלמה ושערה הזהוב מתנופף על גבה.
"כמה שהיא דומה לפלר" אמר ג'יימס "ולא רק בחיצוניות, גם בפינימיות! ואני מתכוון לזה"
דן ואלבוס נכנסו לחור שמאחורי התמונה והתיישבו בשולחן אקראי והוציאו את שיעורי הבית שלהם, שלפתע קלטו שרוז לא איתם.
"לאן היא נעלמה? " שאל דן מבולבל
"עזוב את זה עכשיו" אמר אלבוס "גם אם היא לא פה, היא עוד תסיים לפנינו, עוד תראה" דן החל לצחוק
אחרי כמעט שעתיים שבו הספיקו להכין רק חצי גיליון לסלוור חזרה רוז ונראתה נרגזת.
"מה קרה?" שאל דן בסקרנות
"ג'ימס לא מוכן להגיד לי מה הוא לקח וממי!" אמרה מאוכזבת "זה ממש חשוד! ואל?אתה לא אמור להיות אצל האגריד עכשיו?"
"האגריד?אוי שחכתי" אמר אלבוס קם השליך את דבריו לתיק התעטף בגלימה ויצא בריצה.

 בדרך למדשאות פגש שוב את ג'יימס, שעצר אותו
"אמא ואבא,אומרים שתיזהר מהעוגיות שהאגריד מגיש לך"
"אה אוקיי" אמר אלבוס בעודו ממשיך לרוץ שלפתע עצר בבת אחת ואמר "מתי אמרו לך את זה?"
"קיבלתי מהם מכתב למה?"
"אני עדיין לא קיבלתי מהם מכתב ורשמתי ביום הראשון!"
"אולי הם שחכו לרשום לך" אמר ג'יימס בתמימות הסתובב, חייך לעצמו ונעלם מהעיין.
אלבוס נראה מאוכזב,הוא תהה למה רוז קיבלה מכתב,ג'יימס גם.זה כבר היה מוזר....
הוא המשיך בדרכו להאגריד,דפק על דלת הבקתה,והאגריד הופיע בפתח.

יקח לי זמן להמשיך..ישלי קצת לחץ בלימודים :]

(וגם פה יש בעיה ברווח!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי · · פורסם על ידי :Make You Believe
תמשיכי, מהממת אחת! מדהים!!!

תמשיכי · · פורסם על ידי :Hogwarts Castle
פליז תמשיכי זה אחד המעניינים כאן אם לא הכי מעניין אז פליז תמשיכי.....
אם לא בישבי אז...
למען
ה-אנושות.טם-טם-טם-טאם

תתתתתתממממממממששששששיייייחחייייייייי · · פורסם על ידי :ג'ינג'ית בדם
תמשיחי זה ממש יפה
חוץ מזה שג'יימס חתיכת קרציה
זה ממש יפה !!!!!!!!!!!

חח איזה חמודים :] · · פורסם על ידי :Invisible (כותב הפאנפיק)
אני קודם יתקן את הפרק הזה ואז ימשיך :]

יפה · · פורסם על ידי :Danielle Weasley
אבל לדן תהיה אחות והיא תתאהב באלבוס לא? :\

חח לא · · פורסם על ידי :Invisible (כותב הפאנפיק)
איך הגעת למסקנה הזאת?

אוףף · · פורסם על ידי :Invisible (כותב הפאנפיק)
ישלי בעיה עם הרווחים כמה שאני לא מנסה זה רק מגדיל את הרווח..
מישהו יודע מה עושים?
אשמח לעזררה :]

יפה! · · פורסם על ידי :Brianstorm
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(קרוקשנקס כותבים ככה: קרוקשנקס ולא ככה: קורלשנס)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007