האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הבטחת שנמות ביחד

פרסי מת בקרב. אנבת' ההרוסה מנהלת איתו סוג של שיחה, שמורכבת בעיקר ממחשבות מזדמנות שעולות לראשה.



כותב: אנה-לי וויזלי
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2539
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: ? - שיפ: פרסבת' - פורסם ב: 13.12.2015 המלץ! המלץ! ID : 6726
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפיק מורכב ממחשבות שונות שעלו לראשה של אנבת'. אין ביניהן סדר או היגיון מסוים, פשוט... מחשבות שצורפו לפאזל חסר היגיון ומלא משמעות - לפחות בשביל אנבת'. הכל מתרחש ביום שבו פרסי מת, לאחר שגופתו הובאה למחנה החצויים. בעיקרון הכל מתרחש במוחה של אנבת' אבל במהלך חלקים גדולים היא כאילו מדברת לגופתו של פרסי (במהלך הטקסט אנבת' נמצאת בביתן בו הם שומרים את הגופות לפי השריפה).

אני לא בטוחה לגבי הדירוג, אבל אני מעדיפה שהוא יהיה גבוה מדי מאשר נמוך מדי. 

 

 

 

 

 

הבטחת שנמות יחד, זוכר? לחשת לי את זה בעיניים נוצצות מתקווה ואהבה, נשבעת בסטיקס.
מעניין איך הנהר משפיע על המתים.

***

אתה נראה בדיוק אותו דבר, אולי חוץ מהחיוורון שהפך לצבע השולט בגופך.

***

ניקו זרק אותך לנהר. אחר כך הוא העביר את שניכם במסע צללים - וכמעט התמוסס לצל בעצמו במהלך המעבר - וזרק אותך לים. שום דבר לא עזר. נשארת מת, דומם וכבד. אף פעם לא היה לי מושג שאתה שוקל כל כך הרבה.

***

הבטחת לי עתיד מזהיר - שנינו במחנה החצויים או ברומא החדשה, לומדים באוניברסיטה. שוכרים דירה, מתחתנים. אני חושבת שכבר קנית את הטבעת. כמה חבל שמעולם לא זכית להציע לי נישואים.
הבטחת לי משפחה, בית. ילד, ילדה, או גם וגם. הבטחת לי חיים מאושרים. גם קיימת את כל ההבטחות שלך, חוץ מזו.
הבטחת שנמות יחד, ואני חושבת שהתכוונת שנמות כשנהיה זקנים, מוקפים בילדינו ובנכדינו. צאצאים של אויבים נצחיים. עכשיו אתה שוכב שם, והגופה הקרה והדוממת שלך לועגת לי בריקנותה. היא ההפך מכל מה שהיית. היא התזכורת הנצחית - משום שלעד תהיה צרובה תחת עפעפיי - לעובדה שלא נהיה ביחד. לא עוד.
וזה מרגיש כאילו מישהו קרע לי את הלב, פרסי. קרע לחתיכות קטנות, קפץ עליו כאילו היה טרמפולינה, ואחר כך דרס אותו. שוב ושוב ושוב. ואני לא חושבת שהכאב הזה ייגמר מתישהו.
הכאב שהרגשתי אז, כשהרה חטפה אותך לשמונה חודשים? זה היה כלום. נוצה שמלטפת את פניי. אני הייתי מוכנה לעבור לעבור את שוב אלף פעמים, בתנאי שתחזור אלי שוב בסופן. אבל אפילו זאוס לא יוכל להחזיר אותך עכשיו. אני גם לא
בטוחה שהוא יירצה.

***

ראיתי את אמא שלי. זה היה... מוזר. ומפתיע מאוד. היא הגיע למחנה החצויים רק כדי לנחם אותי, נראה לי. לא חשבתי שמשהו כזה יקרה. היא הייתה המומה מעוצמת הכאב שלי, ולא נראה לי שקל להמם אלה. מגוחך.
הייתי רוצה שתהיה עכשיו לידי, תחבק אותי ותגרום לי לחייך, ואולי תשלוף את הטבעת. היית יכול להפוך אותי למאושרת, פרסי, ובאמת הפכת. כמה חבל שזה היה לזמן כל כך מועט.
קשה לדמיין שאוכל להיות מאושרת שוב.

***

שורפים אותך מחר, ואני לא יודעת איך אצליח להחזיק מעמד בטקס. גם ריינה, הייזל ופרנק יגיעו. הם יעברו את כל הדרך מרומא החדשה בשבילך, פרסי, ולא במסע צללים. אתה היית מרגיש מוחמא.

***

ראיתי את אבא שלך, פרסי. היית מאמין? הוא הגיע לטקס השריפה שלך, ובדיוק כמו אמא שלי - הוא היה המום. אני חושבת שלא משנה כמה פעמים זה קורה, אף אחד מהאלים לא מצליח שלא להתעצב כשאחד מבניו מת. אולי לארטמיס יש מזל במובן הזה, משום שבנות החסות שלה מתות לעיתים כל כך רחוקות.
כשמסתכלים על זה ככה, להרה יש הכי הרבה מזל.
המ... מעולם לא חשבתי שאגיד משהו טוב על הרה. אבל אם כבר לא חשבתי על משהו אי פעם, אז מעולם לא חשבתי שתמות. 

***

אני לא מאמינה שכבר אבדו שניים מהשבעה, ואם לא אצליח להחזיק את עצמי - כנראה שתאבד עוד אחת.
אני על סף שיגעון, פרסי, ובמצב כזה, גם החזרה של ליאו מהמתים לא תעודד אותי. ברור שעמוק בליבו ג'ייסון מאמין שהוא עדיין חי, והלך להביא את קליפסו, למרות העובדה שגם ניקו וגם הייזל אמרו שהם הרגישו במוות שלו.
אחרי שמתת, הייזל סיפרה לי את כל הסיפור באיריס נט. אני לא יודעת בדיוק למה, אולי היא רצתה לעודד אותי. אבל בכנות - אם ליאו יביא את קליפסו אני אתפרק.
אלים אדירים, אתה בטח לא יודע על מה אני מדברת, ולעולם לא תדע. אם היית בחיים בטח היית מתפלא כשהייתי מעלה את הנושא הזה, הא? אבל אתה לא יכול, אז זה לא משנה דבר. אפילו לא את ההרגשה שלי.

***

אני מתגעגעת, פרסי. והגעגוע הזה הורס אותי יותר מכל דבר אחר.

***

הבטחת שנמות יחד, ובכל זאת סחטת ממני הבטחה לפני שעזבת את העולם הזה - עם עשר דרכמות בכיסך, מתנה לכארון - שלא אתאבד, לא משנה מה. אני לא יודעת איך אצליח לקיים את ההבטחה הזאת.
אני יודעת שאתה תחכה לי באליסיום, כי מישהו בעל נשמה כמו שלך לא יוכל ללכת לאספודל או לשדות הענישה, ואני יודעת שאם אתאבד הסיכוי שאגיע לשם יפחת באופן משמעותי. אבל כל כך קשה לי.

***

אולי פשוט ארפה. אמות מות גיבורים בהגנה על מישהו, על בני תמותה אקראיים. אצא למסע חוצה עולם בניסיון להשמיד כמה שיותר מפלצות, ואם אפצע במהלכו פציעה שלא אחלים ממנה - אפגוש אותך בשאול.
הגעגועים מכאיבים, פרסי, והכאב קשה מנשוא. יותר קשה מנשיאת השמיים על כתפיי, משום שהשמיים הכבידו עלי מבחוץ - לא מבפנים.

***

להתראות, פרסי. אני מקווה שניפגש בקרוב.
תמיד תהיתי אם אפשר להתחתן באליסיום.

 

תגובות

מדהים · 14.12.2015 · פורסם על ידי :לאונורה רייבנקול
מדהים אבל למה עשית את זה כל כך עצוב??

מהמם! אני בוכה כאן... · 14.12.2015 · פורסם על ידי :חתולת בר
אבל למה הוא מת?

אוי · 14.12.2015 · פורסם על ידי :Farseer
זה היה כל כך יפה ועצוב
אני כל כך אוהבת אותם בתור זוג וכתבת את הקשר שלהם כל כך יפה גם עם רק במבט לאחור של אנבת שנשארה לבד
בכל אופן כתיבה ממש יפה ומרגשת

פשוט מושלם!! · 17.12.2015 · פורסם על ידי :me before you
מושלם מושלם מושלם.

וואו · 18.12.2015 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
אני באמת כמעט בכיתי פה (והייתי בוכה אם לא היו מפריעים לי באמצע).
אני חושבת שלא צריך את הכוכביות באמצע, יכולת לכתוב את זה רק ברווח שורה, זה היה מתאים טוב.
שוב וואו, זה ממש מדהים ועצוב

וואו · 18.12.2015 · פורסם על ידי :נחום פוטר
זה כזה עצוב, ומדהים, ויפה, ועצוב.....
אני באמת לא יכול לתאר עד כמה טוב אך גם עצוב נורא זה היה.

כמו כולם, גם אני כמעט בוכה כאן · 22.12.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
וזה מסיבה טובה בהחלט. אני כמעט לא מבקרת כאן בפאנפיקים, ממש לא מעודכנת. וראיתי במקרה את הפאנפיק בחדשים וזה נראה מעניין - ונכנסתי. ותאמיני לי, עם כל העצב, אני ממש לא מתחרטת.
הכתיבה שלך - מדהימה. מכל הבחינות. המבנה עם הכוכביות היה רעיון מעולה, הקטעים העצובים היו ממש יפים, וזה שהכנסת שם כמה משפטים אחרים - יותר ריקניים מעצובים, זה הפך את זה למדהים באמת. יפהפה, זה כל מה שיש לי לומר.
כל הרעיון הזה, לכתוב את תחושותיה ומחשבותיה של אנבת' אחרי שפרסי מת, זה רעיון גאוני. המלצתי ודירגתי חמש, כי ריגשת אותי מאוד.
רק דבר אחד - הייתי שמחה אם היית מכניסה גם את סאלי לכאן, כי זה רק הגיוני שהיא תבוא לשריפת הגופה של הבן שלה. והייתי רוצה לשמוע מה אנבת' היית חושבת על זה. אבל זאת רק הצעה, והפאנפיק מהמם גם בלי. את כותבת מוכשרת.

תודה רבה מאוד מאוד לכולם · 22.12.2015 · פורסם על ידי :אנה-לי וויזלי (כותב הפאנפיק)
כל התגובות ממש ריגשו אותי, זה נורא כיף לדעת שהצלחתי לרגש אנשים (כנראה שאני ביקורתית מדי כלפי הכתיבה שלי. לפי דעתי אני לא ממש מצליחה לכתוב מרגש, אבל אולי זה סתם בגלל שלמרות שאני מאוד אוהבת לבכות בסרטים אני כמעט לא בוכה בזמן קריאה).
ואלבטראוז - זה רעיון נהדר. עכשיו יש סיכוי גדול שאולי אני אכתוב המשך קצר (מאוד) עם סאלי. אבל רק אולי.

וואו · 23.12.2015 · פורסם על ידי :ילנה123
ריגשת אותי מאוד, כתיבה מצויינת!!!

בכי בכי בכי · 24.12.2015 · פורסם על ידי :Arwen
אני ממש עצובה. כתיבה נהדרת.
שונאים את הרה ביחד!!!!!!!!
מזל טוב שזה במומלצים. גם אני המלצתי

ואוו. · 24.12.2015 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
זה אחד הפאנפיקים היפים ביותר שקראתי, וזה שהוא במומלצים זה פשוט מובן מאליו. למרות שאת הרסת לי את השיפ ( ראה כינוי), אני סולחת לך אבל זה רק בגלל שהכתיבה שלך כלכך טובה, וזה מדהים איך שאת מתנסחת בכתב, הלוואי עלי כזה כישרון. אני חושבת שבפן הזה את כותבת טוב כמו ריק ריירדן ואפילו יותר, כי הוא לא ממש טוב בהבעת רגשות, בעיקר אם הם עצובים, ותחושת השמחה, הצחוק והמתח שהוא יודע להעביר לקורא הרבה יותר עוצמתית מזו של העצב והיגוי, ואת השלמת את זה בצורה שכל אחד אחר יכול רק לחלום עליה. למרות שהפאנפיק כבר במומלצים אני ממליצה שוב, כי אני פשוט חייבת. אני לא בכיתי, כי אני לא בוכה מספרים או סרטים ( רק מ'לאסי שובי הביתה' ו-'היינו שקרנים' בכיתי, כי אי אפשר שלא) ובכל זאת, אני נשפכתי ומילאתי נהרות בדמעות שבלב שלי, כי התחושה עצובה מכדי שהיא תצא החוצה כדמעה אמיתית, גם אם היא הכי כנה ורגישה בעולם.
אנה-לי וויזלי, תמשיכי לכתוב. בבקשה.

וואו · 25.12.2015 · פורסם על ידי :אנה-לי וויזלי (כותב הפאנפיק)
אתן לא יכולות להבין כמה התגובות שלכן מרגשות אותי, וזה שהפיק במומלצים אפילו יותר.

טוב · 28.12.2015 · פורסם על ידי :Candy.c
סתם רציתי לשאול אתכם אם גם לכם יש קטע באמצע ספר ודמעות מצטברות לכם בעיניים זה בדרך כלל קורה רק בספרים הטובים ביותר את סופרת מעולה המשיכי כך

מהמם · 30.12.2015 · פורסם על ידי :ג'ורג'ית בדם
זה ממש יפה, למרות שלא קראתי פרסי ג'קסון אני די מבינה מה הולך פה, וזה ממש יפה!
אני כותבת פאנפיקים (אף אחד מהם לא מפורסם פה) ואני מרגישה שאני ממש כותבת גרוע, אני מסתכלת פה על כל התגובות המפרגנות וזה שהפיקצר במומלצים, ואני פשוט חושבת "הלוואי עליי" אבל כל כך מגיע לך!!

פתאום אני רוצה לבכות. · 30.12.2015 · פורסם על ידי :this is me
זה ככ מדהים ועצוב ופאק עוד שניה אני אבכה.

יפה. יש לי שאלה~ · 16.05.2016 · פורסם על ידי :המכשפה המכשפת
בזמן האחרון אני רואה את השם "אנבת' " ואת "מחנה החצויים".
מישהו מוכן להסביר לי מזה???????

זה מסדרת הספרים 'פרסי ג'קסון' · 16.05.2016 · פורסם על ידי :אנה-לי וויזלי (כותב הפאנפיק)
כל הסבר אחר פשוט ייקח יותר מדי זמן :)

דיי אני בוכה · 20.09.2016 · פורסם על ידי :harry potter Always
דיי גרמת לי לבכות :(
וואו, הכתיבה מהממת!!!
למרות שזה מאוד מאוד מאוד (אני יכולה להמשיך עם המאוד לנצח) עצוב , ממש אהבתי♥

שמישהו יעזור לי להפסיק לבכות · 21.03.2017 · פורסם על ידי :talyaaflalo
את מדהימה אני לא מפסיקה לבכות כאן ובאמת אני לא מצליחה לעצור את הדמעות הכתיבה שלך מרגשת ומהממת ואין לי הרבה מה להוסיף אני צריכה ללכת להרגיע אותי שום פאנפיק מעולם לא גרם לי להרגיש ככה

הצילו אני טובעת מרוב דמעות · 23.03.2017 · פורסם על ידי :יהלי אפללו

אוףףףף · 29.10.2017 · פורסם על ידי :אנב׳ת ג׳קסון
אני לא מאמינה, פשוט לא מאמינה שהרגת את פרסי.
אבל חוץ מזה הכתיבה מדהימה ומפורטת, שגורמת לך להרגיש שזה קטע מספר, ולא פיקצר שמישהו כתב באתר באינטרנט.
סליחה אם בלבלתי אותך, זה מדהים ומהמם!!
הלכתי לבכות, ביי

עצוב אני בוכה כולי דמעות · 24.04.2020 · פורסם על ידי :אנבת' צייס -בת אתנה החכמה 1
למה פרסי מת למה למה למהההה!!!!!!!

מושלם · 12.05.2022 · פורסם על ידי :בת אתנה
זה כזה מושלם ועצובב

דייייייי אני בוכה פההה😭😭😭 · 28.09.2022 · פורסם על ידי :ג'יני המקורית :)

אני בוכה עכשיו · 14.04.2023 · פורסם על ידי :כורש2
זה לא מצחיק!
את עושה את זה מושלם אבל.. למה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007