האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אתה אוהב אותי? המדריך?

להרמיוני ודראקו היה רומן בחופש הגדול. אך הקשר התנתק. <br>לאחר שנה הם נפגשים במקום מפתיע, האם הם ייתגברו על הכל והאהבה תנצח? נ.ב הם מוגלגים



כותב: Viva La Vida
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 15646
5 כוכבים (4.667) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי - שיפ: דראקו והרמיוני - פורסם ב: 06.10.2015 - עודכן: 16.11.2015 המלץ! המלץ! ID : 6542
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בפאנפיק הזה אתם תראו את הרמיוני ודראקו בצורה אחרות. הרמיוני יוצאת למחנה קיץ סופר שווה.

היא מגיעה מגלה שהמדריך האחראי הוא דראקו מאלפוי. שלשניהם יש ביחד היסטוריה ארוכה. 

יש פה הרבה דברים שמזכירים את הוגוורטס.

וויתור זכויות לג'יי.קיי.רולינג

 

 

פרק 1

"קדימה!, לעלות לאוטובוס! אני מתחילה לספור 1...2...3 " קראה אית הרכזות שלפי התג הבנתי שמה רונה. מחנה הקיץ הזה הייתה המתנה ליום הולדת ה-16 מאבא. הוא קיבל קידום בעבודה, אני לא קיבלתי מתנה בשנה שעברה. מושלם לא?

עליתי לאוטובוס ומצאתי שני מושבים ריקים, התיישבתי מיד ולפני שהתפרסתי שמתי לב לשיער גינג'י.

כשהסתכלתי על הפנים הייתי מופתעת! 

"ג'יני! איזה כיף! מה את עושה פה?!" אמרתי המומה. בשניה שהיא קלטה אותי התחבקנו. כל כך התגעגעתי אלייה מהקיץ שעבר...

דיברנו במשך הנסיעה לצפון. הרבה זמן להשלים פערים. הבנתי שהיא והארי זוג (הם תמיד היו חמודים ביחד), רון עם איזה אחת בשם לבנדר וביל מתחתן בעוד חצי שנה.

סוף סוף הגענו. ירדנו מהאוטובוס וכולם הסתכלו על מה שעומד מלפניהם בתדהמה: שלט כניסה ענקי שעליו רשום YOLO -כי חיים רק פעם אחת, בקתות עץ צבעוניות, בריכה ענקית ורחבת ריקודים ענקית בחיק הטבע. עם כל השידרוגים שיש למקום הם עדיין שמרו על הטבע ולא כל כך זיהמו אותו. 

חילקו אותנו לשתי קבוצות ויצאתי עם ג'יני. המדריך שלנו יצא מאחת הבקתות והתקרב לכיוון  הקבוצה שלנו "היי לכם וברוכים הבאים למחנה YOLO של שנת 2015. אני דראקו, אני אהיה המדריך שלכם לחודשיים הקרובים" הקבוצה שלנו, של 40 תלמידים לפחות, מחאה כפיים. "לפני שבאתם לפה שלחנו לכם שאלון בדואר שהייתם צריכים למלא ולשלוח בחזרה. טוב, אפשר היה להגיד לכם שזה היה מבדק אישיות קצר שלפיו אנחנו חילקנו אתכם לקבוצות. שמנו לב שכנראה יש לכם את אותם תחומי עניין אז הקבוצה שלנו נקראת 'הגולשים'  והקבוצה השנייה נקראת 'המוזיקאים' "הוא אמר בחיוך שובב, כנראה שהוא מאוד אוהב לגלוש

הבנות היו כמעט מעולפות מהמראה של דראקו: גבוה בגובה מושלם לגילו, שכנראה היה 17 או 18. בעל זרועות שנראו חזקות, שיער בלונדיני, עיניים אפורות וחיוך לבן כשלג. 

הוא היה לי מוכר וניסיתי לחשוב מי זה. בשנייה שהבנתי הכל התחבר לי, רציתי לברוח מבושה.

 

פלאשבק

חוף פלמחים, היום האחרון של הקיץ, שנת 2014.

 זאת הייתה שעת שקיעה. הרמיוני וחברתה הטובה ג'יני בדיוק עמדו לעזוב את החוף. הרמיוני ראתה בחור בערך בן גילה. עם שיער בלונדיני פרוע במקצת ועיניים אפורות, אפור כמו סופה שמתחוללת. "לכי לדבר איתו הרמ'ס! הוא גם ככה יושב לבד. ועם איך שהוא מסתכל עלייך הוא בטוח פנוי" ג'יני צחקקה והרמיוני ניגשה לדבר איתו.

"היי"

"היי" הוא ענה לה אך המשיך לבהות בנוף. הפרופיל שלו היה מושלם, משורטט כמו בובה.

"אני הרמיוני, ואתה?" היא שאלה ברך. למשמע השם הרמיוני הוא הפנה את מבטו אלייה והסתכל לה עמוק בעיניים. 

מבט שרמז להרמיוני שהם נועדו זה לזו. 



 שתיקה מביכה נוצרה לכמה שניות.

"את יודעת לגלוש?" דראקו ניסה לפתח שיחה. דווקא הלך לו סבבה.

"כן אני רק מביאה את הגלשן שלי" רצתי להביא את הגלשן ונכנסנו למים.

המים היו סוערים וקרירים בגלל השעה המאוחרת. הרוח גרמה לשיער המתולתל שמסתדר רק בים לעוף על פניי ולכסות לי את שדה הראייה. ניסיתי לסלק את השיער אך הוא חזר בכל פעם. "דראקו!" נפלתי למים מחוסר שיווי משקל.

לא הצלחתי לנשום. הגלים סחפו אותי הרחק מהחוף. נשימתי נעתקה. אין קול ואין עונה. לפתע הרגשתי ריקנות. כנראה שאיבדתי את ההכרה.

כשסוף סוף התעוררתי מצאתי את עצמי על החוף עם שפתיו של דראקו מוצמדות לשלי, הוא עשה לי הנשמה. כמעט איבדתי את ההכרה שוב מרוב אושר. ג'יני עמדה לידו מודאגת וחיוורת למרות השעות שהשתזפה בשמש.   3 בנים ובת אחת עמדו מימיני. שמעתי שהם קוראים לדראקו שיבוא כי התעוררתי. 

"את בסדר? הנה, קחי תשתי מים" הוא נתן לי לשתות מים מבקבוק ונתן לי תמיכה עם כף ידו בגב בזמן אני שותה.

"מה קרה לי?" שאלתי מעורפלת "נפלת במין ואיבדת את ההכרה. דראקו הרים אותך אל החוף ועשה לך הנשמה. דרך אגב, אני פנסי" נערה עם קארה ענתה לי. 

"תודה רבה" חייכתי. מאושרת מזה שנפלתי לזרועותיו. הוא חייך חיוך ביישן. 

"אנחחנו משחקים אמת או חובה. רוצות להצטרף?" נער שמנמן שהבנתי לפי הקריאות של חבריו ששמו קראב.

.התיישבנו במעגל, אני חושבת לעצמי שזה אחד הימים הכי מצחיקים שהיו לי בחיים: ג'יני שפכה על עצמה דלי מלא אצות, פנסי נישקה את גויל וקראב התחיל עם בחורה כלשהי מהחוף.

"עכשיו התור לסולם האהבה" פנסי סיבבה את הבקבוק והוא נפל על דראקו. 

"מאלפוי... מה אני אעשה איתך הפעם?" שאלה בערמומיות. "תפתיעי אותי" הוא קרץ לה. "טוב, אתה צריך לנשק את הבת שאתה הכי אוהב ולהיכנס איתה לאותו תא שירותים למשך 50 דקות. "אוקיי" הוא לא נראה מופתע. הוא התקדם לכיווני ונישק אותי נשיקה רכה על השפתיים.  שריקות נשמעו מהצד של הבנים וג'יני התמוגגה, פנסי עשתה פרצוף מקנא אבל לא היה לי אכפת."זה מספיק" שמעתי את הקול של גויל, לא רצינו להתנתק אך היינו חייבים.

נכנסנו לתא והמשכנו להתנשק. ישבתי על הברכיים של דראקו "את יודעת שזה בחיים לא קרה לי? עם אף בת? לא הרגשתי אף פעם את התחושה הטובה הזאת שאני מרגיש עכשיו איתך " הוא אמר לי. החיוך נשאר על פניו מאז הנשיקה.

"גם לי זה אף פעם לא קרה" כשחזרנו השעה הייתה מאוחרת, מסתבר שנשארנו בתא שעתיים והשעה הייתה 9 בערב. ג'יני דפקה על דלת התא ואמרה שצריך ללכת.  התנשקנו נשיקה חטופה, החלפנו מספרי טלפון וכל אחד הלך לדרכו. 

ראיתי בחשבון האינסטגרם לו תמונות עם הרבה בנות, לפחות 30. הקשר התנתק ומחקתי אותו מהחיים שלי באיזשהו שלב. 

 

סוף פלאשבק

" הרמיוני, הרמיוני! על מה את כבר חולמת?!" קולה של ג'יני קטעה את החלום.  

"דראקו רוצה לדבר איתך". דראקו?! אולי הוא גם זוכר? 

ראיתי אותו נשען על עץ עם ידיים שלובות והוא סימן לי לבוא.

 

 

טוב אז זה הפרק הראשון. מקווה שתאשרו,  אוהבת אתכם ♡

הפרק הבא
תגובות

הם יגלו את עולם הקוסמים? · 09.10.2015 · פורסם על ידי :Eliana Malfoy
יפה מאוד אבל בשבילי את עדיין צלקת מרושעת!!

דראמיוני יש!!!!! 3> · 10.10.2015 · פורסם על ידי :this is my world
מתה עלייך!
דראמיוני לנצח!
פאנפיק מדהים! 3>

היי · 22.10.2015 · פורסם על ידי :סנייפ המלך שלי
ממש יפה אבל גם ארוך

מוזר · 06.11.2015 · פורסם על ידי :amalya
זה היה קצת מוזר אף פעם לא חשבתי שהרמיוני ודרקו מתאימים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007