האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

וולדמורט לא מבין באהבה

"וולדמורט לא מבין באהבה. לא היה מי שילמד אותו."



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1534
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: אנגסט - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 02.03.2016 המלץ! המלץ! ID : 6992
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

וולדמורט לא מבין באהבה. לא היה מי שילמד אותו. טום רידל גדל בבית יתומים, בלי אמא שתדאג לו ועם חוסר ידיעה מה קרה לאביו. לא הוענקה לו אהבה בילדותו, והוא למד להסתדר בלעדיה, אפילו לא מודע לחסרונה. 

"אהבה היא חולשה," אמר לעצמו טום בעקשנות של קנאה חסר הסבר בעודו מביט במשפחות הנפרדות על רציף תשע ושלושה רבעים. המוטו מלווה אותו במשך שנותיו בהוגוורטס בבית סליתרין, שם מתפתחת בו עוד יותר השאיפה לכוח. שאיפה שהתחילה בבית היתומים, כשרצה להיות חזק מול מי שהיו חזקים עליו כשהיה חלש. 

וולדמורט לא מבין באהבה, והוא לא רוצה רחמים על כך, כמו אלה שדמבלדור נחוש להעניק לו. וולדמורט מחפש כוח, וחושב שמצא דרך להשיג כזה. הוא מסכים עם דעותיהם של חבריו לבית, כי מי הם המוגלגים הנחותים האלה שיכולים לגרום סבל לקוסמים מוכשרים? הוא נמנע מהמחשבה על אביו ועל כך שהשנאה הזאת היא משהו אישי שלא קשור לאחרים.

לטום רידל יש אבא מוגל שנטש אותו ולימד אותו שאהבה היא חולשה. לוולדמורט אין אבא. טום רידל רצח אותו ושינה את שמו.

וולדמורט לא מבין באהבה. הוא גם לא מבין את סוורוס סנייפ הצעיר שמבקש ממנו לחוס על לילי פוטר, אוונס לשעבר, אחרי שהוא מוסר לו את המידע על הנבואה. כשהוא עומד מול לילי פוטר העקשנית אחרי שפטר את העולם מבעלה הטיפש הוא מתעלם מבקשתו של משרתו הנאמן ומפנה אותה מדרכו אל המטרה בקללת אבדה קדברה מכוונת. הוא לא מכיר את המושג אהבה, ומופתע ונזעם כשהקללה שלו חוזרת אליו.

קווירל הוא בסך הכל גוף, אמצעי להשגת המטרה - השלמה של הרג מלפני עשר שנים. וולדמורט לא מבין באהבה, וכשזאת מאיימת להרוג אותו פעם נוספת הוא נוטש את קווירל למות. החיים טובים מכדי לעזוב אותם. וולדמורט לא רוצה למות, הוא רוצה כוח גם על פני המוות שלקח ממנו את אימו והשאיר אותו בבית יתומים נוראי.

וולדמורט לא מבין באהבה ובכוח שהיא מעניקה לאלה שמסוגלים להרגיש אותה, ובסופו של דבר זה הורג אותו. בקרחת היער הוא שיכור מכוח ומזלזל באהבת אם לבנה - כי הוא לא יודע מה זה - ונותן לנרקיסה מאלפוי לבדוק האם פוטר אכן מת. היא משקרת, אבל וולדמורט לא יודע לזהות את השקר הנובע מאהבת אם, אותו כוח שבו זלזל כשעמד מול לילי פוטר. 

סוורוס סנייפ, משרתו הנאמן לכאורה, הוא שנתן להארי פוטר את הדרך הסופית להבסת וולדמורט ברגעיו האחרונים. וולדמורט זילזל באהבתו של סנייפ אל לילי, והדבר התנקם בו. כשהקללה שלו חוזרת אליו - שוב - אחרי שהתנגשה בזו של הילד שחזר לחיים, הוא עדיין לא מבין שהאהבה היא מה שגרמה להכל. אבל אמא שלו מחכה לו כשהוא שוקע באחיזתו של המוות, ויש לה את כל הזמן שבעולם להסביר לו ולאהוב אותו. 

וולדמורט לא מבין באהבה, אבל הוא טום רידל, ואולי עוד לא מאוחר מידי בשבילו.

תגובות

מהמם! · 05.03.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION

ואוו · 13.04.2016 · פורסם על ידי :תובל פוטר
וואו כל הכבוד לך
את יודעת לכתוב טוווב
זה ממש נשמע כמו זימרה
ואחלה דמיון וכושר כתיבה, יפה

ואאו · 18.04.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
מדהים

מוש · 22.04.2018 · פורסם על ידי :הרמיוני גין גריינגר וויזלי!
יפה לאב יו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007