האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסיפור שלא נגמר



כותב: בטי.ט
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3496
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פשע, הרפתקה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.10.2009 - עודכן: 28.10.2009 המלץ! המלץ! ID : 631
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מנדאנגוס פלצ'ר עמד בתחנת אוטובוס רעועה של הודו הדרומית, לבוש מכנסי ג'ינס משופשפות וחולצת טריקו ירוקה. הוא היה אמור להפגש עם אדם בשם אומרג'יט.

האוויר היה אוויר בוקר קריר, מהול בריח הים הסמוך. מוסיקה הודית הסתלסלה מחנות סמוכה, עולה רק במעט על קול השאון שהקימו המוני התיירים. טרבושים בשלל צבעים נראו בכל מקום.

מזוודה חבוטה הייתה אחוזה בידו, מסוג מזודות העור העסקיות, רק שלמזודה הזו היה סיפור מעט יותר מורכב.

חודש קודם, עלה מנדנגוס על מטאטאו בבריטניה ויצא למסע עסקים פלילי ברחבי העולם. קונה סחורות ומוכר סחורות. כפי שציפה, הרווח היה עצום. זאת לו הפעם הראשנה במסע שכזה והוא תיאר לעצמו שיעשה זאת שוב. כל דקה הייתה שווה, במחשבה שניה, אולי מלבד הדקה הנוכחית שבה ניצב בתחנה המטונפת ברחוב ההודי ההומה, כשריח חזק של קטורת מגיע לאפו. בבא אלמוני החליט להתיישב בסמוך אליו ולגרגר מתוך טרנס מדיטטיבי.

חנייתו הראשונה הייתה בצרפת, משם עבר לבלגיה, טורקיה, ישראל, ותחנתו האחרונה היא הודו.

בהודו הייתה בעיה שלא הייתה קיימת ביתר הארצות שסחר בהן, מספר הקוסמים בהודו היה רב ביותר, כמעט כמספר המוגלגים, עקב כך השלטון הקסום בהודו נאלץ להיות בעל שליטה רחבה יותר וזרוע הביון של הקוסמים בהודו היה רחב יריעה. קוסמי הביון ההודים היו בכל מקום, ידעו כל דבר, ואכפו בנוקשות את החוק.

מנדנגוס וידידו למסחר, אומרג'יט, קבעו בעזרת דואר ינשופים להפגש באחד מאותם קופסאות נעות של המוגלגים, הדבר שנקרא בפי המוגלגים 'אוטובוס'. שם, לפי דעתם, לא ימצאו קוסמי משטר סמויים. זאת הסיבה שמנדנגוס מצא את עצמו עולה לדבר פולט הקיטור המקרטע הזה, ומתיישב על מושב רותח בסוף האוטובוס. הוא לא ידע שבדיוק מתחתיו נמצא המנוע. הוא לא ידע מה זה מנוע.

כעת נותר לו רק להביט סביב בלי לעורר חשד. עליו לאתר את אומרג'יט. על פי המידע, הוא לבוש חולצה ארוכת שרוולים בצבע אדום ומכנס דקיק משובץ שאורכו עד מחצית הירך. משום מה התיאור לא נשמע למנדנגוס מקצועי ביותר מבחינת הסוואה, אך זאת בעייתו של אומרג'יט.

הרכב החל לנוע.

לא כך נראתה לו הנסיעה באוטובוסים אותם ראה בבריטניה. דקות ארוכות חלפו שבהן קילל במלמול שוב ושוב את המוגלגים ושרות הביון הקסום של הודו. הוא נקטע באמצע קללה ארוכה במיוחד על ידי שאון נפץ אדיר שנשמע לפתע. זה נשמע כאילו גל אדיר התנפץ זה עתה אל שוניות החוף.

הוא נרתע יחד עם הנוסעים האחרים ופתח את החלון בזהירות, חושש שהזגוגית תתפרק ותשאר בידו. לרגע קצר אנשים ניצבו והביטו באימה לעבר האופק, ואז החלו להמלט בפאניקה. נשים צרחו בהסטריה, פעוטות בכו, ונהר האדם החל לברוח מדבר מה בלתי ידוע שקרב לעברם במהירות, שקרב לעבר מנדנגוס במהירות.

הוא תקע את ראשו מחוץ לחלון. זאת הייתה שגיאה.

 

הפרק הבא
תגובות

היי · · פורסם על ידי :dambelari
די טוב... נחמד...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007