האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הפכים דומים

מאז ומעולם היה לדראקו עניין בהרמיוני גריינג'ר, אך מה קורה כשהעניין הזה הופך למשהו גדול יותר מסתם התרשמות?



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 23498
5 כוכבים (4.647) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרמיוני/דראמיוני/ דראקו והרמיוני - פורסם ב: 02.11.2015 - עודכן: 18.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 6625
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל המקומות, הדמויות, המונחים וכל השאר הם פרי רעיונה של הסופרת ג'יי. קיי. רולינג, ואין לי שום כוונה להרוויח מהפאנפיק הזה.

 

קריאה מהנה :)

 


 

זה היה יום רגיל בהוגוורטס- בית הספר לכישוף ולקוסמות. תלמידים שוטטו במסדרונות בחיפוש אחר כיתותיהם; רוחות רפאים טיילו ברחבי הטירה; מורים מיהרו לכיוון כיתות הלימוד שלהם. 

דראקו מאלפוי בדיוק סיים את ארוחת הבוקר שלו. הוא קם, התמתח והחל ללכת לכיוון כיתת שינוי הצורה, בעוד קראב וגויל ממהרים אחריו.

היום של דראקו היה אמור להיות מושלם: שעתיים שינוי צורה, שעתיים שיקויים ושעתיים תעופה- המקצועות האהובים עליו. הדבר היחיד שהפריע ליום הזה הייתה העובדה שבשני המקצועות הראשונים הם לומדים עם תלמידי גריפינדור, ובתעופה עם הפלפאף, הכסילים האלה.

הוא לא הבין למה תלמידי סלית'רין לא יכולים ללמוד בכיתות לימוד משלהם, בלי כל שאר המטומטמים שבבית ספר. בעוד הוא הולך, שקוע במחשבותיו, הוא לא שם לב ונתקל בכתף של תלמיד אחר.

"אווץ'." אמרה הרמיוני גריינג'ר. "תסתכל לאן אתה הולך, מאלפוי!" 

"אולי במקום שאני אסתכל לאן אני הולך, את פשוט תרדי קצת במשקל ותפני מקום!" הוא ענה באכזריות. "זוזי, בוצדמית."

הוא קלט את הארי פוטר מתקרב אליו, כשידיו קמוצות לאגרופים, אך הרמיוני הניחה יד על כתפו.

"עזוב, הוא לא שווה את זה." היא אמרה ומשכה אותו לכיוון כיתתה של הפרופסור מקונגל.

כשראה את גבה המתרחק של הגריפינדורית, חש דראקו ריקנות קלה, אך החליט להתעלם ממנה.

"קראב, גויל, בואו!" הוא קרא ונכנס לכיתת שינוי הצורה.

 

* * *

 

"אני לא אומר שהוא מעצבן, אני אומר שהוא לא היה צריך לתת לי עונש!" 

דראקו ישב בארוחת הצהריים וניהל וויכוח עם בלייז לגבי עונש שסנייפ נתן לו.

הם בדיוק היו בחלק מאוד סוער של הוויכוח כשהרמיוני עברה לידם. היא נעצרה והשפילה מבט לעבר צלחתו העמוסה של דראקו.

"ואתה עוד קורא לי שמנה." היא גיחכה והמשיכה בדרכה.

לפתע, דראקו הרגיש לא בנוח עם כמות האוכל שהייתה מונחת בצלחתו.

"עזוב אותה דראקו, היא סתם מנסה לבאס אותך." אמרה לו פנסי והדביקה נשיקה על לחיו.

דראקו נאנח וניקר עם המזלג בצלחתו.

כבר הרבה זמן שהוא מנסה להגיד לפנסי שהוא לא בעניין שלה, אך הוא לא הרגיש בנוח להודות ששיקר לה ברגשותיו כלפיה כל כך הרבה שנים.

בסוף יום הלימודים, כשכל חבריו ירדו לחדריהם שבמרתף סלית'רין, דראקו החליט לעלות לחדר המדריכים. הוא רצה להתנתק מהשגרה הרגילה, ולשם שינוי להימצא במקום שנדיר היה למצוא בו מישהו בלילה. 

דראקו הגיע לקומה השישית, שם שכן חדר המדריכים. הוא פתח את דלת החדר, ושם הוא ראה אותה: תלתליה השופעים נחים על גבה, ליפגלוס שקוף מעטר את שפתיה הקטנות, והיא יושבת שם על אחת המיטות, לבושה בפיג'מה קצרה וספר בידיה.

דראקו לא היה יכול להתעלם מהעובדה שהרמיוני גריינג'ר נראתה טוב.

הוא בהה בה למשך כמה רגעים, עד שחשה בכך והרימה את עיניה. כשראתה שדראקו מאלפוי הוא האדם העומד מולה, סגרה את הספר וגלגלה את עיניה.

היא קמה ממקומה ועקפה את דראקו בדרכה החוצה. 

הוא נכנס אל החדר ונשכב על אחת המיטות הגדולות שהיו שם.

הנער הבלונדיני ניסה להירדם, אך לא הפסיק לחשוב על המבט המזלזל שנעצה בו. 

רוב תלמידי הוגוורטס פחדו פחד מוות ממאלפוי וחבורתו, אך מסיבה מוזרה כלשהי, הגריפינדורית המתולתלת לא נרתעה מהמבטים המרושעים וההערות המלגלגות, להפך, היא עמדה על שלה ונלחמה ראש בראש.

דראקו לא יכל שלא להתרשם מכך, אך שמר את מחשבותיו בראשו. אם מישהו ידע שהוא מוצא את הרמיוני גריינג'ר מעוררת התפעלות, זה יהיה הסוף.

הפרק הבא
תגובות

המשךךךך · 07.12.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
השיפ האהוב עליי+ כתיבה ברמה גבוהה= שילוב מושלם
תמשיכי ♥

וואו! · 15.12.2015 · פורסם על ידי :וויזלי 10
זה נורא יפה איך שאת כותבת את זה

דחוף המשך! · 14.01.2016 · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר
וואו, מהמם!
איזה כיף לקרוא שוב משהו שדומה להארי פוטר

תודה ♥ · 14.01.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)

כל כך יפה · 26.03.2018 · פורסם על ידי :malfo. ferever
הפאנפיק נורא יפה מקווה שתמשיכי לרשום עוד כאלו!

אין לי כותרת · 07.01.2021 · פורסם על ידי :יואב בירנבאום
איך יש לדראקו שיעור תעופה והוא גם מדריך? שיעורי תעופה זה רק לתלמידי שנה ראשונה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007