האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


למה אני?

מימי תלמידת הוגוורטס שנה חמישית נשלחת לעולם אחר כדי לנסות לתקן משהו.
מה היא צריכה לעשות?
ולמה דווקא היא?



כותב: Blue And Red
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 11602
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: "הארי פוטר" וקצת " מפוצלים" - זאנר: פנטזיה \ רומאנס - שיפ: לא בא לי לגלות לכם D-; - פורסם ב: 02.01.2016 - עודכן: 11.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 6791
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זכויות על עולם הקסם והעולם האחר שמורות לג'יי.קיי רולינג וורוניקה רות

זה הפאנפיק הראשון שאני כותבת אז אשמח לתובות עם ביקורת בונה שאוכל להשתפר (יש אפשרות לשלוח ינשוף גם :-)


 

 

 

 

מימי הגריפינדורית נכנסה לחדר של הבנות בזעף. האווירה הנעימה שהייתה שם שנייה קודם נעלמה כלא הייתה.

"איזה מורה מעצבנת! אני מנסה להסביר לה כבר שעות שאני לא דיברתי! זאת פרקינסון ה*&^%$#@ הזאת שדיברה ליידי!!! אני לא מבינה את הקטע של המורה הזאת!"

היא השליכה את עצמה על מיטטה, כבשה את פניה בשמיכות ופרצה בבכי. "המורה הזאת שולחת להורים שלי ינשוף אזהרה שאם עוד פעם אחת אני אדבר היא תתן לי ציון קדחת בבגרויות בלי שאפילו אבחן!" חברתה הטובה של מימי, קיילי, התקרבה אל מימי והעבירה את ידה על גבה הרועד מרב בכי.

קיילי דיברה אליה, "אל תדאגי, אנחנו עוד נדאג לזה שהמורה תאמין לזה שאת לא דיברת..., אבל ביינתיים עד שתשתכנע את חייבת לרדת למטה כי שמעתי שמשהו טוב עומד לקרות..." מימי חייכה אל קיילי חיוך קטן ואמרה לה, "את תמיד מצליחה לעודד אותי איכשהו... טוב אז ניפגש בעוד כמה דקות למטה?" קיילי השיבה למימי חיוך ואמרה: "כנראה..." והתחילה לצעוד לכיוון המדרגות.

מימי מיהרה לכיוון חדרי השירותים לשטוף את הפנים. היא סידרה את שערה מעט וירדה במדרגות לכיוון המועדון.

לתדהמתה במועדון לא הייתה אף לא מנורה אחת דלוקה, ולא היו כלל ילדים. מימי כבר התחילה לעלות באכזבה במחשבה שמתחו אותה כלפתע נדלקו כל האורות בבת אחת והיא שמעה מאחוריה קול שיעול. היא הסתובבה במהירות והביטה אחורה. כמה מטרים מאחוריה עמד לייג'ן, הילד הכי חתיך בכל השכבה, וגם כל הבנות דלוקות עליו. מימי התחילה לדבר, "איך הגעת לפה... לפני רגע... אף אחד..." לאט לאט היא הפסיקה לדבר והתחילה להסמיק מרב מבוכה. ואז לייג'ן התחיל לדבר: "אפשר לתפוס איתך מילה שנייה?" מימי השיבה לו "בוודאי" והתחילה לרדת בחזרה למועדון. היא הגיעה למטה ורייג'ן ניגש אליה ואמר לה "תקשיבי, אני יודע שכולן דלוקות עליי ומנסות להרשים אותי. אבל דווקא את נתפסת לי בעין. אני דלוק עלייך בטירוף. רוצה שנהיה חברים?"

מימי החווירה כמו סדין ולאחר מכן התחילה להסמיק כמו סלק. היא לא האמינה שהוא שואל אותה. זה היה כמו חלום שהתגשם. היא התחילה לגמגם "למה.. אני לא... יש יותר יפות ממני..." רייג'ן השיב לה "אני לא יודע למה דווקא את, אבל בדבר אחד אני בטוח ממה ששאלת. את הכי יפה מכולם. גם באופי וגם ביופי. אז את מסכימה?" מימי הבינה שמשפט רצוף לא יכול לצאת לה מהפה, אז היא אמרה מילה אחת בודדה. "כן." רייג'ן משך אותה לנשיקה מתמשכת.

הפרק הבא
תגובות

הערת הכותבת · 03.01.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red (כותב הפאנפיק)
רייגן אמר תמימי גם באופי וגם ביופי אבל המחשב מתקן אוטומטית...

מושלם! תמשיכי · 03.01.2016 · פורסם על ידי :this is my world

תודה😘 · 03.01.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red (כותב הפאנפיק)

חמוד!מחכה לראות המשך · 23.01.2016 · פורסם על ידי :הארי פוטר-נקרא בשבועיים בכיתה ז'

חמוד · 14.04.2016 · פורסם על ידי :לילי לונה פוטר המלכה!
מחכה להמשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007